محتوای مارک دار مانند تبلیغات سنتی طراحی سایت اختصاصی وجود ندارد. محتوای مارک غالب ازلحاظ لحن ذکر و مدل ارائه، تماماً شبیه نوشته‌ی علمی میباشد. از روش عمل با یک سهیم حامی مالی اذن ورود به جامعه آن را اخذ خواهید کرد. با ارائه محتواهایی که مخاطبان خواستار آن میباشند به آن با احترام بگذارید. برای جلب دقت مخاطبان با سهیم خویش وارد رقابت نشوید. عملکرد نمائید تجربیات کاربر را از سهیم هواخواهی گردیده افزایش دهید. در شرایطی‌که بتوانید بدین غرض دست یابید، احساسات بسیار مثبت و در فیض تعامل بسیار بیشتری را حصول خواهید کرد. ناشران نیز این پویایی را شعور خواهند کرد. در حالتی‌که آنها بدانند شما‌را محتوایی تولید میکنید که مخاطبان از آن به کارگیری می‌نمایند، میل بیشتری برای توزیع محتوای شما و پیوند دهی به آن خواهند داشت.