یافتن چهارچوب مناسب برای تولید محتوا
به چه شکل یک محتوای عالی ساخت کنیم؟
این سوالی میباشد که هر سازنده محتوا با آن طراحی سایت اختصاصی واکنش می کنداولین قدم برای یافتن چهارچوب درست ساخت و ساز و بازاریابی محتوا تشخیص و شناسایی ترازو مجال و تعهدی میباشد که برای پیشبرد هدف ها در حیث گرفته اید. آیا میخواهید هفته ای یک شغل ارائه دهید یا این که شایستگی این را دارید که هر روز فعالیت فرمائید؟
شاید هم مشغله ی فراوانی دارید و فعالیت و ساختوساز بیش تر از یک عمل در ماه برای شما مقدور نمیباشد. وضعیت دیگر این میباشد که شما هیچگونه ذهنیتی از این که چه ترازو وقت در مشت خواهید داشت و چه ترازو فعالیت برای ساخت و ساز و بازاریابی محتوا میتوانید اعمال دهید، نداشته باشید. هرکدام از وضعیت، چهارچوب اختصاصی به خویش را میطلبد.
در اینجا، فهرستی از چهارچوب ها و ابزارهایی که میتوانند بسته به فرصت و وضعیت شما برای ایجاد و بازاریابی محتوا به فعالیت بسته شوند، ارائه گردیدهاست. دقت بدین نکته ضروری میباشد که هیچ عاملی را دستکم نگیرید و همواره به خیال داشته باشید، رعایت نکات معمولی میباشد که توفیق بازاریابی و ساخت محتوا را درپی دارااست.