نکات طراحی سایت فروشگاهی
در این مقاله در مورد طراحی سایت اختصاصی صحبت میکنیم.
آخری خبر ها و دوست داستنی ترین محصول ها
برای با خبر کردن در رابطه عصر های تخفیف یا این که نرمافزار های آینده تجارت و تولید ها کاغذی مهم شایسته ترین جای میباشد. یافتن تولید ها خاص با بها های خاص هم نباید برای مشتریان بغرنج باشد.
به علاوه مشتریان اثبات تحلیل یکسری متاع نو و خاص را در برگهی مهم را به اتلاف وقت برای گشتن درپی جدیدترین تولیدها در صفحه ها داخلی وبسایت ترجیح میدهند.
سایت فروشگاهی چه می باشد
سبد خرید، فرم ورود و فرم کاوش
در تارنما های فروشگاهی، عواملی مانند سبد خرید، فرم ورود و فرم کاوش می بایست در کنار یکدیگر قرار داده شوند. مطمئنا تصور یک مغازه فارغ از سبد خرید غیر ممکن میباشد.
مبنی بر اعلام تارنما های قانونی دوستداشتنی ترین آیکون برای سبد خرید در یک سایت فروشگاهی، فقط قرار دادن یک سبد بی آلایش میباشد.
خصوصیت دیگری که بخش اعظمی از دکانها نیز برای مشتریان خویش قرار داده اند ، داشتن یک اکانت کاربری سری میباشد تا قابلیت و امکان آنالیز سفارشات گذشته و فعلی برای مشتریان وجود داشته باشد.
در دکانهای اینترنتی بلندمرتبه که تولیدات متنوعی داراهستند، فرم کاوش امری ضروری میباشد. فرم کاوش در وبسایت فروشگاهی به مشتریان امداد می نماید تا بی واسطه کالای متبوع و خاصی که درپی آن میباشند را یافته و پیشنهاد خویش را تصویب نمایند.
آیکون سیستمهای پرداخت
سایت های فروشگاهی با مشتریان متعددی رمز و فعالیت داراهستند که هر مشتری یکیاز سیستم های پرداخت را ترجیح میدهند. علاوه براین، ممکن میباشد نحوههای پرداخت خاص، محدودیتهای فنی داشته باشند. در راستای همین فرمان بهتر میباشد مورد های پرداخت آنلاین یا این که درب خانه برای یوزرها بدیهی باشند.
دکانهای اینترنتی معمولا از کارت های اعتباری بانکها و یا این که تخصیص دادن کوپنهای کادو و سیستم های دیگر تحت عنوان سیستمهای پرداخت مهم خویش به کار گیری می نمایند که بهتر میباشد آیکون های هریک از این این طرزها در ذیل شیت یا این که در کناره های بالایی تارنما قرار گیرند.
شماره های تماس و گفتگوی آنلاین
با خرید آنلاین، خریداران و فروشندگان از روش گفتگوی تارنما با یکدیگر دربارهی میباشند. در شکل بروز ایرادات احتمالی، خریداران ترجیح می دهند با هر کس دراین فعالیت تخصص دارد کلام نمایند. به همین برهان میباشد یک فروشگاه آنلاین برنده می بایست یک گروه پشتیبانی داشته باشد و ناگفته نماند که خطوط تماس بی واسطه یا این که چت آنلاین از خدمت های باارزش و پر استفاده برای مشتریان اکانت می گردد.
آرمهای متکی بودن
نماد ها یا این که نشان های پشت گرمی ، آرم هایی میباشند که امنیت خرید بی خطر را برای مشتری ضمانت می نمایند و بایستی از سوی یک سازمان دارای اعتبار باشند. (مانند نشانه پشت گرمی الکترونیکی راءس گسترش بیزنس الکترونیک کشورایران) این مجوزهای قانونی منجر میگردد که اتکا مشتریان را برای به اشتراک گذاری داده ها فردی و خرید فرآورده یا این که سرویس ها جلب خواهد شد.