مطالعه در تولید محتوای بصری و تصویری
رسیدگی و استیناف راجعبه تمدنهای متفاوت طراحی سایت اختصاصی مشتریان مقصود و تولید تصاویری مربوط به کاری که میکنید، موجب ماندگاری بیشتر در ذهن استفاده کننده می شود. برای مثال کارشناسان بازاریابی محتوای مک دونالد دریافتند که در کشورهای اسلامی و در ماه خوش یمن رمضان، از جلوه های فقاهتی و مذهبی مبادرت به ساخت محتوای بصری خویش نمایند.
چگونگی و ذوق وسلیقه در عکس های مصرف شده برای جابجایی محتوا قضیه دیگری میباشد که میباید به وسیله متخصصین این حوزه به نحوه صحیحی چک خواهد شد.
استعمال از تصاویر یک کدام از معدود هزینه ترین ابزارهای بصری برای ساختوساز محتوا مطلوب میباشد. همینطور شایسته ترین مورد برای اکران داده ها و نمودارهای آماری نیز محسوب می گردند.