بررسی ایدههای تولید محتوا بر اساس ساختار ویدئویی
برای اخذ ایدههای ساخت محتوا میاقتدار به طراحی سایت اختصاصی راحتی با وارد کردن کلیدواژه در موتور کاوش گوگل، ترازو نگرش مخاطبین را به دست آورد. آن گاه میاقتدار از آن برای ساخت محتوای تازه استفاده نمود. به کارگیری از ایدههای مرتبط با رقبا چندان مشقت بار وجود ندارد. و حتی این گزینه قادر است به طور کامل روا نیز باشد. به شرط اینکه از تکرار بپرهیزید و ابداع را در آن نهادینه نمایید.
در بالا نوع واژه کلیدی که مرتبط با حصول و عمل شما میباشد را تایپ نمائید؛ و معطل بمانید تا ایدههای ایجاد محتوا نو و پیشنهادی گوگل مقابل شما ستون شوند. اساسا این کلمه ها لبریز کننده خودکار پیشنهادهای اول برای ایدههای ساختوساز محتوا میباشند. به لهجه بی آلایشخیس میاقتدار بیان کرد کهاین لغات به صورت پیشنهادی و بوسیله گوگل مبنی بر بیشترین سرچ یوزرها در مقابل شما قرار خواهند گرفت. بر همین پایه میتوانید بفهمید که مخاطبین در حوزه کاری شما، بیشتر در چه موردی درپی محتوا میباشند. (SERPs)