x تبلیغات
مقالات رسمی طراحی سایت اختصاصی

از اسنیپت Snippet های گوگل استفاده کنید

 آیا در زمینه ی رنک صفر گوگل چیزی شنیده اید؟ به طبع طراحی سایت اختصاصی اتفاق افتاده که در ادامه موضوعی کاوش نموده اید و در بخش بالای همگی نتایج گوگل یک تارنما را بصورت مجزی اکران می‌دهد که معمولا جواب پرسش استفاده کننده به طور لیست در آن وجود داراست که بدین سایتها رنک صفر گفته میگردد. در واقع سایتهایی که در رنک صفر Position Zero گوگل قرار میگیرند همه داده ها ما یحتاج برای پرسش شمارا در خویش مکان داده اند به حدی که حتی مورد نیاز وجود ندارد روی هیچ لینکی کلیک نمایید و می‌توانید در به عبارتی ورقه نتیجه ها جواب خویش را ملاحظه کنید و درصورتی که نیاز بود میتوانید روی لینک و پیوند هم کلیک نمائید. سایتی که در رنک صفر قرار میگیرد یکی 10 وبسایت اکران داده گردیده در شیت اولیه گوگل میباشد و هنوز هیچکس نمیداند گوگل چه گونه یک وب سایت را برای اکران در حالت صفر گزینش می نماید اما به کار گیری از تگ های منحصر به فرد گوگل بصورت اسکیما schema مطلقا یکی مهمترین دست اندرکاران اثر گذار درین نوع اکران میباشد. معمولا گوگل برای کاوش هایی که شرایط سوالی دارا هستند از اکران وضعیت صفر استعمال می نماید مثلا در شرایطی‌که کلمه و واژه بهینه سازی را کاوش نمایید حاصل به طور معمولی به شما اکران داده میگردند اما در‌حالتی که عبارت how to jump a car  در معنای طرز باتری به باتری کردن ماشین چه‌طور میباشد را کاوش کنیم گوگل در مرتبه صفر فیض را اکران میدهد که در صورت تحت هم مثال آن را مشاهده میکنید.

 
 
 
 
گوگل وبسایت هایی را در رنک صفر اکران می‌دهد که برای گوگل سئو گردیده باشند و به طور عنوان وار جواب پرسش مخاطب را داده باشند.

تاثیر لینک سازی داخلی در سئو سایت چیست؟

 1.    ارتقا ترافیک وب سایت :

پیوند ها در seo وب سایت شما عنایت چشمیگری طراحی سایت اختصاصی دارا‌هستند و لینک و پیوند سازی سوای شک و تردید، می بایست یکی مهم‌ترین اقدامات شما در استراتژی جامع seo تارنما برای بیزنس شما باشد. استراتژی لینک و پیوند سازی داخلی به ارتقاء ترافیک وب سایت شما امداد متعددی می‌نماید و قادر است بخشی از استراتژی بسط بیزنس شما باشد. در شرایطی‌که لینک و پیوند سازی را استارت کرده‌اید یا این که میخواهید ترازو توسعه و گسترش خویش را اندازه بگیرید، می بایست بدانید که سود لینک و پیوند سازی، بر ارتقا ترافیک وبسایت شما تاثیر بدون واسطه دارااست.
 
2.    بهبود سکو وب سایت در گوگل :
 
پیوند سازی درست وب سایت را در درجه های بالای گوگل قرار میدهد. برگه حاصل کاوش گوگل مداقه متعددی برای استحصال و شغل های اینترنتی دارااست؛ چون امروزه همگی چیز آغاز از گوگل پرسیده میگردد. لینک و پیوند سازی داخلی به یوزرها یاری می‌نماید تا به صفحه های گوناگون تارنما شما هدایت شوند و مرتبه موجب بهبود بازدید تارنما شما نیز بشوند.

راهکارهای افزایش سوشال سیگنال

 در حالتی‌که می خواهید تعامل بهتری در کانال‌های اجتماعی طراحی سایت اختصاصی با یوزرها داشته باشید تا مارک شما‌را عالی بشناسند و وفادارتر باشند، موردها پایین را در حیث بگیرید:

 
1.    حساب کانال‌های اجتماعی خودتان را حرفه ای بسازید.
2.    به طور منظم در کانال‌های اجتماعی کار نمائید و پست بگذارید.
3.    عملکرد فرمایید فالوئرها هدفمند و حقیقی وواقعی جذب نمایید.
4.    از تصاویر و ویدئو به کارگیری نمائید؛ محتوای تصویری معیار تعامل را برای اشکال کانال‌های اجتماعی تا حد متعددی ارتقا می دهند.
5.    گوش دهید: آنچه عموم درخصوص مارک شما میگویند بشنوید و به طرز‌ای آفریننده و مثبت به انتقاد آنان جواب دهید.
6.    مانیتور و محاسبه نمایید. ابزارهای بدون‌پول متعددی در قضیه بازاریابی کانال‌های اجتماعی وجود دارا هستند که با استعمال از آن ها می توانید اشتراگ‌گذاری‌ها، لایک‌ها و کامنت‌ها را ردیابی و تحقیق نمایید.
7.    مسابقه و معضل‌های جالب داشته باشید.
8.    یوزرها را برای اشتراک‌گذاری مطالب و پیوند‌های محتوای خودتان ترغیب نمائید.
9.    دکمه‌های  به اشتراک گذاری را در وبسایت خودتان قرار دهید.
10.    برای اشتراک‌گذاری پست خودتان، از یوزرها تقدیر فرمائید.
11.    کمپین‌های جذب سوشال سیگنال راه‌اندازی نمائید. (گیمیفیکیشن)
 
گردآوری‌بندی
هر فعالیتی که به حضور توانا شما در فضای اینترنت یاری دهد تا یوزرها با شما تعامل خیر و خوبی داشته باشند، بدون‌شک میتواند اثر مثبت داشته باشد. بهینه سازی و سوشال سیگنال هر مورد مزایای خودشان را برای استخراج‌وکارها دارا‌هستند و می بایست به هر دوی آن ها تحت عنوان کارداران کامل کننده دقت فرمائید. ولی سوشال سیگنال تاثیری روی  بهینه سازی ندارد و برهان مرتبه‌بندی گوگل هم وجود ندارد.

خرید بک لینک چگونه موجب جریمه شدن سایت شما می‌شود؟

 جریمه‌های ناشی از خرید بک لینک و پیوند به دو طراحی سایت اختصاصی شکل حادثه می‌ افتد:

 
1- مجازات دستی یا این که اقدامات اسپم (Manual Penalties)
در حالی که اکثری از جریمه‌های گوگل به طور خود کار زور میگردند، جریمه‌هایی نیز وجود دارااست که به وسیله بازدیدکنندگان انسانی برای شما احوال میشوند؛ یعنی یک کدام از یوزرها متوجه خرید بک لینک و پیوند به وسیله شما می شود و این مبادرت شمارا به گوگل گزارش می‌نماید.
زمانی مجازات دستی مشمول هم اکنون شما گردد، یک پیغام در پنل گوگل سرچ کنسول برای شما پیامبر می گردد. همینطور یک نشانی اینترنتی نیز درین ارتباط اخذ خواهید کرد.
 
2- جریمه‌ های الگوریتمی
مجازات الگوریتمی وقتی رخداد میفتند که گوگل به‌روزرسانی‌های الگوریتم را حذف می‌نماید (مانند به‌روزرسانی پنگوئن که مربوط به چگونگی بک پیوند‌ها و پیکار با خرید بک پیوند میباشد). این مراحل در کلیه زمان ها حادثه میفتد. از آنجایی که الگوریتم‌های گوگل مدام در اکنون انجام می‌باشند، وب سایت‌هایی که ناقض شیوه نامه‌های گوگل می باشند مجازات می شوند. شناسایی مجازات الگوریتمی خلل‌اند؛ چون برخلاف مجازات دستی، هیچ هشداری درباره آن برای شما ارسال نمی شود. صرفا خط مش آشنایی آن افت ناگهانی سکو وبسایت یا این که افت ناگهانی در ترافیک وبسایت میباشد؛ که ولی آن نیز میتواند ناشی از هر الگوریتمی –غیر از آنچه به خرید بک لینک و پیوند مربوط می گردد- باشد.

ویژگی های یک محتوای خوب

 اگرچه ساخت‌و‌ساز محتوا قادر است به عایدی طراحی سایت اختصاصی بیزنس شما باشد و مشتریان متعددی را برای خرید ترغیب نماید البته این درصورتی که قابلیت پذیر میباشد که یک محتوای بهتر ساخت‌و‌ساز فرمایید. شما بایستی خویش را مکان مشتری بگذارید و در موضع مشتری به کالای خویش نگاه فرمائید. به‌این بیندیشید در صورتی شما می خواستید آن فرآورده را بخرید نیاز داشتید چه اطلاعاتی درباره آن استحصال نمایید. 

 
یک محتوای بهتر بایستی دور از اغراق و با کمال صداقت نوشته گردد. یعنی از به عمل بردن کلماتی همانند شایسته ترین جنس جهان، ارزانترین کالای مو جود در دنیای وب، شایسته ترین مارک و ... بپرهیزید. اما شما می‌توانید از متاع خویش تعریف و تمجید نمایید و زیبایی آن را به تصویر بکشید البته در صورتی‌که که‌این خصوصیات را داشته باشد در غیر این شکل ممکن میباشد مشتری را برای خرید قانع نمائید، البته بعد از تحویل تصاحب کردن متاع به شما بی پشت گرمی می‌گردد و دیگر از شما خرید نمی نماید.
 
برای ساخت و ساز محتوا درمورد یک فرآورده خاص، می‌توانید از ویژگی ها آن مخصول به کارگیری نمائید. به نحوی که در صورتی فکر میکنید ممکن میباشد آن مشخصه برای یوزرها ناشناخته باشد در امر آن در تعدادی سطر به صورت بدیهی و روشن توضیحاتی می نویسید. از جمله در شرایطی که کالای شما یک تی شرت با کالا پارچه نخی میباشد، در ارتباط با مزیت ها و معایب نخ توضیح دهید و استفاده کننده را قانع فرمایید چرا می بایست این جنس را از شما بخرید.
 
ولی نکته ای که می بایست در ساخت محتوا بسیار به آن دقت نمایید این میباشد که اصلا از تارنما های دیگر مطالب را نسخه برداری نکنید چون اثر معکوس بر مرتبه ی تارنما شما داراست. که در فیض آن تعداد مشتریان نیز کمتر می گردند. به این ترتیب بایستی ایده پرداز باشید و محتوایی جالب، جاری و بدون نقص خوی نمائید تا گام در خط مش توسعه و استخراج فایده بیشتر بگذارید.

یافتن چهارچوب مناسب برای تولید محتوا

 به چه شکل یک محتوای عالی ساخت کنیم؟

 این سوالی میباشد که هر سازنده محتوا با آن طراحی سایت اختصاصی واکنش می کنداولین قدم برای یافتن چهارچوب درست ساخت و ساز و بازاریابی محتوا تشخیص و شناسایی ترازو مجال و تعهدی میباشد که برای پیشبرد هدف ها در حیث گرفته اید. آیا میخواهید هفته ای یک شغل ارائه دهید یا این که شایستگی این را دارید که هر روز فعالیت فرمائید؟
شاید هم مشغله ی فراوانی دارید و فعالیت و ساخت‌و‌ساز  بیش تر از یک عمل در ماه برای شما مقدور نمیباشد. وضعیت دیگر این میباشد که شما هیچگونه ذهنیتی از این که چه ترازو وقت در مشت خواهید داشت و چه ترازو فعالیت برای ساخت و ساز و بازاریابی محتوا میتوانید اعمال دهید، نداشته باشید. هرکدام از وضعیت، چهارچوب اختصاصی به خویش را می‌طلبد.
 
در اینجا، فهرستی از چهارچوب ها و ابزارهایی که میتوانند بسته به فرصت و وضعیت شما برای ایجاد و بازاریابی محتوا به فعالیت بسته شوند، ارائه گردیده‌است. دقت بدین نکته ضروری میباشد که هیچ عاملی را دستکم نگیرید و همواره به خیال داشته باشید، رعایت نکات معمولی میباشد که توفیق بازاریابی و ساخت محتوا را در‌پی دارااست.

تیم بازاریابی محتوا چه شکلی است؟

 این سومی پرسش متداول شرکتها بعداز (1) روش طراحی سایت اختصاصی اندازه گیری استراتژی بازاریابی محتوا و (2) طریق مقیاس گذاری رویه بازاریابی محتوا میباشد.

 
احتمالاً بایستی او‌لین باشد. ممکن میباشد شما یک دسته یک نفره باشید و یکسری کلاه بازاریابی به رمز داشته باشید. یا این که ممکن میباشد شما یک گروه صدها نفره بازاریابی و ارتباطی یکدست، سیل زده، یک پارچه باشید. اصلی وجود ندارد "محتوا" به طور کاملً بایستی یک کوشش استراتژیک در کسب و کار شما باشد. این لایق به عبارتی تعهد به نقش‌ها و مسئولیت‌هایی میباشد که شما برای حسابداری، حقوقی، فروش و بقیه شغل های استراتژیک بیزنس اجرا می‌دهید.هیچ راهی برای مقیاس‌گذاری، مدیر و seo هر شبکه نیست تا یقین نتیجه ها خواهد شد که ماجرا کمپانی فارغ از منش منحصربه‌فرد به محتوا تحت عنوان یک پروسه اورده شده میباشد و جذاب اینکه، فقط رویه برای جواب بدین پرسش که چه‌طور گروه محتوا را در مقیاس بندی کنیم، فهم و شعور آن تحت عنوان یک کوشش مخصوص میباشد.
 
 
 
این ماده مهم در موضوع بازاریابی محتوا میباشد اندازه گیری - چه طور یک مجموعه تعریف و تمجید گردیده در نزدیکی مقصود، ساخت، رئیس و جریان آخری محتوای ساختار یافته برای مشتریان قیمت ساخت و ساز می‌نماید.

چگونه توسعه‌دهنده‌ای‌ در سطح متوسط نباشیم

 بیشتر کد بنویسید

در صورتیکه میخواهید طراحی سایت اختصاصی چیزی را خوب نمایید پس می بایست وقت خویش را صرف آن فعالیت فرمائید، متاسفانه خط مش دیگری نیست. اساسی وجود ندارد که تعدادی تا نوشته‌علمی خوانده‌اید، چنددفعه مستندات را رسیدگی کرده‌اید، موقعیت شما بهبود نخواهد یافت مگر اینکه دست و ذهن خویش را در فعالیت قرار دهید. آنقدر که شما در شغل و تمرین کردن تجارب و مهارت استخراج می کنید، نمی‌توانید از راه و روش دیگری آنان‌را به دست آورید. پس هر چه زودتر دست به شغل گردیده و وارد کار گردید. هر چه بیشتر کد بزنید عالی میباشد. (اما نباید خودتان را در کدنویسی غرق فرمایید).
 
آزمایش بنویسید
 
تایپ کردن آزمایش شما‌را قوی می‌سازد تا کد خویش را آن‌سیرتکامل که در صدر تصور نمی کنید مشاهده کنید، چون زمانی که آزمایش‌ها به در میان میایند می بایست تصور کنید که چطور میتوانید امور را از هم غیر وابسته کرده و ایفا دهید و متوجه می شوید که شغل های متعددی را در یک تابع جاری ساختن داده‌اید و ممکن میباشد خوب باشد که آن تابع را به چندین نصیب تقسیم نمائید چون تایپ کردن آزمایش برای تابعی که یک‌سری عمل ایفا می دهد دشوار می‌گردد.
 
براین اساس تایپ کردن آزمایش ضمن مزایای که دارااست سبب ساز به تولید کد کیفیت خوب‌خیس میشود، به این دلیل که شما بدون چاره می شوید توابع و متدهای وقت گیر خویش را به نصیب‌های خرد‌خیس و تک‌ وظیفه‌ای تقسیم نمایید و هر واحد را می‌اقتدار به راحتی آزمایش کرد.

مطالعه در تولید محتوای بصری و تصویری

 رسیدگی و استیناف راجع‌به تمدن‌های متفاوت طراحی سایت اختصاصی مشتریان مقصود و تولید تصاویری مربوط به کاری که میکنید، موجب ماندگاری بیشتر در ذهن استفاده کننده می شود. برای مثال کارشناسان بازاریابی محتوای مک دونالد دریافتند که در کشورهای اسلامی و در ماه خوش یمن رمضان، از جلوه های فقاهتی و مذهبی مبادرت به ساخت محتوای بصری خویش نمایند.

 
چگونگی و ذوق وسلیقه در عکس های مصرف شده برای جابجایی محتوا قضیه دیگری میباشد که می‌باید به وسیله متخصصین این حوزه به نحوه صحیحی چک خواهد شد.
 
 
 
استعمال از تصاویر یک کدام از معدود هزینه ترین ابزارهای بصری برای ساخت‌و‌ساز محتوا مطلوب میباشد. همینطور شایسته ترین مورد برای اکران داده ها و نمودارهای آماری نیز محسوب می گردند.

کشف استعدادها و توانایی های شما در بازاریابی محتوا قسمت سوم

آنچه که در بازاریابی محتوا برای طراحی سایت اختصاصی یک بازاریاب التفات دارااست، ترازو شوق او به جذب موضوعات متنوع و کشف کردن راه و روش های تازه برای اخلاق و رفتار محتوای جدید میباشد. شایستگی و توانگری ساخت و ساز محتوایی که تنوع موضوعی، به خیر و خوبی در آن رعایت می‌شود، قادر است به شما در استراتژی بازاریابی محتوا یاری دهد.

 
با کوچکترین و کمترین ایده هایی که در ذهن دارید، شغل خویش را شروع نمایید. دشوارترین نقطه ی آغاز، پندار بدین مورد میباشد که آیا هدف ها و اذهان جان دار برای شروع کافی می‌باشند یا این که نه؟ در بازاریابی محتوا، وجود دستکم ابتکار عمل در بالا قادر است تحت عنوان یک جرقه محسوب گردد. شما میتوانید بعداز شروع شغل و به چنگ آوردن ایده های متفاوت، آغاز به رویش و توسعه مراحل ساخت محتوای خویش فرمائید.
درصورتی که این توان را در خویش میبینید، میتوانید بعداز دستیابی تجارب های خرد، از تجارب قبل خویش نیز به شایسته ترین صورت برای تولید تنوع سود¬مند گردید و بعداز آن با استفاده اصولی که یاد خواهید گرفت میتوانید یک کسب و کار تبارک و کامل فعال سازی نمائید.
در‌این مرحله استفاده اقتدار تخیل و تصور قادر است قدم های سفت و قابل قبولی برای پرورش تلقی شود. در غیر این شکل زمان های بی شمار ساخت‌و‌ساز گردیده را از دست خواهید بخشید.
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 صفحه بعد