استعمال از محتوای هدفمند که بر نگرانی ‌های یک طراحی سایت اختصاصی صنعت متمرکز میباشد به ارتقا و ساخت‌و‌ساز تعامل یاری خواهد کرد. بستر لینکدین شایسته ترین طریق برای استراتژی‌های مفید بازاریابی و ساخت و ساز محتوا B2B میباشد که موارد ذیل را برای فروش و جلب دقت بیشتر مشتمل بر می گردد.

• مخاطبین خویش را جهت ساخت‌و‌ساز محتوا لینکدین بشناسید. این نگرش، مبنا هر کاری میباشد که اجرا می‌دهید. هرچه بیشتر درباره ی مخاطبان تان پژوهش فرمایید (اینکه چه گروهی می باشند، نیازها و مراد‌های آنها چه می باشند، چه چیزی دقت آنها‌را جلب می‌نماید) خوب می‌توانید هر بخشی از استراتژی محتوای خویش را مبتنی بر آن تهیه فرمایید.
• بالاتر از یک ایجاد محتوا لینکدین بی آلایش پیش بروید تا به ساخت‌و‌ساز قیمت بیشتر برای استفاده کننده کاملا، تمرکز نمایید.
• محتوای خویش را به صورت منظم به اشتراک بگذارید تا رهبری فکری را به دست بگیرید.
• توضیحاتی را که علامت‌دهنده مزایای مخصوص سازمان تان میباشند، ارائه دهید.
• پست‌ های خویش را با دسته‌های لینکدین مطلوب به اشتراک بگذارید تا دسترسی به آن راحت خیس خواهد شد و خواننده‌گان تان به مخاطبان کلان‌تری ارتقاء داده شوند.
• با اشتراک گذاری پیوندهایی به محتوا و فیلم ها، مشتریان را به شیت لینکدین خویش هدایت نمائید.
• هر از گاهی از محدوده امن خویش در مراحل ساخت و ساز محتوا لینکدین بیرون گردید تا موضوعات جدید ای را که مرتبط با صنعت تان می‌باشند، کشف فرمایید.
• به مکان واحد سنجش محتوای اطلاعاتی که آپلود میکنید، بیشتر بر روی چگونگی اطلاعاتی که ارائه می‌دهید، تمرکز نمایید.
• ارائه پاورپوینت، PDF ها و اینفوگرافیک هایی که در شالوده ترین وضعیت ساخت‌و‌ساز محتوا لینکدین توسعه مییابند را دستکم نگیرید. همینطور میتوانید از شیت لینکدین برای تبلیغ پادکست ها و درایو حضور در وبینارهای خویش استعمال فرمائید.
• توجه نمائید که محتوای لینکدین خویش را در فرایند جلب اعتنا مشتری خویش بگنجانید تا کاملا مقام تان را تحت عنوان بخشی از استراتژی کلی بازاریابی به شیوه B2B شعور فرمایید.