نقش سوالات متداول در طراحی سایت اختصاصی
مدام محتوا برای سوال های متداول طراحی سایت اختصاصی وجود داشته میباشد، البته با ارتقا محبوبیت جستجوی صوتی، این مساله التفات بیشتری پیدا نموده است.
عموم از تلفن همراه ها و مشقت بار افزارهای هوشمند خانگی مانند الکسا برای پرسش پرسیدن به کارگیری می نمایند. گاهی این تیم از سؤالات وقتگیر خیس از تعدادی واژه ی کوتاه میباشد و صورت مکالمه به خویش می گیرد.
خصوصیت های جستجوی گوگل (به عنوان مثال کامل شدن خود کار، اشخاص نیز سؤال مینمایند، جستجوهای مربوط به...) یافتن محتوای سؤالات متداول را سهل و آسان می نماید و از همین رو میتوانید محتوای فردی خویش را گستردن و پیشرفت دهید.
روش دیگر برای یافتن سوال های متداول حرف کردن با مشتری میباشد
برای مثال، در صورتیکه با یک نماینده قانونی جراحت های فردی کلام میکنید، می بایست بدانید که قسمت سوال ها متداول اینترنت وب سایت حقوقی او چه سوالاتی دارااست. آیا عموم دربارهی مواد مخدر میپرسند؟ آیا جراحت دیدگی کمر اساس سوال های عموم میباشد یا این که اشکال دیگر صدمات؟
تا هنگامی که محتوا باصرفه سازی گردیده
و وب سایت معتبر کافی باشد گوگل می تواند این محتوای سوال های متداول را به تیتر توضیحات کوتاه دو خطی در کاغذ اولیه اکران دهد.در اکثری از وبسایت ها همین محتوای سوال ها متداول به دو خط توضیحات کاغذ نخستین در گوگل تبدیل گردیدهاست.از جمله، در اینجا عبارت [پیگیری رسمی تصادفات رانندگی] سرچ گردیدهاست: