x تبلیغات
مقالات رسمی طراحی سایت اختصاصی

اهمیت عنوان برای محتوا بعد از طراحی سایت

 یک کدام از معروفترین مواقعی که مشمول طراحی سایت اختصاصی خصوصیت‌های یک تیتر بهتر میباشد، این میباشد که تیتر محتوای مندرج برای تارنما شما سوالی باشد. با وجود سوالی بودن یک تیتر، استفاده کننده علت پیدا می‌نماید تا ببیند پاسخ آن شکل قضیه چیست و بایستی هر چه زودتر، به آن پی پیروز شود.

 
درپی، به شما موردها مختلفی را معرفی خوا هیم کرد که با استعمال از آن، بتوانید خصوصیت‌های یک تیتر عالی را به دست آورید و آن را در وب سایت خویش و شبکات اجتماعی که در آن شغل میکنید، به کارگیری نمائید.
 
خصوصیت‌های یک تیتر عالی این میباشد که بدیهی باشد
اعتقاد و باور نمایید یا این که خیر، استفاده کننده از وجود تیتر‌هایی که قرار میباشد تا راز آنان را کلاه بگذارد، فراری میباشند و هیچ عشق و علاقه ای به استیناف این سیرتکامل محتواها را ندارند. پس عالی میباشد قید این موضوع را بزنید. هیچ کسی عشق و علاقه مند وجود ندارد تا لغات قلمبه سلمبه که کمتر کسی می تواند آن را بخواند، رسیدگی نماید. کلاس ادبیات میباشد یا این که استیناف سطح اینترنت که مشتمل بر اکنون تمامی اشخاص میشود؟
 
مطمئن باشید با این عمل، همگی از وبسایت شما فراری خواهند شد و دیگر کسی عشق و علاقه مند وجود ندارد تا وارد وب سایت خواهد شد. بدین ترتیب، هیچ نیازی وجود ندارد که خویش را در دیده عموم و یوزرها وبسایت خویش سیاه فرمایید. مطمئن باشید همگی از این خصوصیت بدشان میاید و کلیه رانده خواهند شد.

طراحی سایت و گسترش به زبان های جدید

 SERP  های آمریکا به به عبارتی اندازه طراحی سایت اختصاصی که به لحاظ میایند سختگیر می باشند.

 
شرکتهای بیشتر + محتوای بیشتر + پول بیشتر = رقابت بیشتر.
 
لهجه انگلیسی ممکن میباشد حدودا در هر کشوری بسط یابد. البته برایان جکسون( رئیس ارشد اجرایی Kinsta ) تأیید می نماید که "جستجوی ارگانیک ، اجتماعی و غیره در بقیه زبانها قابل رقابت وجود ندارد " و این یک نیروی محرکه تبارک در جهت دسترسی بیشتر به ارزش و محتوای آن‌ها در بقیه نقاط عالم بوده میباشد.
 
به هر هم اکنون، بیش تر از 440 میلیون نفر و بیشتراز 5 درصد از تارنما ها از گویش اسپانیایی استعمال می نمایند. آنان ممکن میباشد در  بازار آمریکای جنوبی شغل خویش را شروع کرده باشند، البته از آن فرصت یک گروه معنی کننده داخلی برای حضور در سراسر عالم ساخت و ساز کرده اند. این دربرگیرنده سایتهای منحصر برای هر لهجه  و همینطور ترجمه تمامی مطالب نو انگلیسی نیز میگردد.
 
 
 
آن‌ها تنها محتوای تازه را منتشر نمی‌کنند.
 
آن‌ها محتوایی را که از گذشته میدانند، به هیچ وجه دو موازی می نمایند.
 
فیض گیری 
   " بیشتر " مدام خوب وجود ندارد.
 
 اکثر اوقات بازارهای موفق مانند SERP های مدرن وجود ندارد، جایی که صرفا 1٪ بالا کلیک  می خورد، خوانده و مصرف می‌گردد.
 
در این زمینه، ROI خوب ناشی از میانگین بودن وجود ندارد، بلکه ناشی از شایسته ترین بودن میباشد.
 
این بدان معناست که حاصل شما نتیجه ها از مرمت، بازیافت و بسط 100 محتوای رفیعتر وب سایت شما می‌تواند 100 کالا دیگر را از فی مابین پیروزشود.
 
شما هنوز نیاز به ساخت و ساز محتوای متعددی دارید. البته این که چه طور و به کجا این تولید ها می رود، همگی تفاوت ها را ساخت‌و‌ساز می نماید.

پنج تاکتیک برای بازاریابی در اینستاگرام

 1. نحوه های بازاریابی در اینستاگرام: از طراحی سایت اختصاصی تصاویری با با کیفیت به کارگیری نمائید.

جذابیت اینستاگرام در قابلیت و امکان دسترسی به آن میباشد. اپ را بر روی تلفن همراه خویش بارگیری نمائید و فورا عکس بگیرید و به اشتراک بگذارید. با این درحال حاضر همانگونه که کلیه میدانیم، عکس‌های تلفن‌های هوشمند و تبلت ممکن میباشد گاهی تیره یا این که شطرنجی باشند و یا این که مطلوب نباشند. فیلترها شغل های متعددی برای ذخیره این عکس‌ها جاری ساختن می دهند و این زمینه یکی‌از دلایل تبدیل شدن اینستاگرام به یک کانال اجتماعی دوست داستنی میباشد.
 
زمانی به اکانت هایی نگاه میکنیم که بیشترین توفیق را دارا‌هستند، متوجه می‌شویم که آن‌ها برای ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت خوب و عجیب از دید بصری به سمت جلوه‌های عجیب می روند.درصورتی که قصد دارید عکس‌ها را از هر دستگاه دیگری غیر از موبایل هوشمند خویش وارد نمایید، مطمئن گردید شایسته ترین بعد ها را برای عکس‌های اینستاگرام تعیین کرده‌اید.
 
شما میتوانید این فعالیت را با 2 نحوه اجرا دهید:
یک مورد این میباشد که از DSLR، دوربین حرفه‌ای یا این که بقیه امکانات خویش برایتولید محتوا در اینستاگرام خویش مانند معمول به کار گیری کرده و آن‌گاه عکس‌ها را در یک دستگاه گوشی بارگیری نمائید تا در اینستاگرام لود فرمایید. همینطور میتوانید از نرم افزار‌ای مانند Gramblr برای بار گذاری تصاویر از رایانه خویش سود ببرید.

دستورات CLI در NET.

Visual Studio یک دور و بر بصری برای مدیر طراحی سایت اختصاصی پروژه های ما میباشد که دات نت عمل ها خیلی از آن به کار گیری می نمایند و میان برنامه نویسان بسیار دوست داستنی میباشد. البته تمامی جا به‌این IDE قادر دسترسی نداریم. اوامر CLI دات نت به ما امداد می نمایند تا سوای به کارگیری از ویژوال استدیو پروژه های خویش رh رئیس کنیم. به‌دنبال این نوشته‌ی علمی با طرز به کار بستن از انها آشنا می شویم.

 
 
 
 
 CLI مخفف واژه Command Line Interface میباشد که مکانیزمی برای برقرای رابطه با سیستم استدلال و نرم‌افزار ها و اعمال فرمان های خاص به وسیله نوشتن فرمان ها میباشد. ما دات نت عمل ها ، معمولا از گوشه و کنار گرافیکی و بصری Visual Studio به کار گیری میکنیم . (خویش واژه "Visual Studio" یعنی فضا بصری

هدرهای HTTP

 در مواقعی که به مکان کاغذ با طراحی سایت اختصاصی مواقعی مثل پوشه PDF روبرو هستیم، قابلیت قرار دادن تگ Hreflang در هدر ورقه وجود ندارد. چون اصولا با کدهای HTML سروکاری نداریم. در‌این موردها میتوانید از هدرهای HTTP برای معین ‌کردن لهجه‌های متعدد برگه به کارگیری فرمائید. این نحوه برای صفحه های بی آلایش هم پاسخ میدهد ولی بیشتر برای پوشه‌ها کاربرد دارااست.

 
فولدر SITEMAP
 
فولدر SITEMAP این امکان را دارااست که تگ Hreflang را در آن وارد نمائید تا ترجمه‌های گوناگون صفحه های از هم متمایز شوند. مزیت این شیوه در آسانی و منظم ‌بودن آن میباشد. دیگر نیازی وجود ندارد برای اضافه‌ کردن هر ترجمه نو از برگه، تگ Hreflang آن را به هدر آحاد صفحه های شبیه اضافه فرمائید. بلکه کد آن را یک توشه در فولدر SITEMAP وارد می کنید. نکته دیگری که می بایست مدنظر داشته باشید، این میباشد که اضافه‌ کردن تگ‌های Hreflang متفاوت به هدر صفحه ها می تواند سرعت بارگیری آن‌ها را زیر بیاورد، البته اضافه ‌کردن آن ها به SITEMAP تاثیری بر سرعت صفحه های نخواهد داشت.

جستجوی کلمات کلیدی و بهینه‌سازی

 مراد این وجود ندارد که لغات کلیدی التفات طراحی سایت اختصاصی خویش را در seo از دست داده‌اند، ولی شیوه‌های بهتری برای بسط کمپین بازاریابی محتوای شما وجود داراست که بر رویه موضوعی متمرکز می‌باشند. قضیه این میباشد که زمانی شما بر ابزارهای جستجوی کلمه ها کلیدی و باصرفه‌سازی آن‌ها تمرکز میکنید، آن‌ها دامنه داده ها سلسله مراتبی و ایده‌های محتوایی

 
 تازه را محصور می سازند.با‌یقین، تعیین عبارات کلیدی و موضوعات مطلوب، مهمترین گام در جهت استخراج به مشتریان مقصود خویش و برآورده کردن مراد آن ها میباشد. ولی در شرایطی‌که آغاز بر مورد تمرکز نمائید، میتوانید:
زمان‌های نو برای ایجاد محتوایی که ترافیک اخذ می‌نماید و برای صنعت شما اثر گذار میباشد را کشف فرمائید.
 
 از روش عنوان کردن موضوعات فرعی تازه، و بخاطر ارائه عبارات کلیدی که معنای جدیدی دارا هستند و ممکن میباشد شما آن را در نرم‌افزار‌های گزینش لغت ها کلیدی پیدا نکرده باشید، جايگاه حصول نمائید.

استفاده از پرسش و پاسخ (پرسش و پاسخ) در سایت خود

 به چندین شیوه می‌توانید قسمت های سوال طراحی سایت اختصاصی و جواب را در تارنما خویش ساخت نمایید ، و حتی با استعمال از سوال های متبوع خویش ، به صورت بالقوه مکالمات خویش را با مخاطبان خویش استارت فرمایید. ما یحتاج وجود ندارد فقط شما باشید که به سوالهای جانور در تارنما خویش جواب می دهید. بعضی وقتها ، گشودن این قابلیت برای یوزرها برای به اشتراک گذاشتن بینش های خویش میتواند صفحه های بسیار ارزشمندی برای سئو ساخت نماید.

 
 وبسایت های بیزنس الکترونیک
انجمن های TripAdvisor مثال ای خوب از این استراتژی در فعالیت میباشند. برای تارنما های بیزنس الکترونیک ، میتوانید همت سوال و جواب را در صفحه های فرآورده خویش فعال فرمایید و با لود بعضا از سوال های متداول در باب جنس از طرف اسم تجاری ، مکالمه را شروع نمائید. برای تارنما هایی که دارنده تیم ای از اجتماع می‌باشند ، میتوانید سوال ها را در انجمن ها ، تابلوهای پیام یا این که بخشهای ایده ها خویش قرار دهید تا منجر تولید گفتمان فی مابین یوزرها شما خواهد شد.
 
 
این یک روش سریع و آسوده میباشد که به یوزرها اذن می‌دهد محتوا را برای شما ساخت نمایند.تنها مطمئن گردید که محتوای ایجاد گردیده به وسیله تالیف کننده از حیث چگونگی تماما مطلوب میباشد. گوگل به وضوح تصریح نموده است که چگونگی بد یا این که نظرها تعدیل نشده میتواند سئوی ورقه شمارا تحت بیاورد.

تقویم بازاریابی 2022

 آنچه به دنبال میبینیم روزنگار بازاریابی طراحی سایت اختصاصی برای سال 2021 میباشد.

 
 
 
با استعمال از تب «All Holidays + Google Calendar» (تمامی تعطیلات + روز‌نگار گوگل) برای بار گذاری روز‌نگار گوگل استعمال فرمائید. روز‌نگار بازاریابی 2021 شما خوب از این سخن ها خواهد بود. تمامی امور با صرفا یک تغییر و تحول فصلی اجرا می گردد. هم اکنون با رسیدگی کلیه تعطیلات، رویدادهای تعالی و کمپین های الهام نصیب مشاجره خویش را پیش می‌بریم.
 
روزنگار بازاریابی تعطیلات 2021 
ما روزنگار متبوع شما‌را به طور ماهیانه غیر وابسته و تهیه کرده ایم.
 
• ژانویه
 
• فوریه
 
• مارس
 
• آوریل
 
• می
 
• ژوئن
 
• جولای
 
• آگوست
 
• سپتامبر
 
• اکتبر
 
• نوامبر
 
• دسامبر
 
 
 
روز‌نگار بازاریابی ماه ژانویه
فعلا احتمال متعددی وجود داراست که مخاطبان شما از روش اینستاگرام با فروش تولیدها زمستانی و گونه های تمرینات بدنسازی در بمباران شوند. نکته حائض اهمیت این میباشد که ژانویه به عبارتی زمانی میباشد که می‌توانید تجدید قوا نمائید، در واقع الان وقت بازی های فوتبال دانشکده، جوایز SAG و فرصت ولادت الویس پریسلی میباشد.
 
در شرایطی‌که نمی دانید که موقع پباده سازی کمپین های بازاریابی ماه ژانویه خویش از کجا می بایست استارت فرمائید، ما تمامی تعطیلات، رویدادهای ورزشی، تولدها و بقیه مفاد مرتبط با این ماه را برای شما مهیا کرده ایم.
 
-رویدادهای ماهانه
• ماه تدبیر درباره کاهش وزن
 
• ماه ملی اهدای خون
 
• ماه سپاس ملی
 
• ماه سرگرمی ملی
 
• ماه ملی دمنوش
 
همینطور فصل Girl Scout Cookie هم آغاز میشود
 
-رویدادهای هفتگی
• 1-7 ژانویه هفته تصمیم برای به چنگ آوردن رژیم
 
• 17-23 ژانویه - هفته شکار شعف
 
• 17-23 ژانویه - هفته دانایی رسانی درباره شکر
 
و ...
 
-روز ها
1 ژانویه - روز استارت سال جدید
 
1 ژانویه - روز ملی خماری
 
1 ژانویه روز Outback Bowl
 
1 ژانویه - روز NHL Winter Classic
 
6 - 10 ژانویه - مسابقات قهرمانی PGA
 
2 ژانویه - روز قصه های علمی تخیلی
 
3 ژانویه - روز فستیوال خواب
 
4 ژانویه - روز چیزهای بی التفات
 
و ...

یک کلمه تعیین کننده موقعیت و لحن بیان است

 محتوای مارک دار مانند تبلیغات سنتی طراحی سایت اختصاصی وجود ندارد. محتوای مارک غالب ازلحاظ لحن ذکر و مدل ارائه، تماماً شبیه نوشته‌ی علمی میباشد. از روش عمل با یک سهیم حامی مالی اذن ورود به جامعه آن را اخذ خواهید کرد. با ارائه محتواهایی که مخاطبان خواستار آن میباشند به آن با احترام بگذارید. برای جلب دقت مخاطبان با سهیم خویش وارد رقابت نشوید. عملکرد نمائید تجربیات کاربر را از سهیم هواخواهی گردیده افزایش دهید. در شرایطی‌که بتوانید بدین غرض دست یابید، احساسات بسیار مثبت و در فیض تعامل بسیار بیشتری را حصول خواهید کرد. ناشران نیز این پویایی را شعور خواهند کرد. در حالتی‌که آنها بدانند شما‌را محتوایی تولید میکنید که مخاطبان از آن به کارگیری می‌نمایند، میل بیشتری برای توزیع محتوای شما و پیوند دهی به آن خواهند داشت.

اهمیت قرار دادن عکس در گوگل ارث

 شاید برایتان این سوال به وجود بیاید طراحی سایت اختصاصی که قرار دادن عکس در گوگل ارث چه مزیت و یا این که مزایایی داراست. همان گونه که در دومی آیتم در نصیب قبل به آن اشاره کردیم اشخاص میتوانند داده ها گوگل ارث را کامل شدن نمایند. برای این که عالی با این مسئله آشنا گردید بیایید شغل را با یک نمونه ادامه دهیم. فرض فرمایید که شما در شهر شیراز اقامت دارید و میخواهید شیراز را به مقصد طهران رخنه‌ نمائید. شما با امداد گوگل ارث میتوانید مسیری را که می خواهید طی فرمائید را آنالیز فرمائید. علاوه بر نظارت و جهت یابی مسیر شما میتوانید رستوران‌ها، خدمت‌های بهداشتی و مرکزها تجاری جانور در رمز خط مش خویش را رسیدگی کنید. اکنون فرض فرمائید که خلال نام مرکزها بتوانید عکس‌هایی را نیز از آنان ملاحظه کنید. به طبع تصمیم گیری برای شما بسیار ریلکس‌خیس میشود. در واقع اشخاص با قرار دادن عکس از محل تجارت و یا این که مرکز ها جذاب میتوانند شهر و شغل خویش را تبلیغ نمایند. و به یوزرها قابلیت و امکان استعمال‌ی شادی بخش و کاربردی‌تری را بدهند.

 
عکس ها هم قادر است به وسیله خویش صاحبان اساسی حصول و امور و هم به وسیله یوزرها گوگل اضافه بشوند.
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 صفحه بعد