x تبلیغات
مقالات رسمی طراحی سایت اختصاصی

باید خاطر نشان کرد که اغلب افراد ممکن است کلید چهارم و سوم ارزیابی وضعیت سئو را اشتباهاً مشابه بدانن

 اعتنا داشته باشید که نرخ تعامل لزوماً باعث طراحی سایت اختصاصی به تولید درآمد نخواهد شد و این دو قضیه تا حد متعددی مختلف می باشند. آحاد کسانی که برای کسب‌وکار اینترنتی شما پایین هر قوانینی سودآوری داشته باشند، در صدر با وب سایت شما تعامل کرده‌اند ولی همگی کسانی که تعامل می‌نمایند، نمی‌توانند باعث به سودآوری شوند.

با در لحاظ داشتن این تضاد و مغایرت به نیکی می‌اقتدار تفاوت این دو ترازو را متوجه شد. درین واحد سنجش در واقع متخصصان می بایست در یک صحبت موقعیت سودآوری کسب‌وکار یا این که تارنما را تحلیل نمایند. گشوده هم نیاز به تأکید میباشد که سودآوری در چارچوب‌های گوناگون، معانی منعطفی دارااست و متخصصان seo و ساخت و ساز محتوا بایستی آن را فردی‌سازی نمایند.

طراحی سایت اختصاصی

 البته تاکتیکی می‌شناسیم که چنانچه طراحی سایت اختصاصی به طریق درست و در نوع مطلوب به فعالیت رود مطلقا منجر اخذ پیوند های باارزش و دارای اعتبار و جلو زدن از رقبا شود؛ محتوای تعاملی در استراتژی بازاریابی محتوا.

ایده کلی این نوع بازاریابی به یاری محتوای تعاملی این میباشد که محتوایی ایجاد نمایید که حدودا بدون نقص باشد و مخاطبین به طبع درباره‌ی آن آگاه شوند. به طور طبیعی هنگامی محتوایی ساخت‌و‌ساز نمائید که کلیه مجله نگارها، وب لاگ نویسان و اینترنت مسترها (وبمستر) برای پیوند دادن به آن راز و پا نمی شناسند، سود آخری چیزی جز رویش چشمگیر بیزنس و مطرح شدن نخواهد بود.

تمرکز روی تولید محتوای جدید

 1- هدف ها:

محتوای شما در راستای اهدافی که طراحی سایت اختصاصی برای آن در لحاظ گرفته بودید پیشرفت می نماید؟ از ساخت‌و‌ساز محتوای خویش توانسته اید به برگشت سرمایه یا این که ROI برسید؟ تا‌وقتی‌که تلاش محتوای خویش را آیتم سنجش قرار ندهید و با چک های منظم و پیگیری های مداوم آن را بررسی نکنید متوجه نخواهید شد.
 
2- راکد شدن:
محتوای شما به گذر زمان مجال اثربخشی خویش را از دست می‌دهد و حتی از وضعیت آپ تو دیت گردیده هم بیرون میشود. موردنیاز وجود ندارد خودتان را سرزنش نمائید زیرا مدام هم محتوای سابق تقصیر شما وجود ندارد. در هر شکل ممکن میباشد شما مطلبی را بنویسید البته یک‌سری سال آن گاه مورد ها آن نقض شوند که در شرایطی که بخواهیم خوشبینانه نگاه کنیم میتوانید با افزودن یکسری گزینه یا این که برخی تغییرات جزئی آن را تماما بروز و به روز نمائید.
 
3- داده ها خطا:
هر چقدر از مجال ساخت و ساز محتوای شما بگذرد، احتمال اینکه اطلاعات، مستندات و حقایقی که تا یکسری سال پیش مربوط به زمینه و به طور کامل ظریف بودند، خطا باشند. حسابرسی محتوا به صورت منظم این اعتقاد و باور را نتایج می نماید که توجه و صحت داده ها محتوای شماهمچنان پابرجاست و مارک شما ضربه نمیخورد.
 
4- محتوای مطلوب را بشناسید:
چطور توقع دارید بفهمید که کدام نوع محتوا
 
 یا این که پست وب لاگ بیشترین توفیق را برای کسب و کارتان رقم زده در حالی که به هیچ وجه به ممیزی و حسابرسی محتوای خودتان نمی پردازید؟ شاید نشر سه محتوا در هفته حقیقتا خسته کننده باشد و هیچ فیض مطلوبی هم برای شما اندیشه نمی‌کنید.

هنگام تولید محتوا سؤالات خود را در اینترنت جستجو کنید

 بعضی وقت ها برای اینکه پاسخ سؤالات طراحی سایت اختصاصی خویش را پیدا فرمایید بایستی از وب به کار گرفت و درین مواقع به کار گیری از وب برهان حواس پرتی وجود ندارد بلکه میتوانید محتوای عالی و بی نقص تری ساخت‌و‌ساز فرمائید.

 
هر چقدر میتوانید مطالعه داشته باشید:
کتاب و مطالب افرادی که مسئله مدنظر شمارا به گویش و ذکر معمولی نوشته اند بخوانید و از آن ها سرمشق بگیرید. مطالعه بیشتر مطالب در کتاب و وب سبب ساز می‌گردد تا هم به ذهنتان در بین تایپ کردن مقاله بهینه سازی استراحت بدهید و هم متناسب با تیتر، با داشتن داده ها بیشتر مبادرت فرمائید.
 
درانتظار الهام بخشی نباشید:
چشم به راه الهام بخشی نباشید زیرا بهره ای ندارد تاوقتی‌که درباره‌ی تایپ کردن محتوای خویش سخن نکنید سود ای ندارد. نویسندگان ماهر روزمره محتوا می نویسند تا جایی که تبدیل به مدل معاش آن‌ها می‌شود و مثل یک هنر آن را فرا میگیرند. صرفا با تمرین و نظم جستن در ایجاد محتواست که ایده های دیدنی به ذهنتان می‌رسد.
 
ضروریات را بخوانید:
بعضی کتب میباشند مثل کتاب On Writing Well نوشته William Zinsser که برای مدل محتوانویسی سابق اثرگذار میباشد و یا این که کتاب How to Write Short برای محتوانویسی نو مدرن در بعدازظهر دیجیتال کاربرد دارااست. ما دو مثال نمونه زدیم اما شما هر کتابی که به هنر و مهارت تایپ کردن مقاله seo به شما امداد می نماید، خریداری فرمایید.

با این وجود، چگونه می‌توانم از بودجه خزش سایت خود مطلع شوم؟

 گوگل از شالوده تحت عنوان برنده‌ترین طراحی سایت اختصاصی موتور جستجوی درحال حاضر حاضر، سازوکارهای بسیار روشن و واضحی در این باره دارااست. این امداد کرده تا یوزرها بتوانند با صرف پاره ای وقت و سوای مشغول شدن در بعضا ابهام‌ها، یک رویت کرد بدیهی از حالت میزان دارایی خزش وب سایت خویش داشته باشند.

 
صاحبان تارنما‌ها در شکل داشتن دسترسی مطلوب به کنسول سرچ گوگل(Google Search Console) به آسانی گزارش‌های وبسایت خویش را از سربرگ (Crawl) در کنسول کناری اخذ نمایند. درین سربرگ، مورد (Crawl Stats
 
) دربردارنده داده ها کاملی میباشد.
خط مش دیگری نیست؟
در کنار داده‌های خویش گوگل، شیوه دیگری که برای فهم و شعور معیار میزان دارایی خزش وجود دارااست، بازگشت به نقل از‌های سرور صاحب خانه وب سایت میباشد؛ یا این که همان استعمال از (Server Logs).
 
با دسترسی به‌این گزارش می توانید تعداد دفعاتی که ربات‌های خزش گوگل به سراغ وب سایت شما آمده‌اند را متوجه گردیده و از این نحوه به یک روئت کرد کلی درباره ی میزان دارایی خزش برسید. هرچند شیوه اولیه بی آلایش‌خیس میباشد البته طریق دوم برای همگی صاحبان وبسایت‌ها با کمترین هزینه و گذراندن وقت در دسترس میباشد.

وقتی این عبارت را وارد سایت کنم عبارت زیر را نشان می‌دهد

 • لیست تصادفات اتومبیل طراحی سایت اختصاصی 

• فرصت وقوع تصادف چه کنیم؟
 
• پیش‌گیری از تصادف اتومبیل
 
• تصادف اتومبیل سوای هیچ گزارشی از پلیس
 
• تصادف اتومبیل
 
• وکلای رخداد‌ی تصادف
 
این‌ها همگی عبارات کلیدی باکیفیت می‌باشند که مرتبط با واژه‌ی کلیدی اینجانب هستند پس می توانم در سراسر برگه‌ی شهر خویش به کارگیری کنم.
 
هم اکنون در‌صورتی‌که اسم شهر را هم یار با واژه و کلمه‌ی کلیدی جست و جو کنم این لیست را به اینجانب میدهد:
 
• استیون نماینده قانونی مالیات
 
• نماینده قانونی تصادف اتومبیل استیون
 
• استیون نماینده قانونی تصادف ماشین در ناپرویل
 
• مشاور جراحت فردی ماشین در ناپرویل
 
• نماینده قانونی تصادفات جاده‌ای استیون
 
• نماینده قانونی استیون ناپرویل
 
تفاوت را شم کردید؟ در شرایطی که اینجانب اسم حوزه‌ در عبارت کلیدی به کار گیری کنم با اسم رقبایی که نمیخواهم در برگه‌ی شهر اینجانب باشند روبه رو خواهم شد.
 
به صورت خلاصه:
 
اعتنا فرمایید هنگام به کارگیری از تارنما LSI فقط کلمه و واژه‌ی کلیدی خویش را وارد نمایید و از آوردن اسم ناحیه در وبسایت اجتناب فرمائید.

بررسی و اصلاح کلمات کلیدی

 برای تعقیب کردن فرآیند لغات کلیدی طراحی سایت اختصاصی از Google Trends، BuzzSumo  و بقیه ابزارها استعمال نمایید. این روندها را در حیث بگیرید و آنان‌را به طوری تصحیح نمائید که مختص ناحیه جغرافیایی جای‌جای باشد. با Google Trends همینطور می‌توانید روی حوزه‌ جغرافیایی متبوع خویش زوم فرمائید و ملاحظه کنید کدام عبارتها در آن حوزه‌ دوستداشتنی میباشند. گوگل همینطور لغت ها کلیدی دوست داستنی را توصیه میکند.

 
به سوال ها متداول جواب دهید
 
با پاسخهای خویش تخصص خویش را به چهره بکشید. در حالتی که تعدادی پرسش با درجه بسیار بالا را شناسایی نموده اید، برای هرمورد صفحه های غیروابسته تولید فرمایید. می‌توانید آن ها را به صفحه های لندینگ لوکال متصل کرده و یک گزاره کوتاه از محتوا در رابطه زمینه کلی در کاغذ لندینگ لوکال ارائه دهید که پیوند پاسخهای دقیق تر را ارائه می‌دهد، یا این که هم‌زمان به یک سری پرسش در قسمت FAQ  ورقه لندینگ لوکال خویش، جواب دهید.

تکنیک انتخاب کلمه کلیدی بدون نیاز به یادگیری نرم‌افزاری خاص

 در‌این نصیب برخی از ابزار گزینش واژه کلیدی طراحی سایت اختصاصی را ارزیابی میکنیم که نیازی به یادگیری برنامه خاصی ندارند. این شیوه برای این میباشد که شما بتوانید لغات کلیدی را پیدا فرمایید که رقبایتان با یاری اپ‌های دیگر آنها‌را پیدا نکرده‌اند. همان، لغت ها یا این که کلید کلمه و واژه ای را پیدا فرمائید که رقبایتان آنها را نیافته‌اند. این طرز‌ها با امداد هوش و فراست شما باارزش‌خیس خواهند شد پس تا می توانید ابداع به خرج دهید.

 
Wikipedia
در شرایطی‌که فکر‌میکنید که ویکی‌پدیا تنها یک دانشنامه‌ی وسیع میباشد به طور کامل در خطا می باشید. اعتنا به ساختار و محتوای ویکی‌پدیا خویش دانشگاهی پهناور میباشد. از روش ویکی پدیا میتوانید به راحتی لغت ها کلیدی مطلوب کسب‌و‌فعالیت خویش را نیز پیدا فرمائید:
 
تیتر و یا این که واژه و کلمه‌ی موردنظری را (که قصد دارید محتوایی درموردش ساخت و ساز نمایید) در گوگل سرچ نمائید. عموما ویکی‌پدیا اولی شیت‌ای میباشد که به شما سفارش داده گردد. وارد ورقه‌ی ویکی پدیا گردیده و به محتویاتی که ارائه داده میباشد نگاهی بیاندازید. با امداد گزاره اولیه و جدول عنا وین کارکشته خواهید بود که به راحتی شایسته ترین و کاربردی‌ترین لغت ها کلیدی دارای ربط را پیدا نمائید. از طرف دیگر، ویکی پدیا پیوند‌های بسیار مفیدی را نیز باطن متن قرار میدهد که با مطالعه آنان نیز به لغت ها کلیدی بیشتری دسترسی خواهید یافت.   
 
ویکی‌پدیا ششمی اینترنت‌وب سایت دارای شهرت جهان میباشد و در رنک بندی گوگل نیز درجه 4 را دربین وب سایت‌های اینترنتی دارد. این وب سایت 310000000 بازدیدکننده انحصاری و 7900000000 ورقه دارااست، البته جذاب‌خیس این میباشد که مجموع این خصوصیت‌ها فارغ از هیچ‌سیرتکامل تبلیغاتی بوجود آمده میباشد. چرا‌که ویکی پدیا یک کدام از شایسته ترین استراتژی‌های بهینه سازی را داراست و آن به کار گیری از لغت ها کلیدی اساسی میباشد، ضمن این‌که‌این دایرةالمعارف دوست داستنی، اصلی ترین اصول و سیاست‌گذاری مارکتینگ و بازاریابی را نیز ارائه میدهد و آن: تکثیر فراوان محتوایات مخاطب پسند میباشد. ویکی‌پدیا از این شیوه نشانه میدهد که عموم در جستجوی چه چیزی می‌باشند.
 
شاید نتوانید در جايگاه‌بندی و ارتقاء ترافیک از ویکی‌پدیا پیشی بگیرید، ولی با یاری به چنگ آوردن از آن قوی خواهید بود که به سادگی رقبای خویش را از میدان به در نمایید.

اصول فنی سئو

 تحت عنوان یک متخصص مبتدی و طراحی سایت اختصاصی کارآموز در رشته seo، در آغاز می بایست بضاعت و توان پاسخگویی به سوال ها اساس‌ای که در پی آمده میباشد را در خویش تقویت نمایید:

 
مراد از HTTP / HTTPS / HTTP2 چه چیزی است؟ و چه طور فعالیت می‌نمایند؟
نصیب‌های اساسی یک URL چه چیزی است؟
WWW یعنی چه؟
ccTLDs چه است؟
ارتباط در میان گیرنده با سرور به چه شکل میباشد؟
3 تا از رایج‌ترین سرور‌ها را ذکر شده و عمل هرکدام را به تفکیک توضیح دهید؟
DNS چه گونه شغل می‌نماید؟
پورت (Port) چه می‌باشد؟
چطور نشانی IP کامپیوترمان را پیدا کنیم؟
 Proxy سرور چه می‌باشد؟
 Proxy سرور معکوس چه میباشد؟
کانال تحویل محتوا یا این که CDNs چه طور شغل می‌نماید؟
VPN چه است؟
کد‌های سرور چه میباشد و چه ارتباطی با seo دارااست؟
URL rewriting چه تفاوتی با URL redirecting دارااست؟
MVC چه می باشد؟
توابع مهم که جستجوی گوگل را حاذق می سازند چه چیزهایی میباشند؟
جايگاه تارنما چه می‌باشد؟
نرم‌افزار‌ها و ابزار‌های آنالیز جايگاه تارنما چه چیز‌هایی میباشند؟
سبک سازی منطقی و تصادفی چه می‌باشد؟
اقتدار دامنه چه میباشد و چه‌طور اکانت می‌گردد؟

قابلیت خمش پذیری فنی برای موتور جستجو

 زیرساخت سایت ها فنی میباشد و نیاز به ارائه طراحی سایت اختصاصی اطلاعاتی دارااست که موتورهای کاوش هنگام تجزیه و محاسبه (یا این که خزیدن) یک وبسایت در‌پی آن می باشند. بسته به اقداماتی که بوسیله صاحب وبسایت صورت گرفته، مورد ها فنی منفعل یا این که فعال می باشند.

 
تکنیک های غیرفعال در زمینه‌ی چگونگی ارائه داده ها وبسایت به موتورهای کاوش میباشد که‌این صفحه های وبسایت را فهرست می نماید. 
 
بعضا از روشهای انفعالی عبارتند از: تنظیم نقشه وب سایت محتوا برای موتورهای کاوش برای ادراک کارآمد محتوای ما یحتاج برای فهرست بندی آن‌ها و یقین از عدم وجود صفحه های (یا این که لینکهای حاد) خصوصیات فنی فعال راجع‌به ابتکاراتی میباشد که صاحب برای اگاهی از تغییرات وبسایت به موتورهای کاوش جاری ساختن میدهد.
 
بعضی از تاکتیک های فعال عبارتند از: هشدار دادن به موتورهای کاوش هنگام اضافه کردن یا این که به روزرسانی محتوای نو و اتصال تارنما به ابزار Search Engine’s Webmaster برای محاسبه بر سالم بهینه سازی آن در‌حالتی که یک تارنما سئو نشده میباشد تا بوسیله ارزیابی خواهد شد موتورهای کاوش، مجموع سعی ها در ایجاد و ساخت و ساز محتوای جالب برای وبسایت با بازدارنده مواجه می‌گردد چون موتورهای کاوش نمی توانند سایت را به صحت نمایه سازی نمایند. یک سایت با نمایه نامناسب به صورت چشمگیری بر جايگاه بندی خویش در صفحه ها حاصل موتور کاوش تأثیر می‌گذارد.
 
به تازگیً یک نیاز فنی نو درباره با به اشتراک گذاری مطالب از وبسایت شما در رسانه های اجتماعی مطرح شد‌ه‌است. برای یقین از اینکه داده ها مرتبط با نوشته ی علمی ای را که در یک وبسایت در شبکه های مردمی مانند چهره بوک، لینکدین یا این که گوگل پلاس نشان داده میشود، در اختیار گرفتن نمایید، راهبرد های روشنی وجود دارااست. از جمله میخواهید عکس جان دار در نوشته‌ی‌علمی به مکان علامت تارنما در پیش اکران لینک و پیوند مشترک به اکران درآید.
صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 صفحه بعد