به یک برنامه برای بازاریابی محتوا متعهد باشید
هیچ خط مش بی آلایش یا این که چاره ویژه ای طراحی سایت اختصاصی برای بدور زدن این مرحله نیست. وفادار بودن به یک اپلیکیشن معین و مدون در بازاریابی محتوا جز اصول نخستین بهحساب میآید. در غیر این شکل ، نتایجی که فرصت متعددی برای فراهم نمودن آنها صرف گردیده، به یکباره محو خواهند شد. بایستی اعتنا داشته باشید که نرم افزار متبوع به طبع بایستی به طور نوشتاری باشد. تلاش فرمائید از دید تعداد محتوا هایی که منتشر میکنید، بامسئولیت باشید. مطالعاتی وجود داراست که نشانه میدهد وسعت محتوا ارتباط مستقیمی با ترافیک وبسایت دارااست.
وبسایت Hubspot طی تحقیقاتی بهاین سود رسیده که درصورتیکه ماهانه 16 پست در وب لاگ منتشر فرمائید ، 3.5 برابر بیشتر از تجارت هایی که کمتر از ماهانه 4 پست در بلاگ منتشر می نمایند ، بازدید خواهید داشت. در صورتیکه مقصود گذاری شما برای تعداد پست ها بیشتراز حد اغراق آمیز باشد، نمی توانید به آن پایبند بمانید و دیر یا این که زود به نقطه نخستین بر میگردید. حتی یک پست در هفته عالی از این میباشد که بخاطر طرح ریزی غلط و هدف ها بلند پروازانه نتوانید پستی منتشر نمایید. شما به گذر زمان خواهید توانست، از حیث کمیت به عدد دلخواه دست پیدا نمائید.