از دکمه های کال تو اکشن در انتهای طراحی سایت اختصاصی محتوای خویش منفعت ببرید، به نحوی که مشتری بتواند ریلکس خیس گام بعدی را بردارد و همچنان هیجان خویش را برای آنچه که خوانده مراقبت نماید. بعضی از مثال های کال تو اکشن مانند ذیل میباشد:

 
• یک پیوند به یک محتوای با ارزش مانند کتاب الکترونیک و یا این که نوشته‌ی علمی
 
• یک لینک و پیوند به ماجرا توفیق آمیز که در آن مشتریان بالقوه میتوانند مطالعات موردی بیشتری را پژوهش نمایند.
 
• یک پیوند به شیت تماس و یا این که کاغذ تست بدون پول برای مشتریانی که پیرو طلاعات بیشتر راجع به تولیدات و سرویس ها شما میباشند. 
 
 
 
 توزیع نمائید، به اشتراک بگذارید، تکرار فرمایید
 
پس از مجموع تلاشهایی که برای تایپ کردن رسیدگی موردی و قصه خویش نموده اید، نباید اذن دهید که دربین جمعیت گم گردد. بایستی اذن دهید این محتوا به دست مخاطبان غرض رسد و در شبکه های متفاوت توزیع گردد. در وبسایت bbn-international ایده هایی آمده میباشد که در ذیل برای شما آورده ایم ، می‌توانید برای توزیع و به اشتراک گذاری ماجرا خویش استعمال نمائید.
 
• یک قسمت از تارنما خویش را به ماجرا های چیره تخصیص دهید.
 
• روایت خویش را در پیوندها فروش ( فعال سازی، رشد، توسعه) بگنجانید.
 
• قصه های خویش را در بروشور تولید ها و بودجه های ارتباطی قرار دهید.
 
• ماجرا خویش را در آپدیت رسانی خبرها قرار دهید.
 
• آن را از روش رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید 
 
 
 
سود گیری 
مشتریان بالقوه شما باذکاوت می‌باشند و مدام خواهان ثابت. به همین خیال و خاطر میباشد که تایپ کردن تفحص موردی ارزشهای کوشش آن را دارااست. چنانچه آن را به صدق اعمال دهید سبب ساز می‌شوید تا اثربخشی بازاریابی و نرخ تبدیل شما به طور موشک وار ارتقاء یابد.