x تبلیغات
مقالات رسمی طراحی سایت اختصاصی

انواع سایت

 پورتال‌ها (Portal)


پورتال‌ها وبسایت‌های بدون نقص و کاملی میباشند که یک سری مقصود را در یک طراحی سایت اختصاصی دنبال می‌نمایند؛ یعنی چند تارنما پویا چهت نیل به اهدافی خاص در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند؛ برای مثال پورتال‌های خبری که از تعدادی تارنما پویا تشکیل‌شده‌اند و هرکدام تجهیزات خاصی را ارائه می دهند. کل خصوصیت‌های یک وبسایت پویا قادر است در یک پورتال خبری نیز وجود دارااست.

● تارنما‌های اشاره گر

این نوع وبسایت‌ها از نوع ایستا و نصفه پویا به وسیله قابل انعطاف‌افزارهای خاصی پباده سازی میشوند. این وب سایت‌ها اثبات می‌باشند، بوسیله طراح وبسایت تولید میگردند و قابل تغییر تحول نیستند. مزیت این وب سایت‌ها گرافیک خوشگل و برنامه کودکان‌های جالب آنهاست؛ البته این وبسایت‌ها بوسیله موتورهای کاوش خوانده نمیشوند و سرعت لود بسیار پایینی دارا‌هستند.

طراحی وب با وردپرس

درباره با ساخت سایت با وردپرس، وردپرس یک سیستم مدیر محتوا برای فعال سازی و تولید تارنما‌ها و وب لاگ‌هاست. وردپرس به لهجه اپ‌نویسی PHP مندرج و بوسیله MySQL نیز پشتیبانی می شود. فعلا بیش تر از ۷۶ میلیون اینترنت‌تارنما در دنیا با این CMS فعال‌سازی گردیده‌ میباشد. وردپرس برای پیاده‌سازی گونه های اینترنت‌تارنما‌ فردی، اینترنت‌وب سایت‌ خبری، اینترنت‌تارنما‌های عکاسی، معرفی مشاغل، ساخت وب سایت فروشگاهی، وب سایت‌های اجتماعی، دانشگاهی و ... استعمال می‌گردد. به کار گیری از سیستم مدیر محتوای وردپرس مزایای فراوانی دارااست که در پی به آنان می پردازیم.


● کاهش هزینه: ساخت وب سایت با وردپرس هزینه متعددی نمی خواهد. همینطور دیگر ما یحتاج وجود ندارد برای هر تغییری به طراح وب سایت مراجعه می کنید.

● ظواهر قشنگ: علاوه بر وجود قالب‌های بسیار زیبای مو جود در وب، وردپرس برای شما قابلیت و امکان تشکیل داد قالب سفارشی را نیز مهیا می‌نماید.

● رئیس راحت: رئیس وبسایت بسیار سهل و آسان میباشد و به هیچ اپ جانبی نیاز ندارد.

● بهینه سازی عالی: وردپرس به‌شکل تماما استاندارد کدنویسی گردیده که سبب ساز بالارفتن بهینه سازی تارنما شما می‌گردد. همینطور افزونه‌های زیادی برای بالارفتن seo نیز ارائه داده میباشد.

● به روزرسانی بدون‌پول: وردپرس یک سیستم تماما بدون پول میباشد. در هر لحظه می توانید پایانی ورژن آن را دانلود و به راحتی نصب نمایید.

● امنیت: وردپرس از امنیت بالایی نیز برخوردار‌است، دسته وردپرس هر لحظه خطاها امنیتی را رصد می‌نمایند و در ورژن‌های جدیدتر برطرف می‌نمایند. همینطور افزونه‌های زیادی برای امنیت بیشتر نیز ارائه گردیده‌اند.

● انعطاف‌پذیری: وردپرس منعطف‌ترین سیستم رئیس محتواست که برای شما قابلیت پباده سازی و تغییر‌و تحول را آماده می‌نماید.

اصل های طراحی سایت

 - با پباده سازی برنامه آشنا گردید


مثل هر معلم دیگری برای اینکه بتوانید طراحی سایت اختصاصی را اعمال دهید به ابزار مطلوب نیاز دارید. یکی‌از اصول طراحی وب سایت همین میباشد که در ارتباط استانداردهای صنعت مدنظرتان داده ها داشته باشید. این عمل مدام اثر گذار و اکثر وقت ها تایم ها حیاتی میباشد. 

اگرچه پباده سازی یک اینترنت‌وبسایت را می‌اقتدار مستقیماً در مرورگر ایفا بخشید ولی ابزارهایی مثل فتوشاپ، ایلوستریتور و اسکچ از آن مجموعه ابزارهایی می باشند که به طور تقریبً کل طراحان برای بخش‌های اصلی کارشان مثل اخلاق موکاپ‌ها، موادتشکیل دهنده اینترنت (برای مثالً لوگوها و تصاویر) و صدالبته تغییر تحول و تقویت تصاویر از آنها به کارگیری می‌نمایند. شما نیز بایستی حافظه بگیرید چه طور از آنان استعمال فرمائید.
4- اچ‌تی‌ام‌ال (HTML) حافظه بگیرید

ممکن میباشد تصور کنید طراح وبسایت نیازی به یادگیری کد نویسی ندارد البته امروزه داشتن این مهارت علاوه بر اصول طراحی وب سایت، جزو انتظارات کارفرماها برای اکثر اوقات شغل‌های پباده سازی میباشد.

اچ‌تی‌ام‌ال عبارت اختصاریافته‌ی لهجه علامت‌گذاری ابرمتنی (Hyper Text Markup Language) میباشد که یعنی گویش کد نویسی که از آن برای قرار دادن محتوا در برگه‌ی اینترنت استعمال میگردد و به آن شیت ساختار می دهد.

این یعنی شیوه‌ی تبدیل لغات به عنوان ها، گزاره، پانویس و همینطور شیوه‌ی قرار دادن محتواهایی مثل تصاویر، ویدئوها و گرافیک‌ها در اینترنت‌وب سایت‌ها.
5- سی‌اس‌اس (CSS) خاطر بگیرید

اکنون نوبت به همکار و همپا اچ‌تی‌ام‌ال می رسد که به عبارتی سی‌اس‌اس یا این که صفحه‌های پی درپی و مشبک (Cascading Style Sheets) میباشد.

سی‌اس‌اس، کدهایی میباشد که به جستجوگرها میگوید به چه شکل اچ‌تی‌ام‌ال را برای یک برگه اینترنت فرمت‌دهی نمایند و به آن مدل بدهند؛ به‌عبارت‌دیگر چیزی میباشد که سبب ساز می شود تک تک متن ها و دیگر محتواها خوب و خوشگل به حیث برسند.

با سی‌اس‌اس میتوانید رنگ‌ها را تهیه و تنظیم نمائید، فونت‌ها را تغییر و تحول دهید یا این که پس‌موضوع‌ای شگفت‌انگیز اضافه فرمائید؛ حتی میتوانید شغل های دیگری را نیز اعمال دهید.

اینجا دقیقاً به عبارتی مرحله‌ای میباشد که مهارت پباده سازی شما مورداستفاده قرار میگیرد و میتوانید ردپای خلاقانه خویش را در هر سایتی که کردار می کنید به‌جا بگذارید.

مراحل طراحی وب سایت

 همینطور شما می توانید از سیستم های بدون پول و سورس گشوده جان دار در بازار به کار گیری فرمائید. این سیستم ها از گذشته طراحی سایت اختصاصی گردیده می‌باشند و دقیقا ممکن میباشد با نقشه وبسایت شما یک کدام از نباشد اما قسمت متعددی از نیاز های شمارا می توانند تامین نمایند.


به‌این مراد برنامه‌های پایین وبی که متن گشوده هم می‌باشند در چنگ یوزرها قرار گرفته میباشد که از مشهور‌ترین این نرم افزار‌ها می‌اقتدار به جوملا، وردپرس و یا این که نیوک اشاره نمود.

رئیس محتوی جوملا:

این سیستم برهان تحت عنوان یکی‌از اپ‌هایی پیروز زیر اینترنت شناخته می شود. ولی در شرایطی‌که به‌دنبال نصب این سیستم دلیل روی فضای تارنما خویش باشید بایستی ابهام‌های آن را به جان بخرید.

وردپرس:

از دور و بر‌هایی به‌شمار میاید که دور و بر‌ش کاربرپسند بوده و استفاده کننده به راحتی میتواند با آن فعالیت نماید. این اپلیکیشن ذیل اینترنت در اکثری از وبسایت‌های فردی به کارگیری میگردد.

نیوک:

این سیستم دلیل بیشتر برای وب سایت‌های موسیقی و یا این که پادکست‌ها استعمال می گردد.

اما علاوه بر این سه سیستم استدلال، اپ‌های دیگری هم در وب وجود دارا‌هستند که می‌اقتدار آن‌ها را برروی فضای خویش بار گذاری فرمائید و حتی چنانچه می خواهید سیستم برهان خاص تارنما خویش را داشته باشید می بایست درخواست خویش را به کمپانی‌هایی اعلام نمائید که سیستم استدلال وب سایت‌ها را پباده سازی می‌نمایند.

سیستم های رئیس محتوی برای داشتن سایت

پس از جاری ساختن ساخت وب سایت خویش ، می بایست آن را به وضعیت فشرده یا این که zip برروی سرور اساسی وبسایت بار گذاری و نصب نمایید. اما پیش از اجرا این عملیات بایستی به خیال داشته باشید که یک مقر داده برروی فضای وب سایت خویش ساخت و ساز نمایید که‌این عملیات روی تارنما میزبانی که گوشه و کنار را در چنگ شما نهاده توضیح داده شد‌ه‌است.

در شرایطی‌که قصد دارید خودتان تارنما را پباده سازی فرمائید , قابل انعطاف افزارهای که مایحتاج دارید برای این فعالیت عبارتند از:

Adobe Dreamweaver : قابل انعطاف افزاری جهت ساخت وب سایت سوای نیاز به علم فنی کد زنی html که با دقت به پیشنهادهای کد html و css که به استفاده کننده ارائه می‌نمایید به کارگیری از آن را سریعتر می گرداند.

Microsoft Expression Web قابل انعطاف افزاری ماهر برای طراحی وب های امروزی و استاندارد با برگزیدگان کیفیت جان دار و با پشتیبانی کلیه تجهیزات لازم یک طراح و سازش بدون نقص با کلیه لهجه های XML, ASP.NET, XHTML. و حتی PHP میباشد.
چه گونه یک سایت داشته باشیم به گویش معمولی !

طراحی وب چیست؟

بخش اعظمی از صفحه های اینترنت با دقت بر آسانی طراحی سایت اختصاصی گردیده اند، به نحوی که هیچ داده ها و عملکردی غیر معمولی که ممکن میباشد یوزرها را گمراه یا این که سردرگم نماید، ظواهر نمیشود. از آنجایی که محور اساسی خروجی یک طراح، اینترنت سایتی میباشد که سبب جلب پشت گرمی مخاطبان مقصود می‌شود، حذف هرچه بیشتر نقاط احتمالی سرخوردگی مخاطب قابلیت حضور بیشتر یوزرها را مهیا می نماید.

دو نحوه متداول برای ساخت وب سایت هایی که هم در دسک تاپ و هم در تلفن همراه فعالیت می نمایند وجود داراست، پباده سازی پاسخگو (responsive ) و تطبیقی (adaptive) میباشد. در پباده سازی ریسپانسیو، محتوا بسته به اندازه برگه به طور پویا تکان می نماید. در پباده سازی آداپتیو، محتوای وبسایت در اندازه های طرح که با اندازه شیت اکران مشترک همخوانی دارا هستند، اثبات شد‌ه‌است. محافظت یک چینش که تا حد ممکن سازگار باشد در بین دستگاه ها برای نگهداری متکی بودن و تعامل استفاده کننده بسیار اصلی میباشد. از آنجایی که پباده سازی ریسپانسیو می‌تواند در این باره مشکلاتی ساخت نماید، طراحان بایستی در در اختیار گرفتن از چگونگی ظواهر شدن کارشان مراقب باشند. در صورتی آن‌ها مسئول محتوا نیز باشند، در حالی که ممکن میباشد نیاز به توسعه و گسترش مهارتهای خویش داشته باشند، از این مزیت به کارگیری می نمایند که از در اختیار گرفتن بی نقص جنس پایانی برخوردار باشد.
پباده سازی پروسه گردآوری نظرها و تهیه و تنظیم زیبایی شناسی و اجرای آنهاست که با هدایت اصول خاصی برای یک مقصود خاص ایفا می‌گردد. طراحی سایت یک مراحل شبیه ساخت با مقصود ارائه مطالب در صفحه های اینترنت الکترونیکی میباشد که یوزرها آخری میتوانند با امداد یک مرورگر اینترنت از روش وب به آن دسترسی پیدا نمایند.
موادسازنده ساخت سایت

ساخت سایت بخش اعظمی از موادسازنده بصری کلیدی به شرح پایین را در بر داراست:
-دکورا سیون:

این طرز دکوراسیون گرافیک، تبلیغات و متن میباشد. در دنیای اینترنت، یک غرض مهم یاری به بازدید از داده ها متبوع خویش در یک نگاه میباشد. مشتمل بر مراقبت تعادل، سازش و یکپارچگی طرح میباشد.
۲-رنگ:

تعیین رنگ به غرض و مشتری بستگی داراست. این میتواند یک طرح سیاه و سپید بی آلایش تا چندین رنگ باشد و شخصیت شناسی شخص یا این که مارک یک سازمان را با به کار گیری از رنگ ها در اینترنت جابجایی دهد.
۳-گرافیک:

گرافیک ها میتوانند مشمول لوگو، عکس، ویدئو آرت یا این که آیکون باشند که همه سبب تقویت طراحی سایت میگردند. برای تجربه مطلوب استفاده کننده، این امور می بایست به طریق صحیح شکل گیرد، با رنگ و محتوای کاغذ اینترنت فعالیت نمایند، در حالی که آن را بیشتراز حد مالامال ازدحام یا این که نماید نکند.
۴-فونت ها:

به کار گیری از فونت های متفاوت می‌تواند سبب ارتقا ساخت سایت خواهد شد. اکثر مرورگرهای اینترنت صرفا می‌توانند تعداد انتخابی از مداد ها را بخوانند، دارای اسم و رسم به “فونت های امن اینترنت ” می‌باشند، بدین ترتیب طراح شما کلاً درین مجموعه پذیرفته گردیده فعالیت می نماید.
۵- محتوا:

محتوا و پباده سازی می‌توانند با هم همیاری نمایند تا پیام وب سایت را از روش تصاویر و متن ارتقاء دهند. متن نوشتاری می بایست مدام دارای ارتباط و اثرگذار باشد تا خواننده حیران نشود و آنچه را که می‌خواهد در دست آنان قرار دهد تا در وبسایت باقی بمانند. محتوا می بایست برای موتورهای کاوش با صرفه گردیده و از ارتفاع مطلوب برخوردار باشد و مشتمل بر لغت ها کلیدی دارای ارتباط است.

طراحی وب چیست؟

بخش اعظمی از صفحه های اینترنت با دقت بر آسانی طراحی سایت اختصاصی گردیده اند، به نحوی که هیچ داده ها و عملکردی غیر معمولی که ممکن میباشد یوزرها را گمراه یا این که سردرگم نماید، ظواهر نمیشود. از آنجایی که محور اساسی خروجی یک طراح، اینترنت سایتی میباشد که سبب جلب پشت گرمی مخاطبان مقصود می‌شود، حذف هرچه بیشتر نقاط احتمالی سرخوردگی مخاطب قابلیت حضور بیشتر یوزرها را مهیا می نماید.

دو نحوه متداول برای ساخت وب سایت هایی که هم در دسک تاپ و هم در تلفن همراه فعالیت می نمایند وجود داراست، پباده سازی پاسخگو (responsive ) و تطبیقی (adaptive) میباشد. در پباده سازی ریسپانسیو، محتوا بسته به اندازه برگه به طور پویا تکان می نماید. در پباده سازی آداپتیو، محتوای وبسایت در اندازه های طرح که با اندازه شیت اکران مشترک همخوانی دارا هستند، اثبات شد‌ه‌است. محافظت یک چینش که تا حد ممکن سازگار باشد در بین دستگاه ها برای نگهداری متکی بودن و تعامل استفاده کننده بسیار اصلی میباشد. از آنجایی که پباده سازی ریسپانسیو می‌تواند در این باره مشکلاتی ساخت نماید، طراحان بایستی در در اختیار گرفتن از چگونگی ظواهر شدن کارشان مراقب باشند. در صورتی آن‌ها مسئول محتوا نیز باشند، در حالی که ممکن میباشد نیاز به توسعه و گسترش مهارتهای خویش داشته باشند، از این مزیت به کارگیری می نمایند که از در اختیار گرفتن بی نقص جنس پایانی برخوردار باشد.
پباده سازی پروسه گردآوری نظرها و تهیه و تنظیم زیبایی شناسی و اجرای آنهاست که با هدایت اصول خاصی برای یک مقصود خاص ایفا می‌گردد. طراحی سایت یک مراحل شبیه ساخت با مقصود ارائه مطالب در صفحه های اینترنت الکترونیکی میباشد که یوزرها آخری میتوانند با امداد یک مرورگر اینترنت از روش وب به آن دسترسی پیدا نمایند.
موادسازنده ساخت سایت

ساخت سایت بخش اعظمی از موادسازنده بصری کلیدی به شرح پایین را در بر داراست:
-دکورا سیون:

این طرز دکوراسیون گرافیک، تبلیغات و متن میباشد. در دنیای اینترنت، یک غرض مهم یاری به بازدید از داده ها متبوع خویش در یک نگاه میباشد. مشتمل بر مراقبت تعادل، سازش و یکپارچگی طرح میباشد.
۲-رنگ:

تعیین رنگ به غرض و مشتری بستگی داراست. این میتواند یک طرح سیاه و سپید بی آلایش تا چندین رنگ باشد و شخصیت شناسی شخص یا این که مارک یک سازمان را با به کار گیری از رنگ ها در اینترنت جابجایی دهد.
۳-گرافیک:

گرافیک ها میتوانند مشمول لوگو، عکس، ویدئو آرت یا این که آیکون باشند که همه سبب تقویت طراحی سایت میگردند. برای تجربه مطلوب استفاده کننده، این امور می بایست به طریق صحیح شکل گیرد، با رنگ و محتوای کاغذ اینترنت فعالیت نمایند، در حالی که آن را بیشتراز حد مالامال ازدحام یا این که نماید نکند.
۴-فونت ها:

به کار گیری از فونت های متفاوت می‌تواند سبب ارتقا ساخت سایت خواهد شد. اکثر مرورگرهای اینترنت صرفا می‌توانند تعداد انتخابی از مداد ها را بخوانند، دارای اسم و رسم به “فونت های امن اینترنت ” می‌باشند، بدین ترتیب طراح شما کلاً درین مجموعه پذیرفته گردیده فعالیت می نماید.
۵- محتوا:

محتوا و پباده سازی می‌توانند با هم همیاری نمایند تا پیام وب سایت را از روش تصاویر و متن ارتقاء دهند. متن نوشتاری می بایست مدام دارای ارتباط و اثرگذار باشد تا خواننده حیران نشود و آنچه را که می‌خواهد در دست آنان قرار دهد تا در وبسایت باقی بمانند. محتوا می بایست برای موتورهای کاوش با صرفه گردیده و از ارتفاع مطلوب برخوردار باشد و مشتمل بر لغت ها کلیدی دارای ارتباط است.

مراحل طراحی سایت

 مرحله 1: پباده سازی وایر قاب

 
نخست با اعتنا به نوع وبسایت و نیاز مشتری، یک طراحی سایت اختصاصی میکنیم. این نما دربرگیرنده یک نقشه کلی از صفحه ها وب سایت و گزینش رده و چینش المان‌ها و موادسازنده متفاوت میباشد. این مرحله از طراحی سایت «پباده سازی وایرفریم» اسم دارااست.
مرحله2: پباده سازی گرافیک تارنما
 
بعد از مشخص و معلوم شدن محل قرارگیری موادتشکیل دهنده وب سایت، بایستی تارنما را پباده سازی کنیم. درین مرحله با اعتنا به نوع کسب‌‌وکار اینترنتی و با به کارگیری از قابل انعطاف‌افزارهای منحصر رنگ‌بندی و گرافیک وبسایت پباده سازی می گردد.
مرحله3: کدنویسی و نرم افزار‌نویسی
 
باتوجه به وبسایت پباده سازی گردیده و نیاز مشتری، در‌این مرحله می‌قدرت از طریق‌های مختلفی برای رئیس وب سایت استفاده نمود. سیستم‌های مدیر محتوا مانند وردپرس و یا این که پباده سازی یک قاب ورک منحصر اپ‌نویسی. تصمیم‌گیری درین قسمت براساس هزینه‌ها و نیاز مشتری شکل می گیرد.
مرحله4: فعال سازی وب سایت
 
بعد از اجرا 3 مرحله پیشین، به فعال‌ساز‌ی تارنما در بستر جهانی وب میپردازیم. در‌این مرحله بعد از تهیه و تنظیم یک «هاست» و «اسم دامنه مطلوب»، تارنما را تنظیمات کرده و در دسترس مردم قرار میدهیم.
وظایف طراح وبسایت
 
وظایف طراح وب سایت
 
وظایف یک طراح وبسایت بدین بستگی دارااست که مسئولیت پباده سازی و ایجاد کرد کدام بخش وبسایت را بر عهده دارااست. برای راه اندازی یک تارنما رشته‌ای، به دو مجموعه یا این که دو فرد نیاز میباشد. یک گروه برای پباده سازی صورت و ظواهر تارنما و یک مجموعه برای پباده سازی کدهای سرور و کدهایی که برای یوزرها قابل روءیت نیستند.

بهترین طراحی سایت اختصاصی

 پباده سازی منحصر وبسایت بهتر میباشد یا این که ساخت وب سایت با وردپرس؟ وردپرس یکی CMS ها یا این که به عبارتی سیستم های مدیر محتوا فراهم و دوستداشتنی در سراسر عالم میباشد که اکثری از تارنما های جهان بر روی این سیستم پیاده سازی گردیده اند. برای فردی که برای استارت تصمیم داراست یک تارنما برای تجارت خویش راه‌اندازی نماید، شاید گزینش در میان طراحی سایت اختصاصی با مخصوص مقداری سخت باشد.


پیش از آنکه تصمیم بگیرید وبسایت خویش را بر روی چه بستری پیاده سازی نمائید، مسلما به سوال های پایین در ذهن خویش جواب دهید:
دارایی ی شما چقدر میباشد؟

حداکثر هزینه ای که می‌توانید برای فعال‌ساز‌ی 0 تا 100 یک وبسایت پرداخت فرمائید را در حیث بگیرید. (مخارج جانبی مانند تصویب دامنه، هاست، پشتیبانی تغییرات را نیز در حیث داشته باشید.) حتما هزینه پباده سازی وب سایت منحصربه‌فرد بیشتر از هزینه فعال‌ساز‌ی تارنما وردپرسی میباشد.
چه مقدار برای اعمال پروژه فرصت دارید؟

آیا برای اجرا پروژه محدودیت وقتی دارید؟ در صورتی‌که با محدودیت مجال رو به رو می باشید می بایست بدانید تارنما های مخصوص برای فعال‌سازی به مجال بیشتری نیاز دارا هستند.
وبسایت رقبا شما در چه سطحی میباشد؟

آیا رقبا شما دارنده سایت های معمولی و غیر منحصربه‌فرد می باشند و یااینکه تارنما های آنان اکثر وقت ها منحصربه‌فرد و ماهر پباده سازی گردیده اند؟ ارزیابی وضیعت رقبا قادر است به صحت تصمیم شما یاری دهد.
مخاطبین شما در فضای اینترنت چه عده ای میباشند؟

سوال این پرسش از آنجایی اصلی میباشد که یوزرها هر وب سایت در یک صنعت معین، سطح معینی از کوشش و ماهر بودن را مدام مد حیث دارا هستند. از جمله در حوزه ای مانند فروشگاه اینترنتی موبایل گوشی از آنجاییکه تعداد دکان های ماهر و توانمند ارتقاء یافته میباشد، حتما فعال سازی یک تارنما فروشگاهی گوشی با سطح میانگین و یا این که ضعیف برای مخاطبین شما ابدا جالب نخواهد بود.

همینطور از آنجاییکه مخاطبین برنا با تکنولوژی شناخت بیشتری دارا هستند، در حالتی که مخاطبین شما این دسته سنی میباشد بایستی کیفیت و ماهر بودن در سایت شما تماما شم خواهد شد.
کارکرد تارنما چه می باشد؟

سایت متبوع شما چه امکاناتی ارائه دهد؟ یک اتوماسیون بدون نقص توصیه طعام از رستوران میباشد؟ سیستم رزرواسیون دارااست یا این که صرفا قرار میباشد به معرفی کمپانی و سرویس ها خویش بپزدارید؟

به طبع هرچه عدم وضوح وبسایت بیشتر باشد، می بایست از گزینش خویش برای پباده سازی یک وب سایت منحصر مطمئن خیس باشید.
اقتدار مارک شما چقدر میباشد؟

مارک شما نام‌و‌نشان کسب و کارتان میباشد. به طور طبیعی هر چقدر مارک حاذق تری داشته باشید، بیشتر به ساخت وب سایت سفارشی نیاز پیدا خواهید کرد. چرا‌که می بایست بین انبوهی از سایت های مربوط به حوزه ی کاری خویش، خاص و منحصر به حیث برسید.

ویژگی های طراحی سایت شرکتی

 یک وب سایت عالی بایستی یک ساختار استاندارد داشته باشد علاوه براین بایستی دارنده یک تحت تشکیل داد و جذابیت عالی باشد. تک تک این موردها می بایست به نحوی متناسب با نیازهای یک کمپانی پیاده سازی گردد. یک طراحی سایت اختصاصی برای آحاد ناحیهها یک‌سری خصوصیت‌ها مشترک مثل‌ سرعت لود بالا، قابلیت و امکان گسترش، ریسپانسیو و… را مشتمل بر می‌شود.

و ولی یک سری مشخصات اختصاصی طراحی وب سایت شرکتی می گردد:
۱.پباده سازی صفحه ها مخصوص

برای معرفی تولیدها یا این که سرویس ها هر کمپانی بایستی صفحاتی متناسب با به عبارتی سرویس یا این که فرآورده پیاده سازی خواهد شد. از این شیوه میتوانید مخاطبان بسیار جذب کنیم و این یعنی یک گام به هدفتان نزدیکتر خواهید شد.
۲. پباده سازی صفحه های تماس با ما

در طراحی وب مهم‌ترین قسمت برای رابطه برقرار کردن با مخاطبان همین ورقه تماس با ما میباشد. ولی در پباده سازی صفحه های تماس با ما بایستی تعدادی نازکی ها را به خرج دهید تا درصد بالای از مخاطبان با شما رابطه برقرار نمایند. نوع چینش در صفحه های

تماس با ما در وبسایت های شرکتی بسیار با اهمیت میباشد. اینگونه کاری نیاز به مهارت و تجربه داراست.
۳. شبکه‌های‌اجتماعی

شبکه های مردمی یکی‌از شیوه های جذب کاربر برای سایت‌ها میباشد البته این کار‌ها بایستی براساس چند اصول پیاده سازی شوند. به این روش که سیتم‌های اشتراک گذاری کانال‌های اجتماعی در وب سایت‌ها به نیکی ساخت و ساز شود تا مطالب و پست‌های جالب در چنگ مخاطبان قرار گیرد.
۴. روانشناسی رنگ‌ها و جذابیت‌های بصری

برای به کار گیری از رنگ‌ها در دنیای آنلاین مستلزم علم روانشناسی رنگ‌ها به نحوی که هررنگی که برای هر المان به کار گیری میگردد بایستی مطابق با نیاز مخاطبان باشد. تک تک این طریق‌ها که پیاده سازی میگردد برای جذب مخاطبان میباشد، تا بتوانیم یک مارک عالی در ذهنشان تصویب کنیم.
۵.اشتراک گذاری کلیپ

قابلیت و امکان ساخت‌و‌ساز کلیپ به مراد معرفی جنس یا این که خدمتتان خواهد بود. اینگونه امکانی را می‌قدرت در وبسایت های شرکتی در اختیار بگذاریم تا براحتی برندمان را به بازدیدکنندگان آرم دهیم.
۶. ایجاد کرد فرم‌های مخصوص

قابلیت و امکان تشکیل داد فرم‌های منحصر برحسب نیاز مشتریان بایستی پیاده سازی و جاری ساختن شوند. این فرم‌‌ها مشمول فرم استخدام، تایید نمایندگی،.. میشوند.

درگاه پرداخت؛ ویژگی اصلی سایت‌های فروشگاهی

 خصوصیت اساسی طراحی سایت اختصاصی سبک فروشگاهی اینه که درگاه پرداخت دارن. ولی بزارید قبلش یکم درباره ی مال و سرویس ها بگم. تولید ها این سبک تارنما‌ها میتونه فیزیکی باشه. مثل تلفن همراه و لپ‌تاپ و گونه های خرقه. و حال هر چیز دیگه. یا این که میتونه غیر فیزیکی باشه. مثل همین زمان‌ها و فراگیری‌هایی که به‌شکل آنلاین عرضه میشن. یعنی شما هزینه رو که بپردازید، میتونید فولدر اون رو دانلود فرمایید دیگه ما یحتاج وجود ندارد چیزی برای شما ارسال بشه. این از سبک‌های خویش جنس. حال میریم سراغ سرویس ها.

 
سایتی که یکسری سرویس ها رو هم عرضه می‌کنه جز وبسایت‌های سبک فروشگاهیِ. به عنوان مثال وب سایت‌های میزبانی اینترنت که تو نصیب گذشته گفتیم که بایستی ازشون هاست و دامنه خریداری فرمایید، دارن چند سرویس ها رو می‌فروشن. وبسایت‌های که توشون می‌تونید پیشنهاد تصویب نمائید هم جز همین گروه هستن. درحال حاضر چه پیشنهاد ساخت وب سایت باشه چه توصیه خوراک. تارنما‌های هم که اشتراک می‌فروشن. اشتراک برای دوران فرصت مشخص و معلوم، این‌ها هم دارن خدماتی رو عرضه می‌کنن که وب سایت اونا رو تو سبک فروشگاهی قرار میده.
 
برگردیم سراغ خصوصیت‌ مهم وبسایت‌های فروشگاهی. تو تمامی این سبک تارنما‌ها، یک آیتمی به سبد خرید مخاطب اضافه میشه. و می بایست تا مرحله پرداخت پیش بره. تارنما‌های سبک فروشگاهی نیاز به یک درگاه پرداخت بانکی دارن. تو نصیب هشتم پادکست درمورد یکسری مدرک صبحت کردم. شما درصورتی که نشانه الکترونیک برای سایتتون بگیرید، می‌تونید به طور بدون واسطه به درگاه پرداخت بانکی متصل بشید.
 
یعنی مخاطب پس از خرید پول رو از روش درگاه پرداخت یک خزانه به اکانت شما واریز می‌کنه. این روند پرداخت است ولی تارنما‌های که نو استارت به عمل می‌کنن در حالتی که نخوان وارد مسیر به دست آوردن علامت الکترونیک همون اولیه عمل بشن، می‌تونن از درگاه‌های پرداخت واسط به کارگیری کنن. زرین‌پال، پی‌دات‌آی و چندتا خدمت دیگه هستن که به شما یاری می‌کنن تا خیلی سریع بتونید درگاه پرداخت بگیرید.
 
هنگامی وبسایت شما درگاه پرداخت و محصولی برای خرید داشته باشه، جز تارنما‌های سبک فروشگاهی قرار میگیره. ولی همون طور که گفتم این دو سبک تارنما به هیچ عنوان دو دنیای جداازهم نیستن. و می‌تونن با هم باشن. مخصوصا وبسایت‌های سبک فروشگاهی به محتوا نیاز دارن و خیلی براشون موءثر و موثره که یک قسمت محتوایی داشته باشن. اکثر وبسایت‌های فروشگاهی و خدماتی یه قسمت وبلاگ دارن که توی اون مقالاتی رو در حوزه کاری‌شون منتشر می‌کنن. اینکه چرا اینکار رو می‌کنن و تکنیک بازاریابی محتوا رو جاری ساختن میدن و این حرفا رو گشوده نمی‌کنیم و میزاریم به‌موقع در فصل مرتبط با دیجیتال مارکتینگ میریم سراغش.
 
مقصود این بخش تنها معرفی این دو سبک وبسایت‌ها بود که شما می‌تونید تو هر سبک یا این که به طور ترکیبی بیزنس اینترنتی خودتون رو راه اندازی فرمائید. نصیب ۱۳ فوربو که ششمی نصیب فصل دوم بود محتواش به آخر رسید. تو بخش بعدی به‌شکل تکنیکی میگیم که دقیقا برای تشکیل داد این دو سبک تارنما، یعنی هم محتوایی هم دکان بایستی چکار فرمایید. بخش ۱۴ فوربو به وردپرس و ووکامرس تخصیص داره.
نقطه نهایی نوشته‌علمی گونه های اینترنت‌وبسایت‌های محتوایی و فروشگاهی
 
به نقطه پايان این نوشته‌ی علمی وب سایت فوربو رسیدیم. متن بخش ۱۳ پادکست فوربو مطالعه کردید. پادکست فوربو تا انتهای فصل دوم به‌شکل هفتگی در همگی نرم افزار‌های پادکست پخش گردد.

مزایای داشتن سایت چیست؟

 مزایای طراحی سایت اختصاصی برای عده ای که از روش اینستاگرام و تلگرام درآمدزایی می‌نمایند؛ بعضی زیاد بدیهی وجود ندارد که در‌این نوشته ی علمی قصد داریم، به مهمترین نکاتی که موردنیاز میباشد شما آن را بدانید اشاره خواهم کرد. چرا می بایست تارنما داشته باشیم؟

کمپانی‌های تبارک اهل ایران در چندین سال اخیر عمل خویش را در فضای دیجیتال ارتقاء دادند. چرا‌که متوجه پتانسیل کار کشته دسترسی به مخاطبان بیشتر را با دقت به تغییر تحول و تحولات شعور نمودند. در‌این بین کمپانی‌ها، کسب و شغل های کوچک و خود‌فرما نیز به اهمیت حضور در وب پی بردند.
 
برای ادامه حیات و بقا تجارت آفلاین خویش ما مستلزم به کارگیری از مولتی چنل و شبکه‌های جذب گوناگون کاربر از روش وب هستیم. بایستی این حقیقت را بپذیریم که برای رقابت فارغ از داشتن اینترنت‌تارنما هیچ شانس موفقیتی در بازار فعلی کشورمان نخواهیم داشت. مدام به‌این مسئله به طور‌های متفاوت اشاره نمودم، که شما پیش از این می بایست با هزینه‌های تبلیغاتی بیشتر که صاحبان رسانه عایدی بیشتری از آن می‌بردند؛ استعمال می‌کردید.
 
 
چرا مزایای داشتن وبسایت در تجارت اینترنتی این قدر حیاتی میباشد؟
 
اما اینک هر کسب و کاری در هر مقیاس و اندازه‌ای که باشد؛ می تواند برای بیزنس خویش یک تریبون و رسانه جذابی را برای مخاطبان داشته باشد. در پنج عدد دهه پیش، رقابت برای حاصل جست و جوی‌بار محلی، بسیار کمتر از امروز بود. البته هم اکنون شما می بایست علاوه بر بهینه سازی از طریق‌های دیگر دیجیتال مارکتینگ هم سود ببرید. تا بتوانید حضور خویش را با داشتن اینترنت‌وب سایت در وب ثبت بکنید.
 
همینطور از رسانه‌های که مخاطبان بیشتری را توانستند جذب کنند به کار گیری حداکثری فرمائید. الان در بعضی مورد ها رقابت تا حدی ارتقا یافته میباشد که تبلیغات گوگل ادوردز هم با دارایی معدود پاسخ نمی‌دهد. اما این را بایستی مذکر نحس که در بعضی از حرفه‌ها این موقعیت قاضی وجود ندارد. شما حتی بدونی seo و باصرفه‌سازی وب سایت هم با تبلیغ کلیکی و هدفمند گوگل هم می توانید حاصل خیر را اخذ فرمایید.
 
 
 
حتی در صورتی‌که شما یک اینترنت‌وبسایت بسیار رشته‌ای هم پباده سازی فرمائید؛ همچون یک مغازه شیک در میانه یک بیابان میباشد؛ که می بایست برای آن تجهیزات حمل و نقل مسافر مثل جاده‌کشی، هوایی، ریلی را آماده کنید. پس شما صرفا با داشتن اینترنت‌وبسایت، یا این که پیج اینستاگرام و شبکه تلگرام نمی‌توانید به توفیق خاصی دست یابید.
 
براین اساس علاوه بر حضور در وب با داشتن اینترنت‌تارنما، مبادرت فرمایید. مطلقا می بایست از طریق‌های متفاوت دیجیتال مارکتینگ و غیردیجیتال به کار گیری کنید. شما در اینستاگرام شاید به مخاطبان بیشتری دست یابید البته هیچی تضمینی در پایداری این رابطه با شما نیست. یعنی شما در یک پلتفرمی همچون اینستاگرام با محدودیت‌های اکثری سرگرم می‌باشید.
 
برای اعتمادسازی و تبدیل کاربر به مشتری دربین روستا‌ها حریف دیگر زمان و شانس کمتری دارید. بدین ترتیب مزایای داشت سایت را به طبع چند توشه بخوانید؛ تا حقیقتا به مزیت‌های داشت وبسایت پی ببرید. به صورت حتم درآمد شمارا دستکم ۱۰ برابر ارتقاء میدهد.
مزایای داشتن اینترنت‌سایتاما مزایای داشتن اینترنت‌وب سایت برای رونمایی از تجارت شما به عوارض پایین الزامی میباشد:
 
داشتن مقر مرکزی برای رئیس بهتر رسانه مختص خودتان
اعتمادسازی با دادن داده ها موءثر در دست کاربر فارغ از هیچ محدودیت حجمی و هنگامی
قابلیت هدایت یوزرها برای فهم و شعور کوشش و غرض بیزنس ما
ناوبری و هدایت مخاطبان به سمت اقداماتی که ما بیشتر خواستار آن هستیم
غربالگری خیلی عالی و تشخیص مشتری از نامشتری
به کار گیری از رسانه‌های گوناگون دیجیتال مارکتینگ برای بهره برداری حداکثری از فضای دیجیتال
عدم محدودیت در معرفی فرآورده و سرویس به مشتریان بالقوه در بازار مقصود
کاهش هزینه‌های نرخ جذب یک مشتری به واسطه یک وب سایت
دسترسی به داده ها ارتباطی با مشتریان برای جلب اعتمادشان
ساخت و ساز مقر داده و خزانه اطلاعاتی مشتریان که با ارتقا تعداد رکوردهای آن بها بیشتری پیدا می‌نماید.
دسترسی به مشتریان بالقوه‌ای که قادر است قیمت بودجه‌های دیجیتالی شمارا بالا پیروزشود.
صفحه قبل 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 صفحه بعد