x تبلیغات
مقالات رسمی طراحی سایت اختصاصی

بررسی دقیق الگوریتم Mobile First Index

 دنیای این ایام لحظه‌ای از تغییرات طراحی سایت اختصاصی بلندمرتبه گشوده نمی‌ایستد، هر روز یا این که فناوری جدیدی به بازار ارائه میشود یا این که خبر ابتکار یک فناوری به گوش میرسد، فناوری‌هایی که هر یک میتوانند گشوده هم دنیای مارا بیشتر و بیشتر تغییر و تحول دهند. دیدنی میباشد بدانید تغییرات الگوریتم‌های گوگل هم به نوبه خویش تأثیرات متعددی بر بخشی از معاش ما میگذارند. با دقت به بسط روز افزون به کار گیری یوزرها تلفن های هوشمند از موتورهای کاوش، خزش Mobile First Index در حق تقدم شغل گوگل قرار گرفته و اجرای آن میتواند کاوش در گوشی را متحول نماید. 

 
در تعدادی سال قبلی فرآیند پرورش یوزرها موبایلی گوگل را بر آن داشت که تحولی اصلی در ایندکس صفحه های اینترنتی ساخت نماید و دنیای اینترنت را هم جنبش محکمی دهد. الگوریتم Mobile First Index نتایج این دگرگونی دورازشوخی گوگل بود که تغییراتی شاگرد هم در ظواهر و هم در محتوای وبسایت‌های اینترنتی ساخت. درین نوشته‌علمی از اینترنت 24 قصد داریم الگوریتم تلفن همراه فرست ایندکس را رسیدگی کنیم؛ تا نقطه نهایی با ما یاور باشید.

در تولید محتوا موضوع مورد علاقه خود را پیدا کنید

 یکی‌از مهم‌ترین موضوعات در زمینه ی نوشته‌ی‌علمی طراحی سایت اختصاصی نویسی آن میباشد که یک قضیه گزینه عشق فردی خویش را پیدا فرمایید و درباره آن بنویسید. در واقع شما می‌توانید به موضوعاتی بپردازید که برای شما عنایت داراست و این شوق و اشتیاق شما در تایپ کردن منجر می‌شود تا نوشته شما برای خواننده‌گان نیز جالب خیس گردد.

 
• نکته حائض اهمیت : مقصود شما از تایپ کردن آن میباشد که شوق و اشتیاق کافی خوا‌نندگان را درخصوص یک موضوعات ساخت و ساز فرمائید و نوشته‌ی علمی شما بر این شالوده بها گذاری می‌شود.
 
 
 
نکته چهارم گام نخستین : پژوهش ها مقدماتی جاری ساختن دهید
در‌صورتی‌که که با یک مسئله خاص شناخت ندارید، به عنوان مثال میخواهید در باب یک زمینه نو نوشته‌علمی ای بنویسید، می بایست راجع به آن زمینه خاص داده ها و پژوهش ها مقدماتی اجرا دهید و داده ها کافی به دست بیاورید.
 
• بعضی از لغت ها کلیدی درخصوص مسئله را میتوانید در موتور کاوش وارد نمائید (در Google سرچ نمائید) و بر این پایه می‌توانید به منابعی هدایت گردید که درباره قضیه آیتم گفت و گو شما می نویسند و شما میتوانید با نظرات و رویکردهای فکری راجع‌به موضوعات خاص بیشتر آشنا گردید.
 
• تا جایی که می‌توانید در زمینه ی مورد گزینه دعوا خویش بخوانید و داده ها استحصال فرمایید. می‌توانید به کتابخانه ها رجوع نمایید و برای دستیابی داده ها میتوانید از کتب، مقاله‌ها چاپ گردیده در مجلات دارای اعتبار و یا این که گفتمان های منتشر گردیده دقت داشته باشید و یا این که به وبسایت های خبری و منابع دارای اعتبار اینترنتی مانند تارنما ها و وب لاگ ها مراجعه نمایید. برای آغاز کاوش اطلاعات در وب عالی میباشد که به فهرست مقر داده ای Gale مراجعه کرده و به کتب و پوشه های الکترونیکی دسترسی داشته باشید.

مشتری را ترغیب به عمل کنید

 از دکمه های کال تو اکشن در انتهای طراحی سایت اختصاصی محتوای خویش منفعت ببرید، به نحوی که مشتری بتواند ریلکس خیس گام بعدی را بردارد و همچنان هیجان خویش را برای آنچه که خوانده مراقبت نماید. بعضی از مثال های کال تو اکشن مانند ذیل میباشد:

 
• یک پیوند به یک محتوای با ارزش مانند کتاب الکترونیک و یا این که نوشته‌ی علمی
 
• یک لینک و پیوند به ماجرا توفیق آمیز که در آن مشتریان بالقوه میتوانند مطالعات موردی بیشتری را پژوهش نمایند.
 
• یک پیوند به شیت تماس و یا این که کاغذ تست بدون پول برای مشتریانی که پیرو طلاعات بیشتر راجع به تولیدات و سرویس ها شما میباشند. 
 
 
 
 توزیع نمائید، به اشتراک بگذارید، تکرار فرمایید
 
پس از مجموع تلاشهایی که برای تایپ کردن رسیدگی موردی و قصه خویش نموده اید، نباید اذن دهید که دربین جمعیت گم گردد. بایستی اذن دهید این محتوا به دست مخاطبان غرض رسد و در شبکه های متفاوت توزیع گردد. در وبسایت bbn-international ایده هایی آمده میباشد که در ذیل برای شما آورده ایم ، می‌توانید برای توزیع و به اشتراک گذاری ماجرا خویش استعمال نمائید.
 
• یک قسمت از تارنما خویش را به ماجرا های چیره تخصیص دهید.
 
• روایت خویش را در پیوندها فروش ( فعال سازی، رشد، توسعه) بگنجانید.
 
• قصه های خویش را در بروشور تولید ها و بودجه های ارتباطی قرار دهید.
 
• ماجرا خویش را در آپدیت رسانی خبرها قرار دهید.
 
• آن را از روش رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید 
 
 
 
سود گیری 
مشتریان بالقوه شما باذکاوت می‌باشند و مدام خواهان ثابت. به همین خیال و خاطر میباشد که تایپ کردن تفحص موردی ارزشهای کوشش آن را دارااست. چنانچه آن را به صدق اعمال دهید سبب ساز می‌شوید تا اثربخشی بازاریابی و نرخ تبدیل شما به طور موشک وار ارتقاء یابد.

طرح کلی و الگو تولید محتوا

 به دنبال چاره های طریق تایپ کردن انتقاد طراحی سایت اختصاصی بر یک نوشته ی علمی ، همان طور که با قرائت نوشته‌ی علمی پیش می‌روید، کوشش فرمایید اذهان خویش را در یک قسمت کلی دارای انسجام نمائید. هنگام قرائت متن، داده ها اصلی ، اشتراکات و تناقضات را یادداشت فرمائید. کمبود ها و نقاط قوت آن را معین کرده و کوشش فرمائید نقشه رویه خویش را مطابق این معلوم فرمائید. توجه نمائید که در صورتی معلم شما، از شما یک قسمت خلاصه نخواسته میباشد مطلقا آن بخشها را از متن خویش حذف فرمائید. مانند دیگر متن ها و مقاله ها، عیب گیری یک نوشته‌ی‌علمی هم دارنده پیشگفتار، بدنه و سود گیری میباشد. بدین ترتیب می بایست بتوانید متن خویش را بر این پایه و تیتر های فرعی دیگر در بدنه متن تقسیم فرمایید. در شرایطی که در مرحله پیش از تایپ کردن و یا این که مرحله بارش فکری به ایراد برخوردی ، می توانید از پوسته های مثال و فراهم یاری بگیرید.

چگونه چک لیست تان را ایجاد کنید

 ساخت‌و‌ساز آنالیز لیست مشمول سه مرحله بسیار طراحی سایت اختصاصی اساسی میباشد. هرکدام از این سه مرحله نیز مشتمل بر نکات کلیدی میباشد که اعتنا به همگی آن الزامی است:

 
• توسعه و گسترش
 
توسعه و گسترش مرحله ی اولیه تهیه ارزیابی لیست میباشد. در‌این مرحله هر موردی که به فهرست در دست گرفتن اضافه می نماید بایستی:
 
- یک گزینه یا این که قدم مهمی باشد که ممکن میباشد به راحتی از حافظه برود.
 
- مرحله ای باشد که به وسیله فرآیند دیگر پوشانده نشده باشد.
 
- قابل انجام و عملی باشد.
 
- بتوان آن را با صدای بلند ادا کرد.
 
در مسیر تهیه نظارت لیست ماهر تان، مواقعی برای بهبود رابطه دربین اعضای مجموعه نیز جا دهید. همگی اعضای دسته را نیز به شرکت کردن در‌این مورد ها دعوت فرمائید.
 
• تدوین
 
بعد از بسط و کتابت فهرست در اختیار گرفتن ماهر تان، وهله آن میباشد که به تفکر تدوین آن باشید. در تدوین فهرست در دست گرفتن بایستی:
 
- از وقفه ها و نقاط تعقل به خیر به کارگیری نمائید. این نقاط نباید کمتر از 10 آیتم باشد.
 
- از جمله‌ها و لهجه بی آلایش به کار گیری فرمائید.
 
- تیتر فهرست در اختیار گرفتن می باید نماینده هدف ها فهرست در دست گرفتن باشد.
 
- قالبی معمولی، منظم و منطقی داشته باشد.
 
- همگی آن در یک برگه باشد.
 
- استعمال از رنگ را به دست کم برسانید.
 
- تاریخ تهیه و یا این که واپسین دستکاری را بیان فرمایید.
 
 و البته متن بایستی به تفصیل ذیل باشد:
 
- خوانا باشد.
 
- به اندازه ی کافی گران قدر کتابت گردیده باشد.
 
- نوشته ها تیره روی دور‌نما ی سپید باشند.
 
• فاینال
 
هم اکنون وهله به مرحله ای می‌رسد که :
 
- می باید فهرست در اختیار گرفتن را آزمون نمایید.
 
- از اصلاح فهرست در اختیار گرفتن عبایی نداشته باشید.
 
- مطمئن گردید که متناسب با کار تان تهیه و تنظیم گردیده باشد.
 
شما برای تهیه بررسی لیست حرفه‌ای تان چه طرحی دارید؟

حساسیت‌های گوگل پنگوئن چیست؟

 1. طرح لینک و پیوند‌ها: پیشرفت، خرید و طراحی سایت اختصاصی مالکیت بک‌پیوند‌هایی که چگونگی پایینی دارا‌هستند؛ یا این که داشتن لینک و پیوند‌هایی که به تارنما شما ارتباطی ندارند، تصویری غیرواقعی از محبوبیت وب سایت شما نزد گوگل ساخت و ساز می‌نماید.

2. به کار گیری بیشتراز حد از عبارات کلیدی: گنجاندن بیشتراز حد کلمه ها کلیدی در یک برگه اینترنت از دید گوگل سعی برای استحصال به مرتبه خوب در گوگل میباشد. به این ترتیب تکرار غیرطبیعی لغت ها کلیدی، موجب جریمه شدن بوسیله الگوریتم پنگوئن گوگل می‌گردد.
 
روش شغل گوگل پنگوئن چه طور میباشد؟
گوگل پنگوئن وبسایت‌هایی را غرض خویش قرار میدهد که بک‌لینک و پیوند‌های اسپم ساخته‌اند تا بتوانند حاصل جستجوی گوگل را به بازی بگیرند و سکو بالاتری استحصال نمایند. الگوریتم‌های گوگل، هر وبسایت را بر پایه ی فاکتورهای متعدد گزینه سنجش و آنالیز قرار می دهند. بعضی از این فاکتورها مثل سرعت وبسایت شناخته گردیده‌اند اما بعضا از فاکتورها غیر قابل درک و ناشناخته‌اند.
برای شناخت بیشتر با نوع بک پیوند‌هایی که گوگل پنگوئن مقصود خویش قرار میدهد، چندین آیتم را اسم میبریم:
 
وبسایت های معدود چگونگی؛
داشتن انکرتکست شبیه یا این که یکسان؛
ساخته شدن با به کار گیری از بات یا این که ابزار؛
به طور مبلغی خریده گردیده‌اند؛
منبع آنان کشورهای ناشناخته میباشد؛
در عصر هنگامی کوتاهی تشکیل‌شده‌اند؛
ردپای آن ها به کشورهای مشکوک میرسد.
به محض اینکه گوگل هرمورد از بک لینک و پیوند های تارنما ها را کراول می نماید، پنگوئن مبنی بر چگونگی به لینک و پیوند ها امتیاز میدهد. در صورتی در هر یک از مفاد، امتیاز منفی اخذ فرمایید، گوگل پنگوئن شما‌را پنالتی می‌نماید،بعد از آن ناچارید نقایص سایتتان را اصلاح نمایید. گوگل لینک و پیوند‌های وب سایت‌ها را برچسب می زند مانند:
 
پیوند های تحت (footer)
پیوند هایی که رد گردیده‌اند
پیوند هایی که از پنگوئن اثر گرفته‌اند

چه کسانی می‌توانند کپی رایتر باشند؟

 معمولاً افرادی که کتابت خیر دارا‌هستند نظیر طراحی سایت اختصاصی اشخاص تالیف کننده میتوانند اسکن رایتر خیر و خوبی باشند. ولی نویسندگانی که مهارت نسخه برداری رایتینگ داشته باشند یا این که آن را استحصال نمایند. اما این کل داستان وجود ندارد. این اشخاص بایستی تماما به تبلیغات و بازاریابی موقعیت بازار و طرز‌های متقاعد کردن مشتری نیز مسلط باشند.

 
 
 
کاربردهای نسخه برداری رایتینگ چیست؟
هر صنفی و هر شرکتی به یک نسخه برداری رایتر نیاز دارااست و فارغ از آن نمی‌تواند از حداکثر قدرت خویش برای فروش فرآورده و درآمدزایی به کارگیری نماید. با استعمال از صنعت اسکن رایتینگ می‌اقتدار به هدف ها تحت دست‌یافت:
 
تبدیل شدن به یک مارک شناخته‌گردیده در بین عموم یا این که برندسازی
ارتقا فروش
تبدیل مشتری به تبلیغ‌کننده تولیدات
برانگیختن احساسات در مشتری

چند نمونه بیوگرافی آنلاین به یادماندنی برای الگوبرداری

 1. دن سالی

پلتفرم: HuffPost
همت فرمایید بیوگرافی آنلاین طراحی سایت اختصاصی شما متناسب با رشته و شغلتان باشد. دن سالی یک کمدین میباشد و برای کلام کردن از خودش، کارش و خانواده‌اش از لحن جوک به کارگیری می‌نماید.
 
2. جان اسپیریان
پلتفرم: توییتر
یک کدام از خصوصیت‌های اصلی جان این میباشد که معاش‌اش مدام موثر میباشد. وی لینکدین را دوست دارااست و تالیف کننده کتابی به اسم محتویات DNA میباشد که لینکی برای پیش توصیه آن گذارده میباشد.
 
 3. Wait But Why
پلتفرم: وبسایت
Wait But Why میان عموم تحت عنوان بلاگ مصور درباره تمامی چیز دارای شهرت میباشد. بیوگرافی تالیف کننده اعضای مجموعه از هیچ قاعده و استانداردی تاسی نمی‌نماید جز اینکه آن‌ها به جوک و هجو پایبند می باشند.
 
4. موفقیت کولوب
پلتفرم: Udemy
 
 
 
در صورتیکه در کاری کارشناس می‌باشید البته کسی شمارا نمی‌شناسد از بیوگرافی پیروزی ایده بگیرید، این بیوگرافی دربرگیرنده فعالیت وی، کارهایی که برای گذران معاش می‌نماید و کلیه آن چیزهایی میباشد که مایحتاج میباشد درباره وی بدانیم. بیوگرافی وی آنقدر بهتر میباشد که هرکسی می تواند خودکار و کاغذی بردارد و استارت به یادداشت نکته نماید.
 
5. Old Spice
پلتفرم: اینستاگرام
 
 
 
 
در حالتی که به‌دنبال تایپ کردن یک بیوگرافی درست برای اینستاگرام میباشید، Old Spice را دنبال فرمایید. Old Spice برندی اختصاصی آقایان میباشد و اما بیوگرافی اینستاگرام هم این قضیه را به خیر پذیرش می‌نماید. 
 
6. آرون اورندورف
پلتفرم: Inc.com
 
 
 
آرون اورندورف خیر صرفا در Inc.com فعال میباشد، بلکه با بقیه نشریات مشهور نیز همیاری می‌نماید. وی شغل های روزمره و شبانه خویش را از هم تفکیک کرده و به آیدی iconiContent و نیز نظارت لیست کارهایی که اعمال داده، پیوند داده میباشد.
 
7. Mridu Khullar Relph
پلتفرم: The International Freelancer
 
 
 
 
این بیوگرافی یکی‌از شایسته ترین بیوگرافی‌هاست. مولف یک خبرنامه‌گار جوایز متعدد میباشد که بیش تر از سیزده سال میباشد که با نشریات معروف همیاری نموده است. 
 
مهیا تایپ کردن بیوگرافی خویش می باشید؟
قطعا درحال حاضر فراهم تایپ کردن بیوگرافی آنلاین خویش میباشید. ولی واپسین نکته اینکه شایسته ترین رویکرد برای تایپ کردن یک بیوگرافی بهتر، تایپ کردن با تمرکز و احتیاط فراوان میباشد. در شرایطی که موردنیاز شد همیشه دستکاری فرمائید. یادتان باشد که قرار میباشد عموم شما‌را به خیال و خاطر بسپارند و نسبت به شما کنجکاو شوند.

بک لینک مخرب چیست؟

 طبق الگوریتم‌های گوگل بک پیوند‌های بی‌چگونگی طراحی سایت اختصاصی خیر فقط اثری در بهبود مرتبه وب سایت نخواهند داشت، بلکه ممکن میباشد وب سایت را با جریمه مواجه نمایند. البته سؤال اینجاست که بک پیوند‌های بی‌چگونگی چه مواقعی می‌باشند؟

موردها تحت را می‌اقتدار جزو بک پیوند‌های بی چگونگی به شمار آورد:
 
بک لینک و پیوند‌های اسپم
بک پیوند‌های خریده گردیده
بک لینک و پیوند‌های مو جود در مزرعه‌های پیوند یا این که PBN
بک پیوند‌های جانور در وب سایت‌های بی قیمت و با اسپم اسکور (spam score) بالا
در واقع آحاد این‌ها را می‌اقتدار جز بک پیوند‌های مخرب به شمار آورد. البته مسئله زمانی خطرناک میشود که تعداد این نوع بک لینک و پیوند‌ها ارتقاء یابد و اعتنا گوگل را به خویش جلب نماید. در‌این‌صورت گوگل به اینکه شما عمداً برای دستیابی بک پیوند به سراغ نحوه‌های کلاه سیاه seo می روید مشکوک گردیده و ممکن میباشد سایتتان را با افت مرتبه مواجه سازد.

تولید محتوا به زبان فارسی بر چه اساس است؟

 در امر ایجاد محتوا به لهجه فارسی بایستی پارافریز متن بدانید حدودا حدود 8/1 درصد مطالب موتورهای کاوش را محتواهای گویش فارسی به خویش تخصیص داده‌اند. به این ترتیب بایستی به آن ها اعتنا ویژه‌ای کرد. البته اصول و محور شغل چیست؟ این اصول عبارت میباشد از:

 
رعایت اصول seo: اصول seo که مخفف عبارت باصرفه‌سازی مطالب موتورهای کاوش میباشد، مهمترین اصل در ایجاد محتوا خیر فقط به لهجه فارسی بلکه به مجموع گویش‌های دنیاست! در واقع در صورتیکه شما قصد ایجاد محتوایی را دارید که میخواهید چشم گردد مسلما می بایست این اصل را در آن به صحت رعایت نمائید. در غیر این شکل با اینکه محتوا ایجاد کرده‌اید ولی سود آن موءثر و اثرگذار نخواهد بود. اصول بهینه سازی اصولی میباشد که در ارتباط با واژه و کلمه کلیدی اساسی و لغت ها کلیدی مرتبط در محتوای شما میباشد. هر چقدر این اصول را در محتوای تولیدی خویش را عالی رعایت فرمایید، سود آن خوب چشم شدن مطالب شما در موتورهای کاوش مانندگوگل خواهد بود. همان دیگر رعایت این قانون ها به مقاله شما اعتبار میبخشد و سبب می‌گردد سکو و درجه آن در گوگل فراتر رود. بعداز آن غافل نشوید!
 
رعایت اصول نگارشی: در محتوای خویش مطلقا بایستی از اصول نگارشی مربوط به لهجه فارسی باخبر باشید و مسلما هم از آنان به کار گیری فرمائید. از جمله از فرصت افعال به صدق به کارگیری نمایید، نیم مسافت‌ها را رعایت نمایید، خطا املایی نداشته باشید و ... همگی این‌ها سبب ساز جذب بیشتر کاربر و ولی جلب اتکا او گردد و بازدارنده از بدبین شدن استفاده کننده نسبت به محتوای شما شود. 
 
رعایت اصل صداقت‌گویی و خودداری از جانب‌داری: با رعایت مفاد بالا نسبتاً نیمی از روش رفته‌اید البته برای اینکه بتوانید نیم دیگر رویکرد نیز بروید بایستی به سراغ رعایت اصل صداقت‌‌گویی، دوری از جانب‌داری به هم پا خودداری از تخریب رقبای خویش بروید. بایستی بدانید رعایت نکردن این اصول خیر صرفا منجر جذب استفاده کننده نخواهد شد بلکه سبب ساز بدبین شدن استفاده کننده نسبت به شما نیز گردد. به سیرتکامل‌ای که پشت گرمی خویش را نسبت به شما از دست خواهد بخشید. 
 
حدس ادویه برای ایجاد محتوا: شاید این مقایسه برای شما به حیث تعجب آور بیاید البته ایجاد محتوا دقیقا عین تهیه و تنظیم یک غذاست! برای اینکه غذای شما مزه خیر داشته باشد و مطبوع باشد، بایستی از ادویه‌های خاصی در تنظیم آن به کارگیری فرمایید. در تهیه و تنظیم محتوا نیز مطلقا کارایی فرمایید از ادویه جوک و بقیه ادویه‌هایی که به ابتکار شما ربط دارااست، استعمال نمائید. همین ادویه‌های خرد و به ظواهر نادر عنایت سبب تفاوت محتوای شما با بقیه محتواها گردد. 
 
با فهمیدن مولفه‌های ساخت‌و‌ساز محتوا
 
به لهجه فارسی و با پیش بینی اصول بالا، حدودا کلیه چیز برای یک استارت بی‌نقص مهیا میباشد!
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 صفحه بعد