مهم ترین امتیاز در پیاده سازی استراتژی طراحی سایت اختصاصی بازاریابی رایا پارس لینکدین، ahrefs الگوی دیدنیِ اکران پست‌ها به طیف بزرگ‌ای از یوزرها میباشد. در صورتی‌که کاربری از کانال‌ی مخاطبان شما برایتان پسند یا این که حیث ارسال نماید، آن پست برای اشخاصی که در کانال‌ی وی وجود دارا‌هستند اکران داده می شود. بدین ترتیب حتی فارغ از داشتن تعداد متعددی دنبال‌کننده میتوانید با محتوای بهتر تخت‌گاز در فضای لینکدین مطرح گردید.

 
از سایر مزیت‌های لینکدین اکران وقتگیر‌بازه زمانی پست‌های دیدنی در فید مخاطبان میباشد. مثلا یک پست اینستاگرام با وجود اخذ عکس‌العمل بالا نهایتاً دو تا سه ساعت در بالای فید قرار میگیرد. البته در لینکدین با محتوای دیدنی میتوانید تا دو هفته در بالا طعام خبری مخاطبان باشید.
 
لینکدین نوشته‌ی‌علمی‌ی جامعی در باب سعی الگوریتم خویش دارااست. خلاصه آن این میباشد که پست شما هرقدر سریع‌خیس پسند، حیث و هم‌رسانی اخذ نماید الگوریتم این اپ آن را دیدنی تشخیص داده و به اشخاص بیشتری اکران می دهد. بدین ترتیب او‌لین و مهمترین غرض ما در پیاده سازی استراتژی بازاریابی لینکدین ساخت پست‌های جذابی میباشد که با‌گاز پسند، لحاظ و هم‌رسانی اخذ نمایند.