x تبلیغات
مقالات رسمی طراحی سایت اختصاصی

برای اطلاع از هزینه محتوا و شرایط تولید محتوا باید از کجا شروع کنیم؟

 در صورتی که حتی نمونه کارها را مطالعه کردید طراحی سایت اختصاصی و باز هم نتوانستید در این زمینه تصمیم لازم را بگیرید، می‌توانید درخواست محتوای هدیه بدهید تا پس از مشاوره‌ای چند دقیقه‌ای برای شما ثبت سفارش محتوای هدیه صورت بگیرد. پس از آنکه محتوای هدیه را مشاهده کردید، می‌توانید در این صورت ثبت سفارش خود را قطعی کنید و منتظر دریافت محتوای خود باشید. به طور کلی هر سوالی در زمینه محتواسازی داشته باشید می‌توانید از مشاوران این مجموعه بپرسید و از روند کار مطمئن شوید. همچنین هر مجموعه‌ای در قسمتی از وب‌سایت خود مطالبی را راجع به سابقه کار، میزان فعالیت و پرسنل خود را ثبت کرده است که در این مجموعه نیز به ما یادآوری می‌شود تعداد 7000 نویسنده یا کارشناس تولید محتوا که به اصول سئو تسلط دارند در این شرکت فعال هستند. تمامی کارها و محتواهای تولیدی پس از تهیه توسط کارشناس تولید محتوا توسط ویراستار سئو نیز بررسی می‌شود و در صورت کامل بودن، تایید نهایی خواهد شد. سایر شرکت‌ها نیز از روند تقریبا مشابهی برخوردارند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید سری به سایت این شرکت‌ها نیز بزنید. 

چگونه رتبه سایت خود را با یادگیری قواعد RankBrian ارتقاء دهیم

 seo صحیح مثل یک جورچین میباشد.برای دیدن تصویر بدون نقص جورچین، طراحی سایت اختصاصی می بایست قطعات جورچین را بدرستی کنارهم قرار دهید. در seo نیز مانند یک جورچین بایستی استراتژی صحیح را در مکانی صحیح بکار بگیرید تا به توفیق برسید. البته استراتژی های فراوانی در قضیه بهینه سازی در دنیای بازاریابی وجود دارااست. که باهم تفاوت هایی متعددی دارا‌هستند.

پیوند بیلدینگ link building، پژوهش ها کلمه ها کلیدی keyword research، بازاریابی محتوا content marketing قسمت کوچکی از استراتژی های seo در دنیای بازاریابی آنلاین می‌باشند.
فاکتورهای دیگری از بهینه سازی مانند؛ بکلینک به مقالاتی که در آنان به وب سایت ما لینک و پیوند داده شد‌ه‌است ( لینک و پیوند های ثانویه)، اکران وبسایت در featured snippets، (اکران پیوند تارنما بصورت ویژه در بالای ورقه نتیجه ها کاوش)، جستجوی معنایی semantic search، وجود دارا هستند. که میتوان به آنان نیز بعنوان راهکارهای بهینه سازی در بازاریابی اینترنتی اشاره نمود.
 بطور نمونه آیا می‌دانید که در قبل چه مقطع وقتی برای بهبود جايگاه تارنما به امداد پیوند بیلدینگ Link building موردنیاز بود؟
یا این که آنکه بصورت معدل 10 هفته برای بهبود رده به یک مرتبه فراتر مجال ما یحتاج میباشد.

اهمیت سرعت بارگذاری صفحات در سئو سایت در سال 2018

 مغازه های آنلاین خواستار ارتقا نرخ تبدیل و همینطور طراحی سایت اختصاصی کاهش نرخ پریدن وبسایت خویش میباشد. مطالعات آرم میدهد که ارتقاء بی روش خروج یوزرها از وب سایت به جهت سرعت لود ضعیف صفحه ها وب سایت میباشد.

پیرو درباره سرعت بار گذاری صفحه ها تارنما و عنایت آن در بهینه سازی وبسایت در سال 2018 بیشتر حرف خوا‌هیم کرد. توصیه می‌دهیم که در شرایطی که فروشگاه اینترنتی دارید این نوشته‌علمی را قطعاً تفحص نمائید.
چرا سرعت بار گذاری صفحه ها اساسی میباشد؟
بسیار منطقی میباشد که سرعت بار گذاری صفحه های وب سایت خویش را تا مکان ممکن ارتقا دهید.
یوزرها بلقوه تارنما از اینکه برای لود صفحه ها وبسایت انتظار بکشند، ناراضی خواهند بود. این ادله ارتقا نرخ خروج وبسایت میباشد.(نرخ خروج احتساب معیار یوزرها بیرون گردیده از وبسایت در یک کاغذ معلوم از وبسایت میباشد.)
مطالعات متعددی حاکی از آن میباشد که یوزرها توقع دارد که وبسایت در 2 ثانیه بار گذاری گردد.(یوزرها از ثانیه 3 به بعد از آن برای خروج از وب سایت تصمیم می‌گیرند.) در‌حالتی که وبسایت شما درین فرصت لود نشود یوزرها به تدریج برای خروج از تارنما مهیا می‌شوند و به شیت کاوش گشوده گشته و پیرو سایتی می شوند که تجربیات کاربری خوب را با سرعت فراتر لود صفحه ها به آن‌ها ارائه بدهد.
مطالعات دیگری که در این باره انجام یافته آرم میدهد که سه چهارم یوزرها به تارنما هایی که با سرعت تحت بار گذاری گردیده اند گشوده نخواهند گشت. طبق حیث سنجی صورت گرفته این یوزرها بعداز 4 ثانیه تمایل به خروج و عدم برگشت مجدد به تارنما میگیرند.

سئو منفی چیست و شامل چه مواردی می شود؟

 تکنیک هایی که برای بهینه سازی منفی بکار می روند بسیار خطرناک می‌باشند. طراحی سایت اختصاصی حتی تکنیک هایی که در درحال حاضر حاظر هیچ تنبیهی از سوی موتورهای کاوش را متوجه وبسایت ما نمیکنند. معمولا موتورهای کاوش هر یکسری وقت یکبار الگوریتم های خویش را بروز رسانی کرده و در‌این بروز رسانی ها موتورهای کاوش توانمند به شناسایی تارنما های متقلب بیشتری میگردند. تکنیک های seo منفی را با هم پژوهش می‌کنیم

خرید بکلینک
در بهینه سازی منفی بهینه سازی شغل برای یک وبسایت حریف تعداد بسیار متعددی بکلینک را بصورت یکجا خریداری می نماید. به خاطر داشته باشید که خرید بکلینک بصورت محصور و از وب سایت های مرتبط یک تکنیک مثبت در بهینه سازی میباشد. اما در اینجا حرف از فراهم نمودن هزاران لینک و پیوند در روز برای یک وبسایت حریف میباشد.
 
مقصود این نحوه این میباشد. که تارنما را تحت عنوان یک تارنما متقلب جلوه دهد و منجر گردد که تارنما دیرتر در نتیجه ها کاوش بالا رود.
 
با دقت به تغییراتی که در گوگل و بینگ داده شد‌ه‌است. به کارگیری از این تکنیک بر روی تارنما های جدید احداث قادر است اثر مخرب بیشتری نسبت وبسایت های دیرین خیس داشته باشد. چون فرض بر این میباشد که یک تارنما جدید احداث رقیبی ندارد و خودش مبادرت به خرید بکلینک نموده است.
 
تولید یک تارنما رنگ زرد و بی محتوا
گاهی سایتی که از حیث ما بی محتوا میباشد. از نگاه توده وسیعی از یوزرها یک وبسایت دیدنی و جذاب به حساب میآید. انتشار داده ها نسخه برداری گردیده از بازیگران و هنرمندان سینما و تاتر شاید برای ما مبتذل جلوه نماید. البته برای بخش اعظمی از مخاطبان جالب میباشد.
 
به این ترتیب وقتی که در بهینه سازی منفی از تارنما بی محتوا و زردرنگ حرف میگردد. در معنای آن وجود ندارد که محتوای وبسایت برای یوزرها بی قیمت میباشد. بلکه یک seo شغل ماهر در هنگام استعمال از تکنیک های seo منفی در جهت تماما برعکس فعالیت می نماید. محتوایی ایجاد گردیده در seo منفی تماما لبریز استفاده کننده و پربیننده میباشد. ولی فاقد هر سیرتکامل داده ها کاربردی برای این مخاطبان میباشد.
 
دادن لینک و پیوند از اینگونه تارنما هایی به تارنما رقبا سبب می‌گردد که وب سایت رقبا درحد یک وبسایت رنگ زرد و فاقد محتوای اثر گذار سقوط نماید.
 
نمونه: سایتی برای دستیابی مرتبه بالا در گوگل یک کاغذ با تیتر سالگرد حریق تصاحب کردن ساختمان پلاسکو ساخت‌و‌ساز کرده و در توضیحات آن می نویسد: با اعتنا به همزمانی سالگرد به حریق کشیده شدن ساختمان پلاسکو و کشتی سانچی این پرسش مطرح می‌گردد که با دو رخداد دردناک روبرو بوده ایم و یا این که یک عملیات سازماندهی گردیده در عمل بوده میباشد.
 
بنابراین وب سایت با اعتنا به ترند trend بودن سالگرد حریق تصاحب کردن ساختمان پلاسکو و همینطور کشتی سانچی از این دو واژه و کلمه برای ورقه خویش استعمال نموده است. در متن برگه هم داده ها نسخه برداری گردیده ای از این دو اتفاق را ارائه می دهد. حال از این دو کلمه و واژه کلیدی به وبسایت حریف لینک و پیوند ساخت می نماید. عدم رابطه در بین واژه کلیدی ترند گردیده و وبسایت حریف می تواند صدمات جبران ناپذیری به وب سایت رقبا بزند.

الگوریتم رنک برین گوگل چگونه عمل می‌کند؟

 الگوریتم رنک برین از یکسری دیتابیس‌های طراحی سایت اختصاصی نتایج از عبارت‌هایی که یوزرها کاوش می‌نمایند، حالت مکانی یوزرها هنگام کاوش و بقیه چیزهایی که به اسم entities پر اسم و رسم‌اند، تحت عنوان داده ها ورودی برای فرآیند یادگیری ماشین خویش به کارگیری می‌نماید. آن گاه عبارت‌های سرچ گردیده، با به کار گیری از یک فرمول ریاضی به وکتورهای کلمه ها شکسته می گردند و بنابراین به هر کلمه و واژه یک نشانی داده میگردد.

زمانی گوگل یک عبارت ناشناخته را پردازش می‌نماید از این نقشه ریاضیاتی برای کشف ارتباط فی مابین عبارات عبارت و لغت ها جانور در صفحه ها اینترنت به کار گیری کرده و شایسته ترین و مطلوب‌ترین سود را به مخاطب اکران می دهد.
در زمان فرصت، مبتنی بر عکس العمل مخاطب نسبت به صفحاتی که در حاصل گوگل ظواهر میشوند، یادگیری ماشین استارت به کشف مقصود مخاطب از جستجوی هر عبارت کرده و بر پایه ی غرض استفاده کننده صفحه های نتیجه ها بهتری را ارائه خواهد بخشید. دقت داشته باشید، حروف ربط مانند «و»، «یا این که» و افعال پر استفاده مانند «میباشد» در چک‌های الگوریتم رنک برین وجود ندارند.
آیا میتوانیم وب سایت خویش را برای الگوریتم رنک برین گوگل سئو کنیم؟
جهت سئو وب سایت برای الگوریتم رنک برین کافی میباشد طبیعی بنویسید. مراد از طبیعی تایپ کردن، به عبارتی طوری میباشد که در مکالمات روزمره خویش کلام می‌نماید. به عبارت دیگر متن شما می بایست بسیار بی آلایش و جاری درج شده باشد، به گونه ای که استفاده کننده با یک توشه پژوهش آن متوجه مراد شما بشود و نیازی به مجدد و مجدد تلاوت مقاله نداشته باشد. با‌یقین تکرار بیش تر از حد کلیدواژه در مقاله، به کار گیری از لغات ثقیل و نامأنوس یا این که موردها این چنینی به طبیعی بودن متن لطمه میزند.

چه زمانی استفاده از محتوای تکراری مجاز است؟

 ولی بایستی اعتنا داشت که مدام هم محتوای تکراری ممنوع وجود ندارد طراحی سایت اختصاصی و گاهی به کارگیری از آن اجتناب‌ناپذیر میباشد. در‌این راستا اعتنا شما‌را به نمونه‌های پایین جلب میکنم:

ورژن های گوناگون یک وبسایت
مرسوم ترین نوع محتوای تکراری ناشی از لینک و پیوند های مازاد (پیوند ها) در یک وبسایت میباشد. مثلا سه پیوند ذیل دقیقا به یک شیت معلوم از یک تارنما درباره زمینه طراحی وب سایت اشاره دارا‌هستند.
http://web24.ir
http://www.web24.ir
http://web24.ir/default.aspx
موتورجستجو می‌تواند هر سه نشانی را به طور غیروابسته فهرست نماید و در سود سه برگه با محتوای تکراری در فهرست خویش داشته باشد، ولی از نگرش موتور کاوش این یک برگه با سه راه و روش دسترسی میباشد! براین اساس اکثر زمان ها موتورهای کاوش این نوع تکرار را تصادفی در لحاظ می‌گیرند و شایسته ترین نشانی را تحت عنوان سود کاوش علامت می‌دهند. صورت دیگر محتوای تکراری زمانی میباشد که شما طرح زیربنایی و یا این که یک ورژن خاص از وب سایت خویش ساخت می‌کنید. مثلا از سایت اساسی خویش، یک ورژن مطلوب گوشی پباده سازی میکنید. این نوع محتوای تکراری، یک غرض معین برای بازدید کننده را دنبال می نماید درنتیجه هیچ نقص‌ و مجازاتی در موتورهای کاوش درپی نخواهد داشت. این صفحه ها ممکن میباشد در قسمت " نتیجه ها فرعی " اکران داده شوند، البته در صورتی یک استفاده کننده در جستجوی خویش واژه تلفن همراه را بیفزاید، این صفحه های به مکان ورقه استاندارد نشانه داده شود. این یک کدام از دلایلی میباشد که طراحی وب سایت پاسخگو و داشتن یک وبسایت پویا که طیف وسیعی از دستگاه ها و سایزهای گوناگون برگه اکران را پوشش می‌دهد، تحت عنوان شایسته ترین آیتم پذیرفته شد‌ه‌است.
وبسایت‌ های چندزبانه
در صورتیکه بخواهید یک ورژن از تارنما خویش را به لهجه دیگری پباده سازی فرمائید و گوگل متوجه خواهد شد که‌این ورژن از اینترنت‌وب سایت شما برای کشورهای دیگر پباده سازی شد‌ه‌است از جمله مبنی بر خصوصیت hreflang آن را تهیه فرمائید، محتوای شما از دید گوگل تکراری محسوب نمیشود، بلکه ترجمه‌ای برای عموم دیگر کشورهاست.
توضیح مقررات
زمانی بخواهید مقررات را در یک محتوا توضیح دهید، نمی‌توانید آنها‌را تغییر‌و تحول دهید. به این ترتیب مجبورید قانون ها را به به عبارتی شکل که میباشند سوای تغییر تحول بیان نمائید. ضوابط در تارنما‌های گوناگون با به عبارتی جمله‌ها و لغت ها یکسان ذکر می شوند و محتوای تکراری تولید خواهد شد.

چک لیست سئو تکنیکال

 رعایت ‌نکردن اصول seo تکنیکال قادر است طراحی سایت اختصاصی تارنما شما‌را از به چنگ آوردن درجه‌هایی که مستحق آن میباشد، بدور نماید. درپی آنالیز لیست مهمترین شغل های seo تکنیکال را مرور میکنیم:

پباده سازی ساختار وب سایت: یوزرها وب سایت شما و موتورهای کاوش می بایست بتوانند ریلکس میان صفحه ها و موضوعات گوناگون آن بگردند و به هر چیزی که می خواهند به راحتی دسترسی پیدا نمایند. به همین استدلال می بایست فورا بعداز راه اندازی وب سایت، برنامه ای برای ساختار صفحه ها آن داشته و مجموعه‌بندی‌های مطالب و پیوند‌های داخلی میان صفحه ها را از آغاز گزینش فرمائید.
مطمئن گردید صفحه ها تارنما قابل خزش می باشند: در شرایطی که که صفحه های شما قابل خزش نباشند، قابلیت و امکان ایندکس ‌شدن بوسیله گوگل هم ندارند. به این ترتیب ضروری میباشد خطاهای مربوط به پوشه ROBOT.TXT را تحلیل نمایید. برای این عمل به بخش Coverage سرچ کنسول بروید و تمامی ایرادات و هشدارهای مربوط به خزش نشدن وب سایت را پژوهش فرمایید. در شکل بروز اینگونه مشکلاتی مسلما برای رفع آنان مبادرت نمائید.
مطمئن گردید صفحه ها تارنما قابل ایندکس می باشند: امکان ایندکس ‌شدن با امکان خزش ‌شدن مختلف میباشد. در شرایطی که که در برگه‌ای از وب سایت شما از تگ نوایندکس مصرف شده باشد، کاغذ موردنظر خزش میگردد ولی ایندکس نمی شود. در گزارش Coverage سرچ کنسول این آیتم را هم می توانید بررسی فرمایید.
مطمئن گردید از https به کارگیری می کنید: https پروتکلی برای صفحه های اینترنتی میباشد که از داده ها یوزرها حفظ می‌نماید. به کارگیری از این پروتکل سبب ارتقای درجه شما به وسیله گوگل هم
وب سایت‌تان می بایست صرفا روی یک دامنه قابل دسترسی باشد: وب سایت شما نباید با نشانی‌های گوناگون قابل دسترسی باشد، چون مشکلاتی در خزش، ایندکس و امنیت تارنما‌تان ساخت می شود. خوب میباشد شرایط‌های گوناگون نشانی تارنما را روی یک کدام از آنها ریدایرکت فرمائید. به عنوان مثال می توانید نشانی‌های
http://yourdomain.com
http://www.yourdomain.com
https://yourdomain.com
را روی نشانی https://www.yourdomain.com ریدایرکت نمائید.

نحوه نوشتن محتوایی جذاب و کاربرپسند

 برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری توصیه طراحی سایت اختصاصی میشود شغل های تحت را اعمال دهید:

 
- مجال فعالیت بر روی یک پروژه قطعاً اقدامات خویش را تجزیه و آنالیز نمائید.
 
- از نظرها مشتریان استعمال فرمایید.
 
- مشکلات و موفقیت های خویش را مرور نمائید.
 
- مشتریان خویش را متقاعد نمایید که شما ماهر می‌باشید و آنها را به هدف ها شان می‌رسانید.
 
با ادامه مقاله با ما همدم باشید تا محتوایی مطلوب بنویسید و مشتریان خویش را راضی نگه دارید.
 
سفارش میکنیم نوشته‌علمی آیا سؤال پرسیدن قادر است به حل اختلال شما یاری دهد؟
 
 را پژوهش کنید.
1- زمینه قابل قبولی گزینش نمایید.
موضوعاتی را تهیه و تنظیم نمائید که برای مخاطبان شما دیدنی باشند از موضوعات خسته کننده استعمال نکنید. در‌صورتی‌که اکثر مشتریان شما دارنده راس بهداشتی می باشند تایپ کردن محتوا در خصوص خرده فروشی سود ای ندارد. محتوای خویش را در مشت بازدیدکنندگان قرار دهید و راجع به مسائلی بنویسید که برای آنان دیدنی میباشد.
 
2- مشتریان قابل قبولی برای خویش گزینش فرمائید.
ممکن میباشد شما صدها یا این که هزاران مشتری داشته باشید البته گزینش یک گزینه از فی مابین آن‌ها شمارا به بحران بکشد. شاید شما ده ها مشتری برای گزینش داشته باشید اما تصمیم گیری درباره ی مشتری که لحاظ شما‌را به خویش جلب نماید کاری طاقت فرسا میباشد. فرقی نمی نماید این تعیین از دربین مشتریان مستمر شما یا این که مشتریان نو باشد. نکته حائض اهمیت این میباشد که که نماد دهید چه‌گونه با این بحران روبه رو گردیده اید و توانسته اید بر آن غلبه فرمائید.
 
یک مشتری دارای اسم و رسم و والا به تنهایی نمی تواند یک گزینه خوب برای تفحص باشد. سرویس رسانی به مشتریان مستمر می‌تواند آوازه شما‌را بیشتر نماید البته در صورتی نظارت شما سطحی باشد ممکن میباشد از دید مشتریان قیمت چندانی نداشته باشد.
 
پر رنگ و اساسی علامت دادن نتیجه ها اصلی میباشند. رسیدگی موردی شما می بایست به بازدیدکنندگان نشانه دهد که چه‌طور خطاها را به خیر و خوبی اداره می‌کنید و حاصل رضایت بخشی را برای همگی اشخاص تیم دارااست.

آیا هزینه کار شخصی بیشتر یا کمتر از هزینه استخدام نویسنده ماهر برای شروع است؟

 هیچ کسی نمی تواند بدین طراحی سایت اختصاصی پرسش جواب دهد.


 جواب دوست داران seo :چقدر می بایست برای محتوای سئو پرداخت می‌کنید؟

• 100تا 125 دلار برای 600-750 واژه.

• 40  دلار برای 500 واژه و کلمه

• 5 تا 10 دلار برای هر نوشته ی علمی

• 10 تا 20 دلار برای هر واژه و کلمه

• 35 دلار برای هر نوشته ی علمی.

• 0.02  دلار برای هر واژه.

• 4  دلار در عوض 100 کلمه و واژه. 

اینها صرفا پاسخهایی بودند که اینجانب در پاسخ پرسش خودم که "چقدر برای محتوای بهتر سئومی پردازید؟" اخذ کردم، جواب ها از 0.02 دلار برای هر واژه و کلمه تا 2 دلار برای هر واژه و کلمه بود. 



متأسفانه جواب اکثریت بدین پرسش پر‌نور خلا.



برخی از دوست داران بهینه سازی پافشاری داشتند که  پرداخت مبالغ زیاد به دلار برای  محتوای seo گردیده منفعت ای ندارد، در حالی که بعضی دیگر پافشاری داشتند که تالیف کننده کیفیت خوب بالای seo مانند طلا جواهرات می‌ماند.

 حتی بعضا از نویسندگان برای تقسیم پولی که اخذ می کردند یااینکه درنگ می کردند چقدرنویسندگان دیگر اخذ می کردند، تقلب کردند. 

در حال حاضر می اقتدار سود گرفت که جواب حقیقی و واقعی بدین پرسش (مانند اکثر سوالهای در فضای seo) این میباشد: " بستگی داراست. "

این ممکن میباشد تا حدی صحیح باشد. ولی، در هنگام تصمیم گیری آگاهانه در زمینه‌ی استراتژی بهینه سازی خویش، مدام پیش بینی اعداد موءثر میباشد.

مسیر ساخت محتوای آموزشی

 درین نوشته‌ی علمی خاطر گرفتیم که طراحی سایت اختصاصی محتوای چیست و چه طور ساخته می گردد. بخش اعظمی از اشخاص و یا این که مدرسین، دقیقا نمی دانند که محتوای آموزشی چیست و می بایست از چه مسیری برای تشکیل داد آن پیش بروند.

درین نوشته‌ی علمی، به صورت کلی برای شما بیان شد که تشکیل داد محتوای آموزشی چیست و بایستی چه روندهایی برای آن در پیش گرفت.
 
 
 
 
ارائه سرویس ها آموزشی به مخاطب
در شرایطی‌که قصد دارید تا برای کمپانی / سازمان و یا این که حتی مخاطبین / یوزرها تارنما خویش مبادرت به تشکیل داد محتوای آموزشی نمائید و دقیقا نمی دانید که از کجا می بایست استارت کرد و محتوای آموزشی چیست، میتوانید از کمپانی ساخت و ساز محتوا رایا مارکتینگ یاری بگیرید.
کمپانی دیجیتال رایا مارکتینگ، یک کمپانی فعال در قضیه ساخت و ساز محتوا متنی، ساخت‌و‌ساز محتوا صوتی، ایجاد محتوا تصویری، اینفوگرافیک، پادکست و... میباشد که به شما قابلیت و امکان این را می دهد تا در کمترین فرصت ممکن پیشنهاد خویش را تصویب کرده و آن را اخذ فرمایید.
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 صفحه بعد