ویژگی های یک محتوای خوب
اگرچه ساختوساز محتوا قادر است به عایدی طراحی سایت اختصاصی بیزنس شما باشد و مشتریان متعددی را برای خرید ترغیب نماید البته این درصورتی که قابلیت پذیر میباشد که یک محتوای بهتر ساختوساز فرمایید. شما بایستی خویش را مکان مشتری بگذارید و در موضع مشتری به کالای خویش نگاه فرمائید. بهاین بیندیشید در صورتی شما می خواستید آن فرآورده را بخرید نیاز داشتید چه اطلاعاتی درباره آن استحصال نمایید.
یک محتوای بهتر بایستی دور از اغراق و با کمال صداقت نوشته گردد. یعنی از به عمل بردن کلماتی همانند شایسته ترین جنس جهان، ارزانترین کالای مو جود در دنیای وب، شایسته ترین مارک و ... بپرهیزید. اما شما میتوانید از متاع خویش تعریف و تمجید نمایید و زیبایی آن را به تصویر بکشید البته در صورتیکه کهاین خصوصیات را داشته باشد در غیر این شکل ممکن میباشد مشتری را برای خرید قانع نمائید، البته بعد از تحویل تصاحب کردن متاع به شما بی پشت گرمی میگردد و دیگر از شما خرید نمی نماید.
برای ساخت و ساز محتوا درمورد یک فرآورده خاص، میتوانید از ویژگی ها آن مخصول به کارگیری نمائید. به نحوی که در صورتی فکر میکنید ممکن میباشد آن مشخصه برای یوزرها ناشناخته باشد در امر آن در تعدادی سطر به صورت بدیهی و روشن توضیحاتی می نویسید. از جمله در شرایطی که کالای شما یک تی شرت با کالا پارچه نخی میباشد، در ارتباط با مزیت ها و معایب نخ توضیح دهید و استفاده کننده را قانع فرمایید چرا می بایست این جنس را از شما بخرید.
ولی نکته ای که می بایست در ساخت محتوا بسیار به آن دقت نمایید این میباشد که اصلا از تارنما های دیگر مطالب را نسخه برداری نکنید چون اثر معکوس بر مرتبه ی تارنما شما داراست. که در فیض آن تعداد مشتریان نیز کمتر می گردند. به این ترتیب بایستی ایده پرداز باشید و محتوایی جالب، جاری و بدون نقص خوی نمائید تا گام در خط مش توسعه و استخراج فایده بیشتر بگذارید.