۳.فراخوانی برای مبادرت را در بالای برگه قرار ندهید

بازدیدکنندگان ممکن میباشد وقت بیشتری را در طراحی سایت اختصاصی ورقه اینترنت‌تارنما شما بگذرانند ولی این بدان مضمون‌ وجود ندارد که مهیا مبادرت و یا این که خرید می باشند. فراخوانی برای مبادرت معمولا در ذیل برگه اعمال می گردد.

طی یک تحقیق که 25 میلیون بازدیدکننده را گزینه تجزیه و آنالیز قرار اعطا کرد دریافتیم که بیشتر زد خورد‌ها در پایین شیت واقعه میفتد. صرفا به دلیل آن که محتوای مو جود در بالای ورقه قابل مشاهده میباشد لزوما به‌این مفهوم وجود ندارد که موثرترین جای برای فراخوانی استفاده کننده میباشد.
۴.یک شیت زمان بر بسازید که به آحاد سوال های بازدیدکنندگان جواب دهید

پیکسل‌های بیشتر یعنی فضای بیشتر برای جواب به سوال ها، پرداختن به اعتراضات و اضافه کردن شواهد حمایتی. در شرایطی که بازدیدکننده پاسخی برای یک پرسش اساسی پیدا نکند به راحتی تا ذیل برگه تکان می‌نماید و وقتی که راضی شد تلاوت را متوقف می‌نماید.
۵.اکران یک چیز در یک مجال مشخص و معلوم

نکات اساسی ساخت وب سایت - اکران یک چیز در یک فرصت معین

چیزی که معمولا بیشتر مشتریان در هنگام استارت پروژه ساخت سایت به ما می گویند معمولا این پاراگراف میباشد: «اینجانب یک پباده سازی پاک و امروزی را دوست دارم.». بازدیدکنندگان فضای آشفته را دوست ندارند. درواقع آنان فضای سپید را دوست ندارند بلکه ابهام بصری نادر را دوست دارا هستند.

در سال 2012 گوگل تصمیم گرفت که بداند چه اینترنت‌وب سایت‌هایی از دید بازدیدکنندگان قشنگ میباشند. این یک مطالعه درمورد آسانی با یک اسم بسیار بغرنج بود: «نقش عدم وضوح بصری و مثال‌سازی اول درمورد برداشت اولیه از اینترنت‌تارنما‌ها: همت در سمت ادراک احکام زیبایی‌شناسی».

آنان در‌این تحقیق دریافتند که طرح‌های بغرنج نادر‌خیس تحت عنوان زیبایی فهم میشوند.