x تبلیغات
مقالات رسمی طراحی سایت اختصاصی

طراحی رابط کاربری یا UI چیست ؟

 واژه و کلمه‌های UI و UX جزوی از ادبیات طراحی سایت اختصاصی میباشند که ولی برخی اوقات اشتباها به مکان هم به عمل میروند. UX یا این که تجربه کاربری مفهومی بسیار وسیع میباشد و بحثی جدا از هم می‌طلبد. البته رابط کاربری یا این که UI چه است؟ درین نوشته‌ی‌علمی میخواهیم معنی رابط کاربری و اصول و عنصرها آن را به شما معرفی کنیم.

رابط کاربری یا این که UI چه میباشد ؟

مهم ترین خصوصیت هر مال، قابل استعمال بودن آن میباشد. از جمله هنگامی میخواهید یک در را گشوده فرمائید از دستگیره به کارگیری می کنید. سوای دستگیره در گشوده و بسته نمی شود و به همین عامل امکان استعمال ندارد.

زمانی می خواهید از یک خنجر به کارگیری فرمائید، تیم آن را می گیرید. سوای گروه، ناچار بودید تیغه خنجر را با دست بگیرید که هم خطرناک میباشد و هم به کارگیری از آن ریلکس وجود ندارد.

در واقعیت هر چیزی که سبب خواهد شد بتوانیم از یک متاع به کار گیری کنیم، رابط کاربری اسم دارااست.

با این توضیحات، رابط کاربری در حین تاریخ سوابق داراست. هر محصولی که انسان ایجاد می‌نماید، قاعدتا بایستی قابل استعمال باشد و رابط کاربری داشته باشد.


چنان که گفتیم رابط کاربری از قدیم وجود داشت البته اصطلاح UI یا این که User Interface Design به معنای مدرن در بعدازظهر کامپیوتر بوجود آمد. امروزه UI را فضایی می دانند که تعامل دربین بشر و ماشین در آن فیس میدهد. با اشاعه به کار گیری از کامپیوتر و دیگر ابزارهای دیجیتال، علم پباده سازی UI نیز صورت گرفت. دانشی که هدفش ارائه محصولاتی با قابلیت و امکان استعمال سهل و آسان به یوزرها میباشد.

 

طراحی سایت چیست؟

 طراحی وب، طراحی وب یا این که به طراحی سایت اختصاصی عبارتی Web Design، دقیقا به معنای کارایی برای تولید یک مقر اینترنتی برای ارائه سرویس ها، فروش متاع یا این که آگهی میباشد. ساخت وب سایت یک روند میباشد که از لایه‌سازی صفحه های اینترنت، ساخت و ساز محتوا، پباده سازی گرافیکی و رعایت اصول seo درست شده میباشد. در واقع در حالتی‌که شما می خواهید یک تارنما توانا ساخت‌و‌ساز فرمایید که بتوانید با به کارگیری از آن سرویس ها، فرآورده یا این که هر چیز دیگری را به برگه نخستین گوگل بیاورید، می بایست تک تک اصول فنی و ظاهری پباده سازی یک سایت را رعایت فرمایید.

وظایف طراح وبسایت چه می‌باشد؟

یک طراح وب سایت با دقت به اینکه در چه روند‌ای از طراحی سایت مشغول میباشد، وظایف مختلفی دارااست. روی هم رفته در پباده سازی و فعال سازی یک وبسایت، به دو گروه یا این که شخص برای پباده سازی Back-end یا این که به عبارتی قسمت کدها و Front-end نیاز داریم.

دارای تخصص پباده سازی Back-end کسی میباشد که مسئولیت تایپ کردن کدهای متعدد برای تولید ساختار مهم سایت را به عهده دارااست. این کدها به عبارتی چیزی می‌باشند که از نگاه بازدیدکنندگان یک وبسایت مخفی می باشند و بیش تر از هر چیز وظیفه فعال سازی و همت یک تارنما را به عهده دارا‌هستند. یک دارای تخصص طراحی وب که وظیفه گسترش Back-end را به قول داراست از لهجه های اپ‌نویسی مثل Python، ASP و PHP به کارگیری می‌نماید.

در مشاجره پباده سازی Front-end همگی امور برای بهتر کردن خصوصیت‌های دیداری یک وب سایت اجرا می گردند. در واقع کل چیزی که بازدیدکننده تارنما می‌بیند، سود عمل یک توسعه و گسترش دهنده Front-end‌ یا این که به عبارتی کسی میباشد که با به کارگیری از کدهای متفاوت ظواهر وبسایت را به رمز و صورت میدهد. برای توسعه و گسترش ظواهر وب سایت، نیاز به کد نویسی میباشد و تایپ کردن این کدها با لهجه‌هایی مثل HTML، CSS و جاوا اسکریپت ایفا میگیرد. اما فراموش نکنید که مدام درین مراحل همیاری با یک گرافیست اینترنت قادر است حاصل بسیار بهتری رقم بزند.

بهترین طراح سایت

 یک طراح وب سایت بایستی بتواند یک طراحی سایت اختصاصی اینترنت سایتی را بسازد که از هر حیث نیازهای یوزرها را گزینه پردازش خویش قرار دهد. به این ترتیب برنامه نویس ها تارنما به دو مجموعه اساسی مجموعه بندی میشوند.

-تیم نخستین: برنامه نویس ها سمت مخاطب که در ساخت وب سایت، ظواهر سازی تارنما را اجرا می‌دهند.

-دسته دوم: برنامه نویس ها سمت سرور که منطق مهم سایت را اعمال می نمایند.

ولی درین بین یک تیم سو‌مین هم وجود داراست که عمل هر دو دسته پیشین را میتواند جاری ساختن دهد و به آن برنامه نویس ها فول استک گفته می گردد.

برای طراحی وب از کجا استارت کنیم؟

برای ساخت سایت PHP را فراموش نکنید

درصورتی که میخواهید در ساخت وب سایت به طور تخصصی مبادرت فرمایید شما میتوانید با یادگیری گویش PHP اسکریپت هایی را نگارش فرمائید که با امداد آن قابلیت دست یابی به داده ها یوزرها وجود داراست و بعد از پردازش آنها می‌توانید به مخاطب پس بدهید. بدین ترتیب در پروژه های گسترده که ساخت سایت در آن‌ها ما یحتاج میباشد استعمال از لهجه اپلیکیشن نویسی PHP یا این که دیگر لهجه های سمت سرور امری بسیار ضروری است. اما اعتنا داشته باشید که خویش وردپرس با همین گویش اپ نویسی مندرج میباشد. امروزه گویش های دیگری نظیر ASP نیز وجود دارااست ولی بهتر میباشد بدانید گویش PHP تلاش بیشتر و انعطاف بالاتری نسبت به ASP از خویش آرم میدهد. در صورتی میخواهید سطح نرم افزار نویسی را به طریق فوق العاده ای حافظه بگیرید استعمال از نرم‌افزار نویسی MVC بیشترین مزیت را در مشت شما قرار میدهد و همینطور امنیت وبسایت را تا حد دیده گیری ارتقا خواهد بخشید.

برای ساخت سایت از کجا استارت کنیم؟
ابزارهای نرم‌افزار نویسی تارنما را بشناسید

امروزه با دقت به پیشرفت های تکنولوژی، برنامه نویس ها باید برای جذابیت یک سایت با به کارگیری از بروزترین ابزارها عمل ویرایشگری و پباده سازی را اعمال دهند که در‌این فی مابین یک کدام از دو ابزار IDE و TEXT می‌تواند بسیار مخاطب باشد. اما برای ایفا تایپ کردن کدها نیز ادیتورهای سعادت وجود دارااست، البته زمانی که شما از قابل انعطاف افزارهایی مانند Notepad برای کدنویسی به کارگیری فرمایید دیگر خبری از تشخیص دادن مشکلات، رنگ گذاری کردن لغت ها اساسی و کلیدی و بخش اعظمی تجهیزات دیگر وجود ندارد. خوب میباشد بدانید در ساخت سایت استفاده از قابل انعطاف افزارهای گرافیکی مشهوری مانند Sketch قادر است بسیار کاربردی باشد. اما در صورتیکه قصد دارید جاری ساختن این عمل را به طور تماما ماهر حافظه بگیرید به شما توصیه میشود از کارشناسان زبده و پیش کسوت سایت اینتن ارشادوراهنمایی های مایحتاج را اخذ فرمائید و با مشورت های آنان یک طراح ماهر سایت گردید.

اصول اساسی طراحی سایت

 معماری داده ها


درین مرحله براساس نیازسنجی های انجام یافته طراحی سایت اختصاصی در مرحله قبلی و حاصل بدست آمده، آن را در قالب یک ساختار داده ای پباده سازی و چینش آن را مشخص و معلوم مینماییم.

تنی چند از این مورد ها عبارتند از :

تعیین اسم دامنه برای وبسایت : اسم و پسوند دامنه بایستی متناسب با اسم سازمان و نوع کوشش آن باشد.

انتخاب عنا وین صفحه های : تیتر می بایست مطلوب و متناسب با محتوی صفحه ها، تعیین خواهد شد.

پباده سازی ساختار تارنما : ساختار تحت بنایی صفحه ها یک وبسایت بایستی دنباله رو عملیات آن باشد که در مرحله نیازسنجی با اعتنا به کار های انجام یافته تعریف‌و‌تمجید گردیده اند. پباده سازی ساختار و معین نمودن طرز رابطه صفحه ها با یکدیگر، پیاده سازی عملی، پباده سازی و پیاده سازی صفحه ها اینترنت را معمولی می کند.

در روش مرتب سازی صفحه های اینترنت سه نوع ساختار اصلی وجود داراست:

وبسایت ترتیبی (Sequence Site)

وبسایت سلسله مراتبی (Hierarchical Site)

وب سایت تارعنکبوتی (Web-linked Site)

وبسایت ترتیبی (خطی) : در‌این سختار دستیابی به یک شیت اینترنت صرفا از روش صفحه های پیشین و بعدی آن قابلیت پذیر میباشد. در‌این ساختار در اختیار گرفتن به طور تقریب در اختیار مخاطب وجود ندارد.

تارنما سلسله مراتبی : این ساختار دارنده انعطاف بیشتری نسبت به ساختار پیشین است و رابطه صفحه ها براساس ساختار عملیاتی مشخصی، تعریف و تمجید گردیده‌است.

وبسایت تارعنکبوتی : در‌این ساختار دسترسی به هر کاغذ از جند شیت دیگر قابلیت پذیر میباشد.

نکته : در شکل نیاز برای پباده سازی ساختار و پیاده سازی تارنما می قدرت از هر سه ساختار بیان شده در پباده سازی بخش های گوناگون آن به طور جداازهم به کار گرفت.

سازماندهی داده ها : بهتر میباشد محتویات وبسایت و ارتباطات دربین آنان در قالب یک دیاگرام ارائه شود.

اصول پباده سازی و پیاده سازی وبسایت
۳- پباده سازی

درین مرحله، ایجاد کرد و پیاده سازی وبسایت براساس ساختار کلی رقم خورده، شروع میشود. طراح اینترنت هنگام استارت عملیات ساخت وب سایت، بایستی یک طرح و نقشه کلی در قضیه نوع منوها، دکمه ها و طرز رابطه با صفحه های دیگر و همینطور محل و اندازه شی ها مو جود در شیت اینترنت داشته باشد.

وب سایت اینترنتی چیست؟

 وب سایت اینترنتی یک دور و بر آنلاین میباشد، که طراحی سایت اختصاصی یا این که نشانی منحصر به خویش را دارااست و داده ها، محتوا و سرویس ها خویش را به طور آنلاین در چنگ یوزرها اینترنت قرار می‌دهد. هر وبسایت تحت عنوان یک واحد اطلاعاتی جدا شناخته میگردد. برای ساختن وبسایت نیاز به یک اینترنت سرور، دامنه یا این که نشانی وبسایت و یک سیستم مدیر محتوا میباشد. محتوای هر سایت مشمول متن، تصاویر، پوشه صوتی، فولدر ویدئویی، بقیه اشکال داده یا این که ترکیبی از آنان میباشد. 

برای هر منظوری می قدرت یک تارنما اینترنتی پباده سازی کرد. هر فرد، سازمان و کمپانی میتواند، تارنما منحصر به خویش را داشته باشد و محدودیتی برای داشتن تارنما نیست.

طراحی وب

اینترنت با سایت چه تفاوتی داراست؟

همان طور که در بندهای بالا اشاره شد، هر تارنما به تنهایی یک واحد جداگانه میباشد و قادر است به کارش ادامه دهد. البته اینترنت به دسته تارنما های جان دار در فضای آنلاین گفته می‌گردد. اینترنت میتواند گروه ای از دو یا این که میلیاردها تارنما باشد، هیچ محدودیتی نیست. در واقع همگی وب سایت های مو جود به لهجه های گوناگون، اینترنت را تشکیل میدهند. با تشکیل داد هر تارنما گستردگی اینترنت نیز بیشتر می‌گردد!
اینترنت بستری گسترده از به هم پیوستن کانال های کامپیوتری میباشد. در حالی که تارنما یک واحد جداگانه و جدا از هم میباشد. در یک حرف می گردد اظهار کرد؛ اینترنت به عبارتی بستری میباشد که، وبسایت ها بر روی آن در حالا عمل می باشند.

تفاوت میان وردپرس و سایت اختصاصی

تفاوت دربین وردپرس و وب سایت منحصر و مزیت هر مورد طراحی سایت اختصاصی به دیگری، زمینه‌ای میباشد که ذهن اکثری از یوزرها را مشغول نموده است. در صورتی‌که شما نیز تا به حالا قصد به ساخت سایت گرفته باشید، مطلقا با این گزینش مواجه گردیده‌اید.

چه در پژوهش ها فردی و چه در جلسات مشورت با کمپانی‌های ساخت سایت، همواره این دو مورد مطرح میشوند. درین نوشته‌ی‌علمی خصوصیت‌ها و مزایای هر کدام از این دو نوع را تحلیل می کنیم. در نقطه نهایی و با اطلاعاتی که به دست می آورید می توانید شخصا تصمیم بگیرید که کدام آیتم برای کسب‌وکارتان بهتر میباشد.
تفاوت بین وردپرس و وب سایت منحصر به فرد چه است؟

برای درک کردن تفاوت در بین وردپرس و وب سایت مخصوص در آغاز بایستی تعریف و تمجید هریک را دقیقا ذکر کنیم. بعد از پر‌نور شدن معنای هر کدام از این عنوان ها، می توانیم خصوصیت‌های آنان را شعور کنیم.
وردپرس چه میباشد؟

وردپرس چه می باشد؟

وردپرس یک برنامه متن گشوده یا این که منبع گشوده (open source) آنلاین میباشد که یوزرها می توانند با استعمال از آن وبسایت، بلاگ یا این که نرم افزار بسازند. وردپرس در گروه سیستم‌های مدیر محتوا (cms) قرار میگیرد و دوستداشتنی‌ترین آن ها میباشد. برای مدیر، درج مطالب یا این که حذف آنان و مورد ها دیگر به یک سیستم رئیس محتوا نیاز داریم. سازندگان وردپرس این سیستم را به طور بدون‌پول در چنگ یوزرها قرار داده‌اند.

اکثری از کدها و تجهیزات ما یحتاج به طور پیش‌فرض در وردپرس قرار داده گردیده‌اند و همین دستور سرعت طراحی وب را بسیار بالا میبرد. دیگر نیازی به کدنویسی دوباره برای شغل های تکراری وجود ندارد. چنان که اشاره کردیم وردپرس یک اپ منبع گشوده میباشد. این یعنی کارشناسان اکثری در سراسر عالم روی آن فعالیت می‌نمایند و به همین استدلال هر روز کیفیت و تجهیزات بیشتری به آن اضافه میگردد

 

طراحی وب را با برنامه نویسی وب اشتباه نگیرید!

اشتباهی که معمولا اشخاص طراحی سایت اختصاصی و تازه کار به آن دچار می گردند این میباشد که طراحی وب سایت را با نرم افزار نویسی اینترنت نادرست می‌گیرند. درصورتی که که‌این دو مضمون‌ به طور کامل با یکدیگر مختلف میباشند و نباید به مکان دیگری از آنها استفاده نمود. 


طراحی وب سایت به تیم کارهایی گفته می شود که زیبایی ظاهری وبسایت را ساخت و ساز میکند. در واقع هر آن چیزی که مخاطب با آن مواجه می‌گردد و آن‌را در برگه مانیتور خویش می‌بینید، نتیجه ها طراحی سایت و فعالیت طراح اینترنت میباشد. در واقع فعالیت مهم یک طراح اینترنت، پباده سازی چیزهایی میباشد که یوزرها با آن بصورت بدون واسطه راجع‌به می‌باشند و آن‌را در مانیتور خویش مشاهده میکنند.

ولی نرم‌افزار نویسی اینترنت مختلف میباشد. یک اپلیکیشن نویس اینترنت کدهایی را مینویسد که استفاده کننده نمیتواند آن‌ها‌را ببیند و آن کدها بصورت بدون واسطه تاثیری روی ظواهر وب سایت ندارند و در پشت صحنه انجام میگردند، از جمله مقاله ها را از مقر داده یا این که دیتابیس در پشت صحنه می‌گیرند و به مخاطب علامت می دهند.
طراح اینترنت که می باشد و چه وظایفی داراست؟

تا اینجا راجع‌به ساخت وب سایت کلام کردیم و الان جواب دادن به پرسش « طراحی سایت چه می‌باشد » برایمان فعالیت زیاد رنج وجود ندارد. اکنون می‌خواهیم در باب وظایف یک طراح اینترنت حرف کنیم و بگوییم که یک طراح اینترنت چه کاری می بایست جاری ساختن دهد.

ویژگی های طراحی سایت اختصاصی

 یک وب سایت منحصر به فرد با طراحی سایت اختصاصی و مطلوب بایستی تعدادی خصوصیت اصلی و مهم داشته باشد، در اینجا به توضیح این مفاد میپردازیم.

ظواهر وبسایت

او‌لین چیزی که بعداز ورود به وبسایت اعتنا یوزرها را جلب می نماید ظواهر وب سایت میباشد. به کارگیری از رنگ های مطلوب، فونت خوانا و قشنگ و همینطور تصاویر جالب با تعداد مطلوب به گونه ای که مخاطب را خسته نکند از اهمیت بالایی برخوردار‌است. المان های تارنما می بایست به نحوی باشد که استفاده کننده حیران نشود و به کارگیری از وبسایت شل باشد.

تک تک این موردها سبب ساز میگردد در شکل وجود محتوای مطلوب مخاطب فرصت بیشتری را در تارنما بماند وهمین خویش گام مهمی در تبدیل یک مشتری بالقوه ( استفاده کننده) به یک مشتری بالفعل ( حقیقی و واقعی) میباشد. این را بدانید که حتی‌در شکل داشتن محتوای خوب، در حالتی که تارنما شما خسته کننده و یا این که حیران کننده باشد به نحوی که استفاده کننده شم نیکی از حضور در وبسایت شما نداشته باشد تخت گاز آن را شکاف خواهد کرد.
تجهیزات تارنما

کل تارنما ها تعدادی مفاد همگانی دارا‌هستند که در کلیه مشترک میباشد. البته وب سایت ها براساس نوع کاربری و هدفی که دارا‌هستند می بایست تجهیزات خاص خویش را نیز داشته باشند. بدین ترتیب داشتن تجهیزات متناسب با غرض وبسایت و نیاز استفاده کننده یکی موردها مهمی میباشد که یاری می نماید مخاطب تا رفع بدون نقص نیاز خویش از وبسایت شما بیرون نشود.
سرعت وب سایت

امروزه یوزرها انتظار دارا هستند به محض کلیک بر روی یک پیوند، آن وب سایت با‌گاز گشوده خواهد شد. مجال چیزی میباشد که در بعد از ظهر حاضر بسیار مالامال اهمیت میباشد،به نحوی که در صورتی شما یک وب سایت آحاد عیار و عالی داشته باشید البته سرعت گشوده شدن (بار گذاری شدن) ورقه تان نماید باشد، یوزرها ممکن میباشد حتی فارغ از دیدن وب سایت شما، آن را ببندند. و یک وب سایت با تجهیزات کمتر ولی سرعت بیشتر میتواند یوزرها شمارا ازآن خویش نماید. آری می قدرت ذکر کرد فضای وب یک مسابقه سرعت آحاد عیار میباشد.
ساختار نظام مند

یک سایت خوب، وبسایتی میباشد که استفاده کننده به محض ورود به آن متوجه خواهد شد که‌این وبسایت چه خدماتی ارائه میدهد و چه نیازهایی را از استفاده کننده رفع می نماید. همینطور دسترسی به قسمت های متفاوت تارنما شل باشد به نحوی که اشخاص با وضعیت گوناگون بتوانند به راحتی از وبسایت استعمال نمایند. از جمله یک نوپا یا این که یک شخص پیر در تارنما گم نشوند و وبسایت برای همگی قابل استعمال باشد.

وجود فهرست ها و گروه بند ها یکی مواقعی میباشد که به‌این مسئله یاری می نماید. پباده سازی بی آلایش به نحوی که صرفا چندین گزینه اصلی بزرگنمایی گردیده باشد و وبسایت را به هم ریخته نکند از مواقعی میباشد که به کاربری سهل وبسایت امداد می نماید.
سرعت بارگذاری وب سایت

آشنایی با انواع مختلف وبسایت

اینترنت وبسایتها در اوایل ظهورشون با طراحی سایت اختصاصی مقصود ارائه داده ها بوجود اومده بودند تا اینکه روزنه دنیای اینترنت به روی عوام مردم باز شد و ارگان های دولتی و تحقیقاتی و آموزشی میتونستن از روش اینترنت وبسایتهای متنی داده ها رو با هم در میون بذارن. اکنون که کانال جهانی اینترنت در دسترسمون قرار گرفته اشکال وبسایتها از تعداد انگشتهای دست بیشتر گردیده. تو این پست اشکال مهمتره وبسایتها رو با هم آنالیز می‌کنیم، البته به همشون نمیرسیم. اشکال هیبریدی از وبسایتها که مشتمل بر ترکیبی از دو نوع گوناگون می باشند هم بوجود اومده اند.



اشکال مهم وبسایتها

وبسایتهای فردی
وبسایتهای اشتراک گذاری عکس
وبسایتهای تالیف کننده ها و ناشرها
وبسایتهای شبکه‌های‌اجتماعی
وبسایتهای منحصر تلفن همراه
وب لاگ ها
وبسایتهای ارائه دهنده داده ها
بروشورها و کاتالوگهای آنلاین تجاری
وبسایتهای دایرکتوری
وبسایتهای تجاری

وبسایتهای فردی

شرکتی که بهتون سرویس ها وب ارائه میده یا این که دامنه تونو تصویب کرده ممکنه بهتون فضای بدون پول هم بده تا وبسایتتونو طرز بسازید. میتونید روی تارنما شخصیتون عکسهای طفل تونو بذارید و به یه محل کار خاطرات آنلاین تبدیلش فرمائید. معمولا نشانی اوبسایتهای فردی یه چیزی مشابه www.your-isp.com/~your-user-name/ میشه. معمولا این وبسایتها بیشتر برای نوجوونها، پدربزرگ ها و مادربزرگها و ... میباشد که با هم در امر باشن. ولی زیرا آدرسش با موتورهای کاوش سازگار وجود ندارد، برای شرکت های کوچیک توصیه نمیشه. علاوه بر این قابلیتهای سروری که کمپانی میزبانی در اختیارشون میذاره محدوده و برای یه تارنما تجاری به قدر کافی ماهر وجود ندارد.

وبسایتهای اشتراک گذاری عکس

این سبک وبسایتها دارن روز آپ تو دیت بیشتر میشن. وبسایتهایی مثل فلیکر و پیکاسای گوگل از این گروه اند. وبسایتهایی که قابلیت اشتراک گذاری بدون پول عکس برای کاربرانشون مهیا میکنند و از تبلیغات روی وبسایتشون درآمد کسب میکنند. خیلی از دوربینهای دیجیتالی و پرینترها با قابل انعطاف افزارها سازگار شدند و میشه ازشون برای تصحیح کردن اسلایدهای دیجیتالی استفاده نمود و روی اینترنت آپلودشون کرد. اکثر موبایل های هوشمند هم نرم افزار هایی دارن که‌این کارو براشون شل ایفا میده.

وبسایتهای تالیف کننده ها و ناشرها

تو تجارت انتشار، وبسایتهای تالیف کننده ها و ناشرها تحت عنوان بخشی از پلتفرم مولف یا این که منتشر کننده شناخته میشه. این پلتفرم میتونه مشتمل بر یه وبوبسایت، فیسبوک، وب لاگ، توئیتر و حتی فهرستهای ایمیلی کهن باشه. خیلی از ناشرها ممکنه از مشتری پلتفرمشو بپرسن. به عبارت دیگه میخوان بدونن " چه نوع خواننده هایی اکنون نوشته های شما رو دنبال میکنند که اگه ما کتابتونو چاپ کنیم میپندارید میتونیم برای فروش کتاب جدیدتون روشون اکانت کنیم؟" منصفانه هم است، خیر؟ درحال حاضر موقتی اذن بدید درباره ی وب سایت کلام کنیم. سایت مولف ها می بایست یه زندگینامه از مولف رو داشته باشه به اضافه فهرست و توضیح مختصری از کتابها و اثر ها مولف و پیوند به بلاگ مولف، نقد ها و ایده ها روی انتشارات تالیف کننده. درحال حاضر دیگه نمای کلی سایت رو گرفتید، دیگه سایر شو خودتون می بایست بسازید. یه وب سایت با محوریت لحاظ طرفدارها که بتونید اثر ها بعدیتونو مستقیما نحوه به فروش برسونید.

معایب CMS اختصاصی در مقایسه با وردپرس

 در کنار خصوصیت هایی مانند امنیت و سرعت که در یک CMS مخصوص گزینه اعتنا میباشد فاکتورهای دیگری نیز بایستی در طراحی سایت اختصاصی در لحاظ گرفت که می توانند بر تعیین شما تاثیرگذار باشند. مهم ترین معایب یک سیستم مدیرت محتوای منحصر به شرح تحت میباشد:
هزینه بالا و فرصت زمانبر برای طراحی وب

فکر کنید که برای خرید یکدست کت و شلوار به بازار مراجعه‌نمایید یا این که به یک خیاط فردی دوز، کدامیک هزینه بالاتری خواهند داشت؟ همین نمونه در طراحی وب سایت نیز وجود دارااست. زمانیکه شما از سیستم های رئیس محتوای بدون‌پول به کار گیری می کنید قسمت متعددی از مخارج پباده سازی و گسترش پنل های مدیریتی را پیش رو نخواهید داشت.

در طراحی وب سایت با CMS مخصوص دوران طراحی وب سایت شما ارتقاء یافته و به همین نسبت مخارج شما بیشتر می شود. ممکن میباشد یک کمپانی به شما سفارش قیمتی شبیه با یک تارنما وردپرسی منحصر به فرد برای یک CMS مخصوص بدهد، در‌این حالت می بایست بدین تصور کنید که آن CMS برای شما منحصر به فرد وجود ندارد بلکه برای آن کمپانی منحصربه‌فرد میباشد. یعنی یک CMS به وسیله یک دسته ۵ تا ۱۰ نفره پیاده سازی گردیده و با تیتر منحصر به شما فروخته می شود، هم اکنون آنکه همین سیستم به موسسه ها دیگر و قضیه های کاری دیگر نیز فروخته شود و عملا منحصربه‌فرد بودن آن برای شما وجود ندارد بلکه برای کمپانی تولیدکننده میباشد.
درصد استعمال از طراحی وب سایت منحصر به فرد یا این که وردپرس

در تصویر بالا سهم بسیار بالای وردپرس از بازار طراحی سایت را در مقایسه با بقیه سیستم ها مشاهده می کنید. سیستم مدیر محتوای وردپرس طی ۱۴ سال و با کوشش میلیون ها نفر در سرتاسر عالم به نقطه فعلی خویش رسیده و چیره شد‌ه‌است به دوست داستنی ترین و پرکاربر ترین مثال در مورد کاری خویش تبدیل خواهد شد. همین جامعه آماری به شما نشانه می دهد که ساخت سایت با وردپرس چه بها هایی برای شما می تواند تولید نماید.
صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 صفحه بعد