برای تعقیب کردن فرآیند لغات کلیدی طراحی سایت اختصاصی از Google Trends، BuzzSumo  و بقیه ابزارها استعمال نمایید. این روندها را در حیث بگیرید و آنان‌را به طوری تصحیح نمائید که مختص ناحیه جغرافیایی جای‌جای باشد. با Google Trends همینطور می‌توانید روی حوزه‌ جغرافیایی متبوع خویش زوم فرمائید و ملاحظه کنید کدام عبارتها در آن حوزه‌ دوستداشتنی میباشند. گوگل همینطور لغت ها کلیدی دوست داستنی را توصیه میکند.

 
به سوال ها متداول جواب دهید
 
با پاسخهای خویش تخصص خویش را به چهره بکشید. در حالتی که تعدادی پرسش با درجه بسیار بالا را شناسایی نموده اید، برای هرمورد صفحه های غیروابسته تولید فرمایید. می‌توانید آن ها را به صفحه های لندینگ لوکال متصل کرده و یک گزاره کوتاه از محتوا در رابطه زمینه کلی در کاغذ لندینگ لوکال ارائه دهید که پیوند پاسخهای دقیق تر را ارائه می‌دهد، یا این که هم‌زمان به یک سری پرسش در قسمت FAQ  ورقه لندینگ لوکال خویش، جواب دهید.