شناخت و استفاده درست از کلمه های کلیدی
در یادگیری ساخت محتوا، آشنایی و به کار گیری صحیح طراحی سایت اختصاصی از کلمه و واژه های کلیدی مهمترین نصیب ساخت محتوا میباشد. شیوه های مختلفی برای شناسایی کلمه و واژه کلیدی مطلوب که تعداد دفعات جست و جوی بار آن زیاد بوده وجود داراست. اولی راهی که در آشنایی واژه و کلمه کلیدی مطلوب به ما امداد می نماید این میباشد که بفهمیم یوزرها چه کلماتی را بیشتر کاوش میکنند و فهرستی از آنانرا یادداشت کنیم.
معمولی ترین شیوه آشنایی واژه و کلمه های کلید پرطرفدار به عبارتی توصیه هایی میباشد که گوگل هنگام نوشتن به ما سفارش می نماید. پس از آشنایی و جستن واژه و کلمه های کلید مطلوب در یادگیری ایجاد محتوا هم اکنون وهله با به کارگیری درست و صحیح از کلمه و واژه ی کلید می رسد. استعمال صحیح از واژه و کلمه کلیدی میتواند در مرتبه دریافت کردن وب سایت اثر بسزایی داشته باشد. درحال حاضر بایستی بتوانید واژه و کلمه های کلیدی را به شایسته ترین شیوه در نوشته خویش به فعالیت ببرید. شایسته ترین مکان ممکن برای استعمال از واژه های کلیدی در نخستین گزاره هر سطر میباشد. اما این بهاین مفهوم وجود ندارد که در بخش های دیگر نمی توانیم به عمل ببریم ولی به کارگیری بیش تر از حد از واژه و کلمه های کلیدی برای بهینه سازی محتوا مطلوب نیست.
همین طور برعکس نباید از کلمه و واژه های کلیدی محدودی در نوشته های خویش به کار گیری کنیم. برای خریداری کردن چگالی کلمه و واژه های کلیدی میتوانید تعداد واژه کلیدی به شغل رفته را در تعدا واژه و کلمه ی تک تک محتوا و در 100 ضرب فرمائید و این عدد می باید میان 1 تا 3 درصد باشد.