تیم بازاریابی محتوا چه شکلی است؟
این سومی پرسش متداول شرکتها بعداز (1) روش طراحی سایت اختصاصی اندازه گیری استراتژی بازاریابی محتوا و (2) طریق مقیاس گذاری رویه بازاریابی محتوا میباشد.
احتمالاً بایستی اولین باشد. ممکن میباشد شما یک دسته یک نفره باشید و یکسری کلاه بازاریابی به رمز داشته باشید. یا این که ممکن میباشد شما یک گروه صدها نفره بازاریابی و ارتباطی یکدست، سیل زده، یک پارچه باشید. اصلی وجود ندارد "محتوا" به طور کاملً بایستی یک کوشش استراتژیک در کسب و کار شما باشد. این لایق به عبارتی تعهد به نقشها و مسئولیتهایی میباشد که شما برای حسابداری، حقوقی، فروش و بقیه شغل های استراتژیک بیزنس اجرا میدهید.هیچ راهی برای مقیاسگذاری، مدیر و seo هر شبکه نیست تا یقین نتیجه ها خواهد شد که ماجرا کمپانی فارغ از منش منحصربهفرد به محتوا تحت عنوان یک پروسه اورده شده میباشد و جذاب اینکه، فقط رویه برای جواب بدین پرسش که چهطور گروه محتوا را در مقیاس بندی کنیم، فهم و شعور آن تحت عنوان یک کوشش مخصوص میباشد.
این ماده مهم در موضوع بازاریابی محتوا میباشد اندازه گیری - چه طور یک مجموعه تعریف و تمجید گردیده در نزدیکی مقصود، ساخت، رئیس و جریان آخری محتوای ساختار یافته برای مشتریان قیمت ساخت و ساز مینماید.