نقش رقابت در سئو سازی سایت
در صورتیکه چیزی خاصی را در طراحی سایت اختصاصی تارنما خویش به فروش نمی گذارید، هیچ رقابتی از جانب شما به وجود نخواهد آمد. با این درحال حاضر، آنهایی تولید ها و سرویس ها خاص و همگانی میفروشند، با درجات مختلفی از رقابت بر پایه ی تقاضا مواجه خواهند شد.
مثلا، لولهکش یک بازار محلی کوچک با رقابت کمتری نسبت به یک دلال املاک و مستغلات در یک شهر تبارک , دارااست و حتی رقابت کمتری نسبت به یک کمپانی وام دهی داراست. در سود هرچه صفحه ها اینترنت حریف تان با شما برابر باشند، بیشتر ارتفاع میکشد تا به بالای حاصل کاوش صعود نمائید.
وقتی که شما در بالای نتیجه ها کاوش قرار میگیرید، هر قدم بعد از آن به صورت قابلتوجهی کارایی و مجال بیشتری می طلبد. این، به جهت وسعت رقابت کنندگان و این حقیقت میباشد که صفحه ها دارنده جايگاهبندی بالا اکثر اوقات یک دارای تخصص بهینه سازی در پشت رمز خویش دارا هستند. یک جنبه از رقابت که اکثر اوقات نادیده گرفته میگردد، همبستگی فی مابین وسعت رقابت و توان همت متخصصان بهینه سازی میباشد. (سفارش میکنم نوشته ی علمی "seo عبارات کلیدی چه میباشد و چرا اهمیت داراست
" را نیز بخوانید.)
دراین مورد به جمله ها ذیل تصور کنید:
تقاضا، کمپانیها را به داخل یک رده هدایت مینماید که باعث به ارتقا رقابت در بین آنها می گردد.
این دور و بر آنانرا به ارائه مجال های رقابتی بیشتر سوق میدهد، که بدین مفهوم میباشد که می بایست سهم بزرگتری از بازار را به مراد سوددهی برای خویش دست و پا نمایند.
این محیطی میباشد که معمولا کمپانیهای گران قدرخیس را به جیب مالامال پول خیس میرساند، و آنان میتوانند شایسته ترین متخصصان بهینه سازی درین صنعت را استخدام نمایند. در صورتیکه در مقابل این موقعیت قرار داشته باشید
، جنگای وقت گیرخیس و دشوارخیس در پیش دارید.
به این ترتیب بایستی تک تک جنبههای بهینه سازی را بررسی فرمایید، البته بایستی نگرش بالاتر از منزلت کنونی داشته باشید. این صرفا یک نقطه آغاز میباشد. شما همینطور بایستی عملهای رقبا را در چندین ماه قبلی تحلیل فرمائید و آنگاه به پیگیری شغلهای آنان ادامه دهید. چراکه برای غلبه بر رقبای خویش، می بایست همت بیشتری فرمائید تا از آنها پیشی بگیرید.