مشتری را ترغیب به عمل کنید
از دکمه های کال تو اکشن در انتهای طراحی سایت اختصاصی محتوای خویش منفعت ببرید، به نحوی که مشتری بتواند ریلکس خیس گام بعدی را بردارد و همچنان هیجان خویش را برای آنچه که خوانده مراقبت نماید. بعضی از مثال های کال تو اکشن مانند ذیل میباشد:
• یک پیوند به یک محتوای با ارزش مانند کتاب الکترونیک و یا این که نوشتهی علمی
• یک لینک و پیوند به ماجرا توفیق آمیز که در آن مشتریان بالقوه میتوانند مطالعات موردی بیشتری را پژوهش نمایند.
• یک پیوند به شیت تماس و یا این که کاغذ تست بدون پول برای مشتریانی که پیرو طلاعات بیشتر راجع به تولیدات و سرویس ها شما میباشند.
توزیع نمائید، به اشتراک بگذارید، تکرار فرمایید
پس از مجموع تلاشهایی که برای تایپ کردن رسیدگی موردی و قصه خویش نموده اید، نباید اذن دهید که دربین جمعیت گم گردد. بایستی اذن دهید این محتوا به دست مخاطبان غرض رسد و در شبکه های متفاوت توزیع گردد. در وبسایت bbn-international ایده هایی آمده میباشد که در ذیل برای شما آورده ایم ، میتوانید برای توزیع و به اشتراک گذاری ماجرا خویش استعمال نمائید.
• یک قسمت از تارنما خویش را به ماجرا های چیره تخصیص دهید.
• روایت خویش را در پیوندها فروش ( فعال سازی، رشد، توسعه) بگنجانید.
• قصه های خویش را در بروشور تولید ها و بودجه های ارتباطی قرار دهید.
• ماجرا خویش را در آپدیت رسانی خبرها قرار دهید.
• آن را از روش رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
سود گیری
مشتریان بالقوه شما باذکاوت میباشند و مدام خواهان ثابت. به همین خیال و خاطر میباشد که تایپ کردن تفحص موردی ارزشهای کوشش آن را دارااست. چنانچه آن را به صدق اعمال دهید سبب ساز میشوید تا اثربخشی بازاریابی و نرخ تبدیل شما به طور موشک وار ارتقاء یابد.