به چه شکل می قدرت توفیق طراحی سایت اختصاصی کمپین بازاریابی در طراحی وب را تعریف کرد؟ آیا شما به آسانی مدیریت ساخت وب سایت خویش را یک برگه ساخت وب سایت دیدنی تازه نماد می دهید، یا این که رهبران و فروش را پیگیری میکنید؟ پژوهش ها علامت می‌دهد که بازاریابان ساخت سایت هنوز گزینش می نمایند. با صرفا نگاهی به آمار بازاریابی که در سال 2018 جمع شد‌ه‌است، یک آنالیز در ساخت وب سایت خویش به لحاظ می‌رسد.

بازاریابان معتقدند استراتژی بازاریابی در ساخت وب سایت آن‌ها اثرگذار میباشد. 40 درصد از بازاریابان میگویند که راندمان ROI از کار های بازاریابی خویش، معضل بازاریابی بالا آن‌ها میباشد. و حدودا 80٪ موسسات هدف ها درآمد خویش را برآورده نمی‌کنند. آینده بازاریابی ناچار میباشد رهبران بازاریابی در سازمانهای B2B را از خویش بپرسند و به کلام بپردازند، چه‌طور می‌توانیم تجارت را رویش دهیم؟ اساسا، بازاریابی به معنای ارتقا فروش و پرورش در ساخت سایت میباشد. آیا استراتژی بازاریابی شما در ساخت وب سایت با مقصود مهم هماهنگ گردیده‌است؟ یک قدم سریع را بردارید و همت های بازاریابی فعلی خویش را با این سه پرسش ارزیابی فرمائید.
 
 
هدف ها طراحی وب شما چه چیزی است
آیا معیارهای فورا به ذهن میایند؟ فارغ از معیارهای طراحی وب سایت پر‌نور، سعی های بازاریابی شما در ساخت وب سایت حاصل قابل ثابت نخواهد داشت. این گفته "چه اندازه گیری میشود، مدیر میگردد". تحت عنوان بازاریاب، شما بایستی کارایی خویش را به معیارهای ساخت وب سایت که اهمیت دارا هستند متصل فرمائید. آیا کمپین های خویش برای ساخت‌و‌ساز نتایجی که به صورت بی واسطه به هدف ها ساخت سایت شما دارای ارتباط میباشند، تهیه شد‌ه‌است؟ یا این که تمرکز در مکان دیگر میباشد؟
این احتمال وجود داراست که در شرایطی که عملکرد های بازاریابی فعلی شما به صورت بی واسطه به هدف ها تجاری در ساخت سایت شما دارای ربط میباشد، پرورش تمرکز می نماید و شما ارتقا می‌دهد کیفیت باعث با کمپین های خرید محور. در‌حالتی که، با این هم اکنون، شما بر روی کارایی های تجاری تمرکز (اطلاعیه های کمپانی، فعال سازی تولیدها در طراحی وب) متمرکز گردیده اید، شما به احتمال زیاد دلار های بازاریابی خویش را با گاز به شغل هایی که نیاز به میزان دارایی های گرانقدر، چرخه های ساخت‌و‌ساز زمانبر و وظایف با بینش های خرید بر طبق محصور، دست‌کم در شکل برگشت سپرده گذاری میباشد.