باید خاطر نشان کرد که اغلب افراد ممکن است کلید چهارم و سوم ارزیابی وضعیت سئو را اشتباهاً مشابه بدانن
اعتنا داشته باشید که نرخ تعامل لزوماً باعث طراحی سایت اختصاصی به تولید درآمد نخواهد شد و این دو قضیه تا حد متعددی مختلف می باشند. آحاد کسانی که برای کسبوکار اینترنتی شما پایین هر قوانینی سودآوری داشته باشند، در صدر با وب سایت شما تعامل کردهاند ولی همگی کسانی که تعامل مینمایند، نمیتوانند باعث به سودآوری شوند.
با در لحاظ داشتن این تضاد و مغایرت به نیکی میاقتدار تفاوت این دو ترازو را متوجه شد. درین واحد سنجش در واقع متخصصان می بایست در یک صحبت موقعیت سودآوری کسبوکار یا این که تارنما را تحلیل نمایند. گشوده هم نیاز به تأکید میباشد که سودآوری در چارچوبهای گوناگون، معانی منعطفی دارااست و متخصصان seo و ساخت و ساز محتوا بایستی آن را فردیسازی نمایند.