طراحی سایت و گسترش به زبان های جدید
SERP های آمریکا به به عبارتی اندازه طراحی سایت اختصاصی که به لحاظ میایند سختگیر می باشند.
شرکتهای بیشتر + محتوای بیشتر + پول بیشتر = رقابت بیشتر.
لهجه انگلیسی ممکن میباشد حدودا در هر کشوری بسط یابد. البته برایان جکسون( رئیس ارشد اجرایی Kinsta ) تأیید می نماید که "جستجوی ارگانیک ، اجتماعی و غیره در بقیه زبانها قابل رقابت وجود ندارد " و این یک نیروی محرکه تبارک در جهت دسترسی بیشتر به ارزش و محتوای آنها در بقیه نقاط عالم بوده میباشد.
به هر هم اکنون، بیش تر از 440 میلیون نفر و بیشتراز 5 درصد از تارنما ها از گویش اسپانیایی استعمال می نمایند. آنان ممکن میباشد در بازار آمریکای جنوبی شغل خویش را شروع کرده باشند، البته از آن فرصت یک گروه معنی کننده داخلی برای حضور در سراسر عالم ساخت و ساز کرده اند. این دربرگیرنده سایتهای منحصر برای هر لهجه و همینطور ترجمه تمامی مطالب نو انگلیسی نیز میگردد.
آنها تنها محتوای تازه را منتشر نمیکنند.
آنها محتوایی را که از گذشته میدانند، به هیچ وجه دو موازی می نمایند.
فیض گیری
" بیشتر " مدام خوب وجود ندارد.
اکثر اوقات بازارهای موفق مانند SERP های مدرن وجود ندارد، جایی که صرفا 1٪ بالا کلیک می خورد، خوانده و مصرف میگردد.
در این زمینه، ROI خوب ناشی از میانگین بودن وجود ندارد، بلکه ناشی از شایسته ترین بودن میباشد.
این بدان معناست که حاصل شما نتیجه ها از مرمت، بازیافت و بسط 100 محتوای رفیعتر وب سایت شما میتواند 100 کالا دیگر را از فی مابین پیروزشود.
شما هنوز نیاز به ساخت و ساز محتوای متعددی دارید. البته این که چه طور و به کجا این تولید ها می رود، همگی تفاوت ها را ساختوساز می نماید.