انواع جستجوی کاربران در سئو سایت
استراتژی محتوا می بایست براساس آشنایی مقصود طراحی سایت اختصاصی یوزرها از سرچ باشد. مقصود یوزرها از سرچ نیز به سه گروه یا این که حوزه تقسیم میگردد: ایفا دادنی – دانستنی – دست یافتنی؛ که در واقع سه نوع سرچ وب را تشکیل میدهند:
سرچ های معاملاتی:
خرید متاع
صفحه ها درآمدزایی در SERPها
سرچ های اطلاعاتی:
با لغات کلیدی چطور/ کجا/ چهگونه استارت میگردند
راهنماها، وب لاگ ها، منابع، تعاریف
سرچ های هدایت کننده:
دسترسی به یک جای خاص
معمولا محتوای برنددار
اما چند پایین مجموعه هم وجود داراهستند که بها اشاره کردن داراهستند مثل:
سرچ هایی که با مقصود مقایسه جاری ساختن میگردند: شایسته ترین، در مقایسه با، محتواهای مروری – معمولا در تارنما های تبلیغ کننده پیدا میشوند
سرچ هایی که با نیت یافت کردن موردی در ناحیه یا این که شهر محل معاش ایفا میشوند.
سرچ هایی که الهام گرفته از موردها دیگر میباشند.