در‌این نصیب برخی از ابزار گزینش واژه کلیدی طراحی سایت اختصاصی را ارزیابی میکنیم که نیازی به یادگیری برنامه خاصی ندارند. این شیوه برای این میباشد که شما بتوانید لغات کلیدی را پیدا فرمایید که رقبایتان با یاری اپ‌های دیگر آنها‌را پیدا نکرده‌اند. همان، لغت ها یا این که کلید کلمه و واژه ای را پیدا فرمائید که رقبایتان آنها را نیافته‌اند. این طرز‌ها با امداد هوش و فراست شما باارزش‌خیس خواهند شد پس تا می توانید ابداع به خرج دهید.

 
Wikipedia
در شرایطی‌که فکر‌میکنید که ویکی‌پدیا تنها یک دانشنامه‌ی وسیع میباشد به طور کامل در خطا می باشید. اعتنا به ساختار و محتوای ویکی‌پدیا خویش دانشگاهی پهناور میباشد. از روش ویکی پدیا میتوانید به راحتی لغت ها کلیدی مطلوب کسب‌و‌فعالیت خویش را نیز پیدا فرمائید:
 
تیتر و یا این که واژه و کلمه‌ی موردنظری را (که قصد دارید محتوایی درموردش ساخت و ساز نمایید) در گوگل سرچ نمائید. عموما ویکی‌پدیا اولی شیت‌ای میباشد که به شما سفارش داده گردد. وارد ورقه‌ی ویکی پدیا گردیده و به محتویاتی که ارائه داده میباشد نگاهی بیاندازید. با امداد گزاره اولیه و جدول عنا وین کارکشته خواهید بود که به راحتی شایسته ترین و کاربردی‌ترین لغت ها کلیدی دارای ربط را پیدا نمائید. از طرف دیگر، ویکی پدیا پیوند‌های بسیار مفیدی را نیز باطن متن قرار میدهد که با مطالعه آنان نیز به لغت ها کلیدی بیشتری دسترسی خواهید یافت.   
 
ویکی‌پدیا ششمی اینترنت‌وب سایت دارای شهرت جهان میباشد و در رنک بندی گوگل نیز درجه 4 را دربین وب سایت‌های اینترنتی دارد. این وب سایت 310000000 بازدیدکننده انحصاری و 7900000000 ورقه دارااست، البته جذاب‌خیس این میباشد که مجموع این خصوصیت‌ها فارغ از هیچ‌سیرتکامل تبلیغاتی بوجود آمده میباشد. چرا‌که ویکی پدیا یک کدام از شایسته ترین استراتژی‌های بهینه سازی را داراست و آن به کار گیری از لغت ها کلیدی اساسی میباشد، ضمن این‌که‌این دایرةالمعارف دوست داستنی، اصلی ترین اصول و سیاست‌گذاری مارکتینگ و بازاریابی را نیز ارائه میدهد و آن: تکثیر فراوان محتوایات مخاطب پسند میباشد. ویکی‌پدیا از این شیوه نشانه میدهد که عموم در جستجوی چه چیزی می‌باشند.
 
شاید نتوانید در جايگاه‌بندی و ارتقاء ترافیک از ویکی‌پدیا پیشی بگیرید، ولی با یاری به چنگ آوردن از آن قوی خواهید بود که به سادگی رقبای خویش را از میدان به در نمایید.