x تبلیغات
مقالات رسمی طراحی سایت اختصاصی

نکات اساسی طراحی وب سایت

 ۳.فراخوانی برای مبادرت را در بالای برگه قرار ندهید

بازدیدکنندگان ممکن میباشد وقت بیشتری را در طراحی سایت اختصاصی ورقه اینترنت‌تارنما شما بگذرانند ولی این بدان مضمون‌ وجود ندارد که مهیا مبادرت و یا این که خرید می باشند. فراخوانی برای مبادرت معمولا در ذیل برگه اعمال می گردد.

طی یک تحقیق که 25 میلیون بازدیدکننده را گزینه تجزیه و آنالیز قرار اعطا کرد دریافتیم که بیشتر زد خورد‌ها در پایین شیت واقعه میفتد. صرفا به دلیل آن که محتوای مو جود در بالای ورقه قابل مشاهده میباشد لزوما به‌این مفهوم وجود ندارد که موثرترین جای برای فراخوانی استفاده کننده میباشد.
۴.یک شیت زمان بر بسازید که به آحاد سوال های بازدیدکنندگان جواب دهید

پیکسل‌های بیشتر یعنی فضای بیشتر برای جواب به سوال ها، پرداختن به اعتراضات و اضافه کردن شواهد حمایتی. در شرایطی که بازدیدکننده پاسخی برای یک پرسش اساسی پیدا نکند به راحتی تا ذیل برگه تکان می‌نماید و وقتی که راضی شد تلاوت را متوقف می‌نماید.
۵.اکران یک چیز در یک مجال مشخص و معلوم

نکات اساسی ساخت وب سایت - اکران یک چیز در یک فرصت معین

چیزی که معمولا بیشتر مشتریان در هنگام استارت پروژه ساخت سایت به ما می گویند معمولا این پاراگراف میباشد: «اینجانب یک پباده سازی پاک و امروزی را دوست دارم.». بازدیدکنندگان فضای آشفته را دوست ندارند. درواقع آنان فضای سپید را دوست ندارند بلکه ابهام بصری نادر را دوست دارا هستند.

در سال 2012 گوگل تصمیم گرفت که بداند چه اینترنت‌وب سایت‌هایی از دید بازدیدکنندگان قشنگ میباشند. این یک مطالعه درمورد آسانی با یک اسم بسیار بغرنج بود: «نقش عدم وضوح بصری و مثال‌سازی اول درمورد برداشت اولیه از اینترنت‌تارنما‌ها: همت در سمت ادراک احکام زیبایی‌شناسی».

آنان در‌این تحقیق دریافتند که طرح‌های بغرنج نادر‌خیس تحت عنوان زیبایی فهم میشوند.

 

زبان طراحی وب

 کادر ورک جانگو در پایتون از معتبرترین طراحی سایت اختصاصی و شایسته ترین کادر ورک هایی میباشد که برای ساخت وب سایت و اینترنت نرم افزار‌هایی که نیاز به پردازش متعددی دارااست، به کار گیری میگردد. جانگو (Django) کادر ورک سطح بالا گویش پایتون برای اینترنت میباشد که قابلیت پباده سازی و ساخت و ساز سریع و راحت نرم‌افزار‌های ذیل اینترنت را آماده می‌نماید. می‌اقتدار اعلام‌کرد که فعلا شایسته ترین گزینش برای طراحی سایت‌وب سایت‌های قادر استعمال از قاب ورک دوست داستنی جانگو پایتون میباشد.


چتر نیلی در مطلبی غیر وابسته در باب ساخت سایت با پایتون سخن کرده که می‌توانید به لینک و پیوند مربوطه مراجعه‌نمایید.
مقاله دارای ارتباط:
تفاوت Native React و Flutter چه می باشد؟

۲. گویش اپلیکیشن نویسی PHP

بین لهجه‌های نرم‌افزار نویسی که برای ساخت سایت گزینه به کار گیری قرار میگیرند، گویش اپ نویسی PHP شایسته ترین لهجه اپلیکیشن نویسی شناخته میگردد چون یک لهجه متن گشوده و اسکریپتی میباشد. این گویش اپلیکیشن نویسی در سال ۱۹۹۴ به خواسته پباده سازی نرم افزار‌های ذیل اینترنت پدید آمد و با دقت به آنکه ساختار PHP شباهت بخش اعظمی به گویش C دارااست، گزینه اعتنا برنامه نویس ها اکثری قرار گرفته میباشد.

لهجه PHP روی کلیه پلتفرم‌های دارای اسم و رسم مانند لینوکس، ویندوز و مکینتاش قابل به کار گیری میباشد. از مزیت‌های این گویش می‌قدرت با‌گاز بالای اجرای کدها، بدون‌پول بودن ابزار عمل با PHP، یادگیری سریع و سهل و در دسترس بودن منابع آموزشی گوناگون را اسم پیروزی. پژوهش ها W3TECH حاکی از آن میباشد که بیش تر از ۷۸ درصد از سایت‌ها از PHP به کارگیری می‌نمایند و تارنما‌های شناخته‌ایی مانند فیسبوک با این لهجه مندرج‌اند. این گویش به طور بزرگ آیتم به کار گیری قرار میگیرد و اکثری از سیستم‌های مدیر محتوا CMS نیز مانند وردپرس و جوملا بر شالوده این لهجه نرم افزار نویسی گردیده است. نکته حائض اهمیت آن میباشد که به جهت اینکه گویش اپ نویسی PHP ماژولار وجود ندارد، آیتم قابل قبولی برای نرم افزار‌های بسیار بزرگ و غامض وجود ندارد و در‌این موردها بهتر میباشد از قاب ورک جانگو پایتون به کار گرفت.

۳. گویش اپلیکیشن نویسی #C

سی شارپ گویش اپ نویسی میباشد که بوسیله کمپانی مایکروسافت مبنی بر گویش C مندرج میباشد. این گویش شی گرا و همگی مراد برای پروژه‌های اقتصادی و گرانقدر آیتم قابل قبولی به حساب می آید و با به کار گیری از آن می‌اقتدار پلتفرم‌های متفاوت مانند اندروید، ویندوز، اینترنت، ios را نرم افزار نویسی کرد. به مراد ساخت وب سایت با به کار گیری از این گویش اپلیکیشن نویسی می بایست از تکنولوژی Asp.net ذیل #C به کار گرفت. تارنما‌های مختلفی مانند MSN، مایکروسافت، ورزش ۳، دیجی جنس و … با استعمال از این لهجه نرم‌افزار نویسی، درج شده‌اند.

۴. ASP.NET
مقاله دارای ارتباط:
طراحی وب سایت فروشگاهی به طور کامل ماهر، فروشتان را یک‌سری برابر نمائید

ASP.NET گویش اپ نویسی وجود ندارد و صرفا قاب ورکی میباشد که برای بسط اینترنت با گویش‌هایی مانند سی شارپ آیتم به کار گیری قرار می گیرد. با اعتنا به اینکه ASP.NET پایین مارک مایکروسافت میباشد، تا چندین روز قبل از پلتفرم‌هایی مثل یونیکس و لینوکس پشتیبانی نمیکرد اما امروزه مایکروسافت سعی کرده تا بتواند با پروژه‌ای به اسم MONO، این محدودیت‌ها را برطرف نماید. مقصود مهم از ASP.NET تایپ کردن Web application های گران قدر با داده ها ورودی و ابهام‌های بسیار زیاد میباشد.

این کادر ورک تجهیزات بی آلایش‌ایی برای استارت اپلیکیشن نویسی در دست گسترش دهندگان قرار می دهد. ماژول‌های مهیا و رابط کاربری سهل وآسان سبب ساز محبوبیت این لهجه گردیده است. به صورت کلی تعداد خطوط کدی که برای یک نرم‌افزار با گویش ASP.NET نوشته میشود، نسبت به مثال‌های شبیه مقداری بیشتر میباشد، به همین عامل این لهجه یه خرده فرصت‌بر بوده و برای کار غامض استعمال میگردد.

۵. لهجه اپ نویسی Ruby

روبی گویش اپ نویسی پویا، شی گرا، متن بازی میباشد که بر آسانی تمرکز داراست و کاربرد اساسی آن برای بسط سایت میباشد. روبی در سال ۱۹۹۰ در ژاپن نوآوری شد و با اعتنا به قابلیت و امکان حمل می‌اقتدار آن را در بخش اعظمی پلتفرم‌ها ایفا کرد. کادر ورک متن گشوده Ruby on Rails کادر ورکی میباشد که منجر ارتقاء اقتدار لهجه اپ نویسی روبی در بین لهجه‌های سمت سرور گردیده است.

فی مابین وبسایت‌های شناخته گردیده مو جود، توییتر با به کار گیری از لهجه روبی درج شده میباشد. این لهجه با دقت به ابهام‌هایی که دارااست، برای کسانی که تا به درحال حاضر با لهجه اپ نویسی آشنا نبوده‌اند، مشقت بار میباشد. برای این لهجه نرم‌افزار نویسی تقاضای بازار فعالیت کمتر میباشد و منابع آموزشی متعددی برای یادگیری آن در دسترس وجود ندارد.

 

طراحی وبسایت با پایتون (۵ مرحله اصلی)

 بسط تارنما چه است؟


برای کسانی که در فعالیت نرم افزار نویسی مبتدی طراحی سایت اختصاصی و تازه کار می‌باشند، شاید مضمون‌ ظریف گسترش وب سایت برایشان خیره کننده و ناشناخته باشد. ولی که شرح معنا ظریف آن نسبتاً ناممکن میباشد، بسط اینترنت نسبتاً یک نوع ایجاد کرد، ساخت‌و‌ساز، و پشتیبانی کردن از تارنما هاست. معمولا توسعه و گسترش اینترنت یک فروت اند (Frontend)، هرچیزی که با مشتری تعامل داشته باشد و یک بک اند(backend) ، چیزی که دربرگیرنده منطق بیزینس میشود و با دیتابیسس تعامل برقرار می نماید را مشمول میگردد.

برای یادگیری پایتون از اینجا آغاز فرمائید

چه چیزی پایتون را به یک مورد مطلوب برای بسط اینترنت تبدیل نموده است؟
مزایای نرم افزار های اینترنت در پایتون

یادگیری آسوده: پایتون دوستداشتنی ترین گویش برای یادگیرندگان میباشد و آن هم یک عامل دارااست. لهجه آن روی عبارارت رایج و فضای سپید تمرکز می نماید که سبب می گردد شما کدهای کمتری را نسبت به دیگر لهجه ها مثل جاوا یا این که C++ بنویسید. خیر صرفا این، بلکه سختی ها کمتری برای وارد شدن داراست، چون شباهت بیشتری نسبت به گویش آیتم استعمال شما داراست، بدین ترتیب کدها را شل خیس میفهمید.
سوله ها و اکوسیستم های بی نیاز. پایتون طیف وسیعی از ابزارهای کارگاه و پکیج ها را توصیه می شود که به شما اذن می‌دهد به کدهای از پیش درج شده بیشتری دسترسی داشته باشید و مجال توسعه و گسترش نرم افزار خویش را کمتر نمائید. به عنوان مثال شما به نامپی و پانداس برای ارزیابی محاسباتی، به pygal برای نموداربندی، و SLQALchemy برای ساخت سوال ها دسترسی دارید. پایتون همینطور قاب ورک های اعجاب انگیزی را مانند فلاسک و جنگو را توصیه می نماید که بعدا در‌این نوشته‌علمی به آن خوا‌هیم پرداخت.
طرح نخستین سریع: از آنجایی که پایتون مجال کمتری را برای ایجاد کرد پروژه در مقایسه با دیگر لهجه های نرم افزار نویسی میگیرد، در فیض ایده های شما سریع خیس اجرایی میشوند و به شما اذن میدهد که برخورد بگیرید و سریع خیس فعالیت را تکرار فرمائید. این مجال گسترش سریع سبب ساز می‌شود که پایتون به یک نرم افزار عالی برای استارتاپ های مارکت تبدیل گردد که میخواهند سریع خیس وارد عرصه رقابتی شوند.
مجبوبیت کلان خیس: پایتون یک کدام از دوست داستنی ترین لهجه ها در جهان و دولت ها در سراسر عالم میباشد. بخاطر ترازو محبوبیت این لهجه، پایتون به صورت مداوم مشخصات و سوله های نو را به روز می نماید، در حالی که اجتماع و ورقه ها را ساپورت می نماید. پایتون مخصوصا برای گسترش دهندگان مبتدی و تازه کار، ساپورت وسیع و چارچوبی را برای اشخاصی که می‌خواهند این مسیر را در پیش بگیرند، مهیا می نماید.

انواع CMS

CMS به دو مجموعه تقسیم می گردد:

طراحی سایت اختصاصی CMS کد گشوده طراحی سایت اختصاصی  cms منحصربه‌فرد چه چیزی است؟ CMS مخصوص به سیستم مدیرت محتوایی گفته می گردد، به عبارت دیگر به اپلیکیشن‌ای گفته میگردد که کمپانی‌ها بلندمرتبه برای خودشان پباده سازی می‌نمایند و با استعمال از آن صرفا برای مشتریان خودشان وب سایت پباده سازی می‌نمایند در‌صورتی‌که که CMS کد گشوده این طوری وجود ندارد و این سیستم‌های مدیر محتوا در چنگ عوام مردم جای‌دارد و هزاران نرم‌افزار‌نویس در رویش و توسعه و گسترش‌ی CMS ها شرکت کردن می‌نمایند.
cms کد گشوده چه می‌باشد؟
 
همان طور که در صدر اشاره شد، cms کد گشوده به نرم افزار‌های فراهم‌ای گفته می‌گردد که در چنگ عامه مردم قراردارد و عده بسیار کثیری از نرم‌افزار نویس‌ها بر روی آن عمل می‌نمایند.
 
طراحی وب سایت با cms کد گشوده در اکثر زمان ها موقع از پباده سازی با cms مخصوص ارزانتر میباشد. ولی گهگاه مواقع با دقت به سطح تجهیزات، ترازو کیفیت و قابلیتهای تارنما، ممکن میباشد که هزینه ساخت وب سایت با cms کد گشوده، بسیار بیشتر از طریق منحصر باشد.
 
CMS کد گشوده یا این که منحصر؟
 
تا این لحظه متوجه شدید که استعمال از CMS برای اکثر اوقات اشخاص و شرکت های از کد نویسی مخصوص مناسبتر میباشد (به غیر از در مورد ها خاص). الان می خواهم معیارهایی را به شما معرفی کنم که با به کار گیری از آن بتوانید تشخیص بدهید که آیا CMS منحصربه‌فرد مطلوب‌خیس میباشد یا این که CMS کد گشوده و چه گونه می‌اقتدار از در میان اینها شایسته ترین نحوه طراحی وب سایت را تعیین کرد.
مطلوب‌ترین طرز طراحی وب
 
در متن پایین معیارهای مهمی را به شما معرفی میکنم که بر روی عاقبت کسب‌و‌فعالیت اینترنتی شما اثر میگذارد. مورد ها پایین را به اعتنا بخوانید تا بتوانید تصمیم بگیرید کدام نحوه برای شما مطلوب‌خیس میباشد.
 
1-اولی معیاری که می بایست به آن اعتنا نمائید مشاجره امنیت میباشد، امنیت برای یک وب سایت بسیار اساسی میباشد و چنانچه شما مالک یک سایتی، فروشگاه آنلاین گردید و هنگامی وب سایت شما حک گردد، اعتبار شما زخم می‌بیند و ممکن میباشد دیگر نتوانید از جا بلند گردید به همین خیال و خاطر سفارش میکنم به‌این میزان بسیار توجه فرمایید.
 
در صورتی‌که خاطرتان باشد همین تعدادی لحظه پیش گفتیم که CMS به دو گروه منحصر به فرد و کد گشوده تقسیم می‌گردد و اکثر زمان ها عموم میپندارند زیرا یک‌سری CMSها کد گشوده است، پس امنیت مقداری دارددر صورتی که‌این تاءمل به طور کاملً غلط میباشد.
 
به دفعات CMSهای اختصای را دیدم که امنیتی به مراتب ذیل‌خیس از CMSهای کد گشوده داشتند، دلیلش هم این بوده CMS مخصوص را یک‌سری نفر می‌نشینند پباده سازی می‌نمایند در حالی که CMSهای کد گشوده به وسیله هزاران نفر پباده سازی می شود و یوزرها بسیار متعددی دارااست.
 
با اعتقاد و باور به شما می گویم که CMSهای گرانقدر مثل ورد پرس، جملا، پرستشاپ و غیره، امنیت خیر و خوبی دارا هستند ولی به شرطی که طراح وبسایت شما بیاید اصول استاندارد را در ساخت سایت رعایت نماید اگر‌که طراح شما به اندازه وقت نگذارد و داده ها کافی نداشته باشد ممکن میباشد وب سایت شما اشتباهات امنیتی پیدا نماید و مبتلا عارضه ها بعدی گردید.
 
پس راجع‌به امنیت بدین مورد اعتنا فرمائید که به شعار یک جمع از طراحان وب سایت گوش ندهید، برخی از طراحان می باشند میگویند CMSهای کد گشوده امنیت پایینی داراست در‌صورتی‌که که زمانی می روید CMSاختصاصی خودشان را از دید امنیتی ارزیابی می‌کنید، می بیند که خیلی اشتباهات امنیتی دارااست به صورتی که هنگامی حکر بخواهد تارنما آنان راحک نماید خیلی راحتتر از CMSهای کد گشوده می تواند این عمل را جاری ساختن بدهد.

درآمد طراحی سایت چقدر است؟

 بگذارید خیلی بی آلایش به شما بگوییم، که هیچ طراحی سایت اختصاصی پاسخ مشخصی برای این سؤال پیدا نمی کنید. هزینه‌ها در بازار ساخت وب سایت روشن وجود ندارد و هیچ تعرفۀ مشخصی هم نیست (متاسفانه)! یعنی بعضی کمپانی‌ها ممکن میباشد برای پباده سازی یک وب سایت معمولی از شما 30 میلیون تومان پول بگیرند و بعضی دیگر به عبارتی وب سایت را با 3 میلیون تومان فعال‌سازی نمایند.


پس درآمد شما هم تحت عنوان یک طراح تارنما، مقدار مشخصی ندارد. برای مثال شاید در یک کمپانی طراحی وب سایت درگیر باشید و دستمزد ماهانه حدودا مشخصی را اخذ نمائید. (تا آنجایی که میدانیم این دستمزد از ماهی 2 میلیون تومان برای اشخاص سوای سوابق عمل، استارت میشود و برای اشخاص نرم‌افزار‌نویس و مسلط به React به ماهی 10میلیون تومان و بیشتر، میرسد.)

یااینکه به طور پروژه‌ای عمل بگیرید که در این حالت متغیر میباشد. برای مثالً فرض فرمائید، در ماه 3 توصیه ساخت سایت قبول فرمائید و از هرمورد 2.5 میلیون تومان اخذ نمایید. درآمد ماهانه شما 7.5 میلیون تومان میگردد!

بازار فعالیت طراحی وب سایت
برای ورود به بازار طراحی وب، چه چیزهایی نیاز دارید؟

همان گونه که گفتم، چنانچه بخواهید از رویه تخصصی و رشته‌ای وارد این حوزه گردید و پایین و بم ساخت وب سایت و کدنویسی را بدانید، احتمالا یادگرفتن شما مجال متعددی می برد. البته درصورتی که مصمّم میباشید، وبسایت https://www.w3schools.com/ را به شما معرفی میکنیم. خلاصه اینکه می بایست به یک یا این که یک‌سری لهجه اپ نویسی مسلط باشید.

البته یک رویه سریع و بی آلایش هم برای طراح وب سایت شدن وجود داراست. به عبارتی روشی که در پیشگفتار وعده‌اش را داده بودیم. راهی که با آن می توانید، خیلی زود از یک مسیر شل و اما مطمئن، وارد بازار طراحی وب گردید.

طراح سایت به چه کسی گفته می شود؟

 جهت طراحی وب به متخصصین متعددی به عنوان طراحی سایت اختصاصی مثال گرافیست ، اپ نویس ، بهینه سازی عمل، پشتیبانی و… تارنما نیاز میباشد که از مهم‌ترین آن‌ها طراح تارنما ، اپلیکیشن نویس و seo عمل می باشد. طراح اینترنت در واقع به کسی گفته میشود که در ساخت ساخت وب سایت خلاقیت به خرج می‌دهد و با به کارگیری ازطرح های خوشگل به وبسایت شما افزایش می‌بخشد و آن چیزی را که مخاطب به طور بی واسطه با آن درباره‌ی میباشد را پباده سازی میکند.

طراح وبسایت به دو نصیب تقسیم می شود :

frontend developer : پباده سازی بخش های ظاهری وب سایت را با به کار گیری از لهجه های اپ نویسی ذیل اینترنت به عهده داراست و دقیقا چیزی را پباده سازی میکند که مخاطب می بیند.

backend developer : طراح بدنه وبسایت میباشد و هر چیزی که استفاده کننده آن را نمی بیند ، را مشتمل بر می‌شود مانند خزانه اطلاعاتی ، محل مراقبت فولدر ها ، اطلاات یوزرها و ….
ایجاد محتوا از وظایف طراح وبسایت نیست!

طبق استاندارهایی که برای طراحی وب و همینطور طراحان وبسایت رقم خورده ، ساخت‌و‌ساز محتوا وظیفه طراح تارنما نیست و طراح وب سایت صرفا وظیفه ایجاد کرد و تولید وب سایت را به عهده داراست البته اگر که مبادرت به عقد قراداد جدا از هم دراین مورد گردد طراح وبسایت می‌تواند به تنظیم ساخت محتوا و وارد کردن ان در وب سایت بپردازد.

مقاله پیشنهادی : تبلیغات گوگلی
پباده سازی گونه های وب سایت
ساخت وب سایت به چه انگیزه دارای اهمیت میباشد؟

امروز هر بیزنس آنلاین برای توسعه و گسترش بیزنس خویش بایستی دارنده سایت خوب باشد. وبسایت شما می‌تواند برهان توفیق کسب و کار شما باشد یا این که عامل باخت آن ! این دلیل به بضاعت و توان تاثیر گذاری سایت شما به روی کاربر بستگی داراست. بدین ترتیب داشتن یک تارنما سوای چشم شدن به وسیله مشتریان امداد چندانی به رونق تجارت شما نمی نماید. از خصوصیت های اهمیت طراحی وب در کسب و کارتان می شود به صرفه جویی در طول ، معرفی تولیدات و سرویس ها فارغ از داشتن محدودیت مکانی و وقتی اسم پیروزی.

طراحی سایت و نکات آن

 • مطالب خویش را بنویسید:

پیش از استارت ایجاد کرد طراحی سایت اختصاصی او‌لین تارنما مشاغل خویش، می بایست دست کم در رابطه آنچه می خواهید اکران دهید یا این که به عبارتی سخن مهم بیزنس خودتان تصمیم بگیرید.
مالک یک سایت دست‌کم بایستی تولید محتوا را برای تارنما خویش استارت نماید. حتی در‌حالتی که قصد دارید فردی را برای دستکاری یا این که صیقل دادن مطالب مو جود در وب سایت خویش استخدام فرمایید، البته بایستی عملکرد فرمائید تا پیام اساسی کمپانی خویش را در بالا فعالیت در حیث بگیرید. حتی در شرایطی‌که از ساخت وب سایت ارزان به کار گیری کرده باشید هم با ساخت‌و‌ساز محتوا ظریف و مطلوب میتوانید کیفیت وبسایتتان را بالا ببرید.
• مقصود خویش را بدیهی و سریع مطرح نمایید:
با این اکنون شما بایستی باور نتایج نمائید که محتوای مندرج تارنما شما خیلی وقت گیر وجود ندارد.
بازدیدکنندگان سایت فقطً برای یافتن داده ها نخستین وقت متعددی را صرف تلاوت از روش صفحه ها محتوا نمیکنند.
به این ترتیب یقین نتیجه ها فرمایید که نکات اصلی در خصوص کمپانی شما و ولی پیشنهادات آن بسیار بدیهی و سهل میباشد و بازدیدکنندگان میتوانند آن را پیدا نمایند و نیاز به تلاوت مطالب زمان بر با نوشته‌های غیر قابل فهم وجود ندارد.
• یک اسم دامنه خوب بدست آورید:
اسم دامنه شما که تحت عنوان نشانی تارنما شما نیز شناخته می شود، غالباً نقطه ورود به وبسایت شماست. اساسی میباشد که برای هدف ها کاربردی و همینطور سئو موتور کاوش (سئو) تأثیر خیر و خوبی ساخت و ساز نماید.
1. هجی کردن آن را سهل وآسان نمائید.
عملکرد فرمائید از عبارات عامیانه، تشکیل شده خودتان یا این که بسیار باطنی به کار گیری نکنید.
2. آن را تا حد ممکن کوتاه نگه دارید.
هرچه کوتاه‌خیس باشد، شل‌خیس می‌اقتدار به خیال سپرد و آن را تایپ کرد.
8 نکته‌ای که می بایست هنگام پباده سازی و توسعه و گسترش سایت در لحاظ بگیرید.
از قابلیت و امکان‌ها و صورت ظاهری گرفته تا یکپارچگی پباده سازی و کدنویسی، مفاد متعددی در ساخت و ساز یک سایت بی‌نقص و مخاطب پسند جاری ساختن میشود. بسط دهندگان و طراحان اینترنت می بایست با همیاری یکدیگر وب سایت‌هایی ساخت و ساز نمایند که ، مشتریان را جذب نمایند و از حیث موتور کاوش به طور کامل seo گردیده باشد.
1. گزینش دامنه و هاست
2. سرویس ها backend (سیستم رئیس محتوا / تارنما)
3. پباده سازی منزه
4. تا نقطه نهایی غرض را دنبال نماید.
5. و ...

طراحی سایت اختصاصی با php چه مزایایی دارد

 سرعت فراتر، انعطاف بیشتر


زمانیکه تمامی چیز از در آغاز به وسیله یک طراحی سایت اختصاصی و متناسب با هدف ها شما پیاده سازی میگردد یعنی از هر سیرتکامل کد مازاد در برگه و جدول بی استعمال در دیتابیس دوری گردیده و دسترسی به داده ها در سریعترین فرصت ممکن چهره می‌دهد.

همینطور اشراف این شخص بر هسته ای که نوشته میباشد و ارتباطات داخلی کدها به وی امداد میکند که در مورد ارتقای آن انعطاف پذیری بالایی داشته و تجهیزات متنوعی را به آن بیفزاید.
امنیت فراتر در CMS منحصر به فرد

یکی‌از مهم ترین فاکتورهایی که در یک CMS‌ منحصربه‌فرد همواره آیتم اعتنا قرار می گیرد امنیت بالای آن میباشد. این امنیت ناشی از منحصر به فرد بودن کدها و عدم اگاهی سایرین از پشت پرده وبسایت میباشد. فکر کنید که وب سایت شما به زبانی تازه که هیچ کس در عالم بلد وجود ندارد درج شده باشد، در سود جاسوسی از آن بسیار دشوار خواهد بود.

ولی اعتنا داشته باشید اگر که اپلیکیشن‌نویسی CMS منحصر به فرد به صورت استاندارد نوشته نشده باشد، طراحی وب سایت منحصربه‌فرد می تواند حتی امنیتی به مراتب کمتر از سیستم‌های مدیر محتوای متن گشوده را برای شما به ارمغان بیاورد.

با این درحال حاضر طراحی وب سایت منحصر به فرد نسبت به طراحی وب سایت با وردپرس یا این که سیستم‌های رئیس محتوای دیگر دارنده نقاط ضعفی نیز میباشد که برخی از آنان عبارتند از:
هزینه بالا و فرصت زمان بر برای ساخت سایت منحصر به فرد

فکر کنید که برای خرید یک پارچه کت و شلوار به بازار مراجعه نمایید یا این که به یک خیاط فردی دوز، کدامیک هزینه بالاتری خواهند داشت؟ همین نمونه در ساخت سایت نیز وجود داراست. زمانیکه شما از سیستم های رئیس محتوای بدون‌پول استعمال می کنید نصیب متعددی از مخارج پباده سازی و بسط پنل های مدیریتی را پیش رو نخواهید داشت.

در ساخت وب سایت با CMS منحصر به فرد زمان ساخت سایت شما ارتقا یافته و به همین نسبت مخارج شما بیشتر می گردد. ممکن میباشد یک کمپانی به شما سفارش قیمتی شبیه با یک وبسایت وردپرسی منحصربه‌فرد برای یک CMS منحصربه‌فرد بدهد، درین حالت می بایست به‌این تصور کنید که آن CMS برای شما منحصر به فرد وجود ندارد بلکه برای آن کمپانی منحصر به فرد میباشد.

یعنی یک CMS بوسیله یک گروه ۵ تا ۱۰ نفره پیاده سازی گردیده و با تیتر منحصر به شما فروخته می‌شود، حالا آنکه همین سیستم به شرکتهای دیگر و مورد های کاری دیگر نیز فروخته شود و عملا مخصوص بودن آن برای شما وجود ندارد بلکه برای کمپانی تولیدکننده میباشد.

طراحی سایت فروشگاهی - ویژگی های طراحی سایت

 ساخت وب سایت فروشگاهی سبب رویش بیزنس شما شود. در ساخت طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی بایستی بر اصول seo و بازاریابی آنلاین تمرکز ویژه ای داشت. 


درصورتی که شما در طراحی وب سایت فروشگاهی تان به جز زیبایی به دست اندرکاران اساسی تری که موجب تولید ترافیک تارنما و ارتقاء بازدیدکنندگان و تبدیل آن‌ها به مشتری می باشید سئوکار شایسته ترین مورد میباشد.
بیایید درستگو باشیم: شما می‌دانید که‌این روز ها یک وبسایت والا موجب تفاوت در بیزنس تان گردد.

در شرایطی که شما محصولاتی دارید که قصد معرفی آن ها به بقیه افراد را دارید حتما شایسته ترین خط مش برای تبلیغ و عرضه آن ساخت و ساخت وب سایت فروشگاهی میباشد.به همین استدلال میباشد ساخت وب سایت فروشگاهی و بازاریابی سایت ها اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده اند.

طراحان کمپانی سئوکار وبسایت فروشگاهی شمارا با اصول بازاریابی دیجیتال پباده سازی می نمایند که از تمامی جوانب به عنوان مثال پباده سازی، مطالب ،ساختار و کارایی اعتقاد و باور خیال را برایتان به ارمغان می‌آورند و شما تفاوت را به صورت محسوس مشاهده خواهید کرد.

وب سایت فروشگاهی می‌تواند سوای بزرگی یا این که کوچکی کسب وکارتان مطلوب شما باشد. صرفا کافیست که شما محصولاتی برای فروش و عرضه داشته باشید آن‌گاه با ساخت سایت فروشگاهی قشنگ و اصولی که مطابقت بر اصول بازاریابی آنلاین و seo باشد به کسب و کارتان رونق دهید.
ساخت سایت فروشگاهی در مقایسه با دیگر وب سایت ها

یک وبسایت پباده سازی گردیده برای کمپانی فقط جهت ساخت حسن نیت مشتری وبه علاوه یقین از فروش تولیدها به صورت بدون واسطه میباشد درحالیکه غرض از فعال‌ساز‌ی و ساخت سایت فروشگاهی تعامل با مشتریان به مراد تکان آن‌ها‌را به یک خرید مجاورت خیس میباشد.

انواع طراحی سایت

 ساخت وب سایت از دید نوع پباده سازی و واکنشی طراحی سایت اختصاصی که نسبت به دیوایس گشوده کننده آن وبسایت نشانه میدهند متعدد است، پباده سازی واکنشگرا به دو طرز جاری ساختن میگردد که به آنان ساخت سایت ریسپانسیو و طراحی وب سایت تطبیق پذیر می‌گویند. در حالتی‌که می‌خواهید در این زمینه بیشتر بدانید میتوانید نوشته‌ی‌علمی تفاوت طراحی وب واکنشگرا و انطباقی را که بی نقص توضیح داده ایم مطالعه نمایید و با این مفاهیم نخستین پباده سازی آشنا گردید. همینطور سایت ها ممکن میباشد بصورت استاتیک یا این که داینامیک باشند که هرمورد دارنده مزایا و معایبی میباشند، تفاوت طراحی وب داینامیک و استاتیک را مطالعه بفرمائید تا بیشتر با آنان آشنا گردید.


ساخت وب سایت ظاهرا شاید نیاز به تعریف‌و‌تمجید و تعریف نداشته باشد ولی این ایام انقدر تنوع ساخت سایت فاکتور های ریز و درشت داراست که ممکن میباشد در گزینش یک کمپانی پباده سازی در گیر سردرگمی گردید.

کمپانی ساخت سایت پایدارسامانه فراهم ارائه هر سیرتکامل مشورت بدون‌پول چه در مسئله مشورت فنی برای گزینش صحیح نوع تکنولوژی گزینه به کار گیری و چه در قضیه نرخ‌گذاري طراحی وب سایت منصفانه با همت مناسب برای بقیه استعلام ها و مذاکرات شما است.

درصورتی که که نیاز های خودتان را با ما میان بپذارید و اطلاعاتی مختصری از تجارت خویش در مشت ما بگذارید ما یک ورژن پروپوزال مجانی برای شما تنظیم و ارسال می کنیم که در آن به جزئی ترین موردها و مراحلی که سایت شما پباده سازی می‌گردد و همجنین ریز تجهیزات یک تارنما چه از نوع شرکتی و معرفی سرویس ها و چه از نوع فروشگاهی و اکران و فروش تولید ها باشد، بند به بند برای شما لیست میکنیم و بدون‌پول در اختیارتان قرار میدهیم. حتی درصورتی که قصد به پیشنهاد وبسایت از کمپانی استوار سامانه نیز نداشته باشید حتما این پروپوزال به درد شما میخورد و میتوانید هم در سمت بازارسنجی و نیازسنجی از آن فایده ببرید و هم در زمان مزاکره با دیگر شرکت ها طراحی وب از این نکات استعمال مفیدی نمائید. در خدمتتان هستیم!
صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 صفحه بعد