شما به راحتی نمی توانید فارغ از مد طراحی سایت اختصاصی لحاظ قرار دادن رقبای تجاری خویش، یک استراتژی مطلوب تحقیق کلمه ها کلیدی را تدوین نمایید. اکثر وقت ها وقت ها، وبسایت ها برای اصطلاحاتی که به طبع شانسی برای درجه بندی ندارند، با صرفه میگردند. براین اساس شما می بایست درخصوص رقبای خویش تحقیق نمایید.

 
شما می‌توانید پا را از این بالاتر نهاده و درخصوص همه رقبای حوزه کاری خویش تجزیه و ارزیابی جامعی اعمال دهید و این مطمئناً میتواند پر ارزش باشد. در واقع تهیه نمودن یک روئت کرد کلی از رقبای seo خویش بسیار معمولی میباشد. صرفا بعضی از لغت ها کاوش را که میخواهید برای آن ها سکو بندی فرمایید، سرچ نمایید و ملاحظه کنید کدام موسسه ها ظواهر می‌شوند و آن‌ها‌را با سکو تارنما خویش مقایسه فرمائید. سه کمپانی حریف برتر برای هر واژه کلیدی چقدر بلندمرتبه می باشند؟ آیا کمپانی شما در‌این حاصل مکان میگیرد؟ انتخاب کلیه این مفاد تنها با به کارگیری از حاصل جستجوی گوگل به طور کاملً راحت میباشد.
 
ولی مطلع باشید! شما نمی توانید صرفا به نتیجه ها کاوش کورکورانه اتکا نمائید چون گوگل آن ها را مطابق باسابقه جستجوی فردی شما تهیه می نماید، این بدان معناست که وب سایت شما برای شما فراتر از بقیه افراد میباشد که به عبارتی کاوش را ایفا میدهند. پس خوب میباشد کاوش را در وضعیت ناشناس ایفا دهید. ولی شرایط ناشناس برخی جوابگو وجود ندارد و در برخی از مورد ها می بایست برای مخفی کردن جای خویش از VPN استعمال فرمایید.