استراتژی بازاریابی محتوا NASCAR
1. به کارگیری از توان ستارگان NASCAR
همان طور که قبلا نیز گفتیم، NASCAR به seo طراحی سایت اختصاصی ویدیوها و ابرداده های خویش مبادرت کرد تا شایستگی های برتری که در دسترس داشت را علامت دهد. ستارگان گرانقدر اکثر وقت ها از روش کاوش و ویدیوهای پیشنهادی ترافیک جذب می نمایند.
استراتژی بازاریابی محتوای NASCAR بر موردها پایین تمرکز داشت:
آشنایی مخاطبان :
آنها میدانستند که کدام ستاره ها و مسابقات با مخاطبان طنین انداز می باشند ؟ چهگونه؟ با به کارگیری از ابزارهایی مانند گوگل ترند (Google Trends) توانستند اصطلاحات کلیدی کاوش در ابرداده های خویش را کسب نمایند.
درستگو بودن با هواداران :
با این که بعضی از رانندگان ممکن میباشد سبب ارتقاء ترند کاوش شوند، البته NASCAR در صورتیکه که در میافت برای مخاطبان جذابیت ندارد از آنان استعمال نمیکرد. به کار گیری از موضوعاتی که گزینه عشق طرفدارا وجود ندارد حتی در صورتی محبوبیت متعددی دارااست، ممکن میباشد سبب از دست رفتن تماشاگران و کنسل عضویت آن ها خواهد شد.
مثلا گرچه Dale Earnhardt Jr نفر پنجم شد، البته طرف داران برای وی هورا کشیدند. با اینکه وی در جايگاه پنجم قرار گرفت البته واژه جستجوی Dale Earnhardt Jr تحت عنوان عبارت جستجوی ترند تعیین شد.
2. استعمال از آنچه که NASCAR را اختصاصی می نماید
NASCAR اخذ که دسترسی وی به رانندگان و اعضای دسته مخصوص قادر است یک ابزار کارکشته باشد. به آنچه که دارید بایستی بندازید. بدین ترتیب استراتژی بازاریابی NASCAR بر این نکات تاکید داراست:
اکران چیزی تازه:
بخش اعظمی از هواداران از شانس تماشای اتفاقات پشت صحنه محروم می باشند. NASCAR با ارائه این جنبه از ورزش که پیش از اینً چشم نمیشد به هواداران خویش توانست به توفیق دست یابد.
اذن اکران شخصیت های ستاره NASCAR:
ستارگان بلندتر خویش را تشویق میکرد تا شخصیت خویش را به طرق تازه و مشغول کننده به اکران بگذارند. وی در این شیوه از ستارگانی مانند Austin Dillon, Jimmie Johnson, Daniel Suárez, Kyle Busch, و Ty Dillon بهره مند شد که دارنده شبکه های یوتیوب بودند. از جمله، «ویدیوی: تور ۱۰ دقیقهای نمای داخلی موتور کوچ الیوت در دارلینگتون را دنبال فرمائید» را تماشا فرمائید.