تکنیک هایی که برای بهینه سازی منفی بکار می روند بسیار خطرناک میباشند. طراحی سایت اختصاصی حتی تکنیک هایی که در درحال حاضر حاظر هیچ تنبیهی از سوی موتورهای کاوش را متوجه وبسایت ما نمیکنند. معمولا موتورهای کاوش هر یکسری وقت یکبار الگوریتم های خویش را بروز رسانی کرده و دراین بروز رسانی ها موتورهای کاوش توانمند به شناسایی تارنما های متقلب بیشتری میگردند. تکنیک های seo منفی را با هم پژوهش میکنیم
خرید بکلینک
در بهینه سازی منفی بهینه سازی شغل برای یک وبسایت حریف تعداد بسیار متعددی بکلینک را بصورت یکجا خریداری می نماید. به خاطر داشته باشید که خرید بکلینک بصورت محصور و از وب سایت های مرتبط یک تکنیک مثبت در بهینه سازی میباشد. اما در اینجا حرف از فراهم نمودن هزاران لینک و پیوند در روز برای یک وبسایت حریف میباشد.
مقصود این نحوه این میباشد. که تارنما را تحت عنوان یک تارنما متقلب جلوه دهد و منجر گردد که تارنما دیرتر در نتیجه ها کاوش بالا رود.
با دقت به تغییراتی که در گوگل و بینگ داده شدهاست. به کارگیری از این تکنیک بر روی تارنما های جدید احداث قادر است اثر مخرب بیشتری نسبت وبسایت های دیرین خیس داشته باشد. چون فرض بر این میباشد که یک تارنما جدید احداث رقیبی ندارد و خودش مبادرت به خرید بکلینک نموده است.
تولید یک تارنما رنگ زرد و بی محتوا
گاهی سایتی که از حیث ما بی محتوا میباشد. از نگاه توده وسیعی از یوزرها یک وبسایت دیدنی و جذاب به حساب میآید. انتشار داده ها نسخه برداری گردیده از بازیگران و هنرمندان سینما و تاتر شاید برای ما مبتذل جلوه نماید. البته برای بخش اعظمی از مخاطبان جالب میباشد.
به این ترتیب وقتی که در بهینه سازی منفی از تارنما بی محتوا و زردرنگ حرف میگردد. در معنای آن وجود ندارد که محتوای وبسایت برای یوزرها بی قیمت میباشد. بلکه یک seo شغل ماهر در هنگام استعمال از تکنیک های seo منفی در جهت تماما برعکس فعالیت می نماید. محتوایی ایجاد گردیده در seo منفی تماما لبریز استفاده کننده و پربیننده میباشد. ولی فاقد هر سیرتکامل داده ها کاربردی برای این مخاطبان میباشد.
دادن لینک و پیوند از اینگونه تارنما هایی به تارنما رقبا سبب میگردد که وب سایت رقبا درحد یک وبسایت رنگ زرد و فاقد محتوای اثر گذار سقوط نماید.
نمونه: سایتی برای دستیابی مرتبه بالا در گوگل یک کاغذ با تیتر سالگرد حریق تصاحب کردن ساختمان پلاسکو ساختوساز کرده و در توضیحات آن می نویسد: با اعتنا به همزمانی سالگرد به حریق کشیده شدن ساختمان پلاسکو و کشتی سانچی این پرسش مطرح میگردد که با دو رخداد دردناک روبرو بوده ایم و یا این که یک عملیات سازماندهی گردیده در عمل بوده میباشد.
بنابراین وب سایت با اعتنا به ترند trend بودن سالگرد حریق تصاحب کردن ساختمان پلاسکو و همینطور کشتی سانچی از این دو واژه و کلمه برای ورقه خویش استعمال نموده است. در متن برگه هم داده ها نسخه برداری گردیده ای از این دو اتفاق را ارائه می دهد. حال از این دو کلمه و واژه کلیدی به وبسایت حریف لینک و پیوند ساخت می نماید. عدم رابطه در بین واژه کلیدی ترند گردیده و وبسایت حریف می تواند صدمات جبران ناپذیری به وب سایت رقبا بزند.