جستجوی کلمات کلیدی و بهینهسازی
مراد این وجود ندارد که لغات کلیدی التفات طراحی سایت اختصاصی خویش را در seo از دست دادهاند، ولی شیوههای بهتری برای بسط کمپین بازاریابی محتوای شما وجود داراست که بر رویه موضوعی متمرکز میباشند. قضیه این میباشد که زمانی شما بر ابزارهای جستجوی کلمه ها کلیدی و باصرفهسازی آنها تمرکز میکنید، آنها دامنه داده ها سلسله مراتبی و ایدههای محتوایی
تازه را محصور می سازند.بایقین، تعیین عبارات کلیدی و موضوعات مطلوب، مهمترین گام در جهت استخراج به مشتریان مقصود خویش و برآورده کردن مراد آن ها میباشد. ولی در شرایطیکه آغاز بر مورد تمرکز نمائید، میتوانید:
زمانهای نو برای ایجاد محتوایی که ترافیک اخذ مینماید و برای صنعت شما اثر گذار میباشد را کشف فرمائید.
از روش عنوان کردن موضوعات فرعی تازه، و بخاطر ارائه عبارات کلیدی که معنای جدیدی دارا هستند و ممکن میباشد شما آن را در نرمافزارهای گزینش لغت ها کلیدی پیدا نکرده باشید، جايگاه حصول نمائید.