x تبلیغات
مقالات رسمی طراحی سایت اختصاصی

استراتژی بازاریابی محتوا NASCAR

 1.     به کارگیری از توان ستارگان NASCAR

 همان طور که قبلا نیز گفتیم، NASCAR  به seo طراحی سایت اختصاصی ویدیوها و ابرداده های خویش مبادرت کرد تا شایستگی های برتری که در دسترس داشت را علامت دهد. ستارگان گرانقدر اکثر وقت ها از روش کاوش و ویدیوهای پیشنهادی ترافیک جذب می نمایند.
 
استراتژی بازاریابی محتوای NASCAR بر موردها پایین تمرکز داشت:
آشنایی مخاطبان :
آن‌ها می‌دانستند که کدام ستاره ها و مسابقات با مخاطبان طنین انداز می باشند ؟ چه‌گونه؟ با به کارگیری از ابزارهایی مانند گوگل ترند (Google Trends) توانستند اصطلاحات کلیدی کاوش در ابرداده های خویش را کسب نمایند.
 
درستگو بودن با هواداران :
با این که بعضی از رانندگان ممکن میباشد سبب ارتقاء ترند کاوش شوند، البته NASCAR  در صورتیکه که در میافت برای مخاطبان جذابیت ندارد از آنان استعمال نمیکرد. به کار گیری از موضوعاتی که گزینه عشق طرفدارا وجود ندارد حتی در صورتی محبوبیت متعددی دارااست، ممکن میباشد سبب از دست رفتن تماشاگران و کنسل عضویت آن ها خواهد شد.
 
 مثلا گرچه Dale Earnhardt Jr  نفر پنجم شد، البته طرف داران برای وی هورا کشیدند. با اینکه وی در جايگاه پنجم قرار گرفت البته واژه جستجوی Dale Earnhardt Jr  تحت عنوان عبارت جستجوی ترند تعیین شد.
 
 
 
 
 
2.     استعمال از آنچه که NASCAR را اختصاصی می نماید
NASCAR اخذ که دسترسی وی به رانندگان و اعضای دسته مخصوص قادر است یک ابزار کارکشته باشد. به آنچه که دارید بایستی بندازید. بدین ترتیب استراتژی بازاریابی NASCAR  بر این نکات تاکید داراست:
 
اکران چیزی تازه:
بخش اعظمی از هواداران از شانس تماشای اتفاقات پشت صحنه محروم می باشند. NASCAR با ارائه این جنبه از ورزش که پیش از اینً چشم نمی‌شد به هواداران خویش توانست به توفیق دست یابد.
 
اذن اکران شخصیت های ستاره NASCAR:
ستارگان بلندتر خویش را تشویق میکرد تا شخصیت خویش را به طرق تازه و مشغول کننده به اکران بگذارند. وی در این شیوه از ستارگانی مانند Austin Dillon, Jimmie Johnson, Daniel Suárez, Kyle Busch, و Ty Dillon بهره مند شد که دارنده شبکه های یوتیوب بودند. از جمله، «ویدیوی: تور ۱۰ دقیقه‌ای نمای داخلی موتور کوچ الیوت در دارلینگتون را دنبال فرمائید» را تماشا فرمائید.

در شاخصهای کلیدی عملکرد(KPIs) رایج متوقف نشوید

 شاخصهای کلیدی کوشش (KPIs) مهم مذکور طراحی سایت اختصاصی برای هر نوع از مشاغل، احتمالا شایع ترین KPI هایی می باشند که به وسیله این واحدها آیتم به کار گیری قرار میگیرند، چون به راحتی با هدف ها و هدف های آنان مرتبط می باشند. این شاخصهای کلیدی کوشش (KPIs) آرم دهنده توفیق در نگاه کلی می‌باشند.

 
با این درحال حاضر، هر کسی مدام می‌تواند شیرجه عمیق تری بکشد و KPI های دیگر را بیشتر تحقیق کند. 
 
تمامی چیز بستگی به علم خویش شما درباره‌ی شیوه کارایی محتوای شما برای شما دارااست و در‌حالتی که می‌توانید بر طبق دیدگاههای به دست آمده از دیگر KPI ها تغییر‌و تحول ساخت و ساز فرمایید، تا حال و روز عالی خواهد شد.
 
برای مشاهده لیست جامعی از تمامی KPI هایی که در اینجا و همینطور در مطالب گذشته آیتم گفت و گو قرار گرفته اند، می توانید به جدول پایین مراجعه‌نمایید.
 
جدول مشمول 5 ستاره میباشد که در آن پنج KPI دارنده حق تقدم بیشتری میباشند. با این اکنون، در صورتی در کمپانی خویش یکسری نقش را برعهده دارید و با بازاریابان دیجیتالی شغل می‌کنید، می‌توانید به ستاره های پایینتر این جدول نیز دقت نمایید.

پست های تبلیغاتی

 همان گونه که در ابتدا گفته شد، طراحی سایت اختصاصی محور پست گذاری بوسیله مهمان وبسایت، مشقت بار فعالیت کردن میباشد: شما نخستین باید درباره‌ی منابع مرتبطی که ترافیک تولید می نماید رسیدگی فرمایید و بعد از آن ویراستاران را متقاعد سازید که مطالب شمارا بپذیرند.

 
حتی با وجود وبلاگهای کوچکتر مدتی ارتفاع میکشد تا این پروسه به مرحله پایانی خویش رسد. به این ترتیب زیاد انتظار نداشته باشید تا محتوایی ساخت و ساز کردید سریع به مرحله ی نشر رسد.
 
 تبلیغات در رسانه های اجتماعی
از طرف دیگر، پست های تبلیغاتی میتوانند شمارا نجات دهند به این دلیل‌که ناچار نیستید خیلی طاقت نمایید. پلتفرم هایی که پست های تبلیغاتی را منتشر می نمایند مدام در ادامه رضایت مشتری میباشند. برخی از این وبسایت ها حتی به طور مجانی ایمیلی را در مشت شما قرار می‌دهند تا تبلیغات در رسانه های اجتماعی به وسیله شما یک‌سری موازی گردد.
 
به این ترتیب پیشنهاد میکنیم پست های تبلیغاتی را در حیث بگیرید. این پست ها سبب ساز ارتقاء تعداد بازدیدکنندگان به وب سایت شما می گردد در حالی که در صورتی‌که خودتان می خواستید برای پستی ساخت و ساز محتوا داشته باشید حضور این تعداد بازدید کننده کمتر می بود.

Numba چگونه به علم داده کمک می کند؟

 یک کدام از مهمترین کاربردهای Numba که طراحی سایت اختصاصی سبب گردیده است تا یک کدام از شایسته ترین ابزارهای دانش داده پایتون به شمار بیاید این میباشد که به محققان دانش داده یاری می نماید تا سرعت اعمال عملیات های مندرج به لهجه پایتون را ارتقاء دهند. شما می‌توانید پروژه ها را با گویش پایتون مثال سازی فرمائید و بعد از آن آن‌ها را با به کارگیری از این ابزار آنها‌را annotate نمائید تا تحت عنوان مال آخری به اندازه کافی سریع باشند.

 
Numba خلال این میتواند برای ارتقا سرعت نرم افزار ها در طاقت فرسا افزارهایی که منحصر یادگیری ماشین و دانش داده پباده سازی گردیده اند نیز بسیار موثر و کاربردی باشد. ورژن های پیشین Numba از کامپایل کردن به کدهای CUDA-accelerated حفاظت می کردند اما ورژن هایی که جدیدا منتشر گردیده اند برای سئو خوب دارنده یک الگوریتم کاهش کد GPU برای کامپایل کردن سریع خیس میباشند و همچنین از API های Nvidia CUDA و AMD ROCm نیز نگهبانی می نمایند.
 
Numba همینطور میتواند توابع کامپایل JIT را برای اجرای برابر در CPU seo نماید. ولی کد شما برای این که به صورت بهتری این قابلیت و امکان را پیاده سازی نماید بایستی دارنده سینتکس مازاد باشد.

نقش سوالات متداول در طراحی سایت اختصاصی

مدام محتوا برای سوال ‌های متداول طراحی سایت اختصاصی وجود داشته میباشد، البته با ارتقا محبوبیت جستجوی صوتی، این مساله التفات بیشتری پیدا نموده است. 

 
عموم از تلفن همراه ها و مشقت بار افزارهای هوشمند خانگی مانند الکسا برای پرسش پرسیدن به کارگیری می نمایند. گاهی این تیم از سؤالات وقتگیر خیس از تعدادی واژه ی کوتاه میباشد و صورت مکالمه به خویش می گیرد. 
 
خصوصیت‌ های جستجوی گوگل (به عنوان مثال کامل شدن خود کار، اشخاص نیز سؤال می‌نمایند، جستجوهای مربوط به...) یافتن محتوای سؤالات متداول را سهل و آسان می ‌نماید و از همین رو می‌توانید محتوای فردی خویش را گستردن و پیشرفت دهید.
 
روش دیگر برای یافتن سوال های متداول حرف کردن با مشتری میباشد
برای مثال، در صورتیکه با یک نماینده قانونی جراحت های فردی کلام میکنید، می بایست بدانید که قسمت سوال ها متداول اینترنت ‌وب سایت حقوقی او چه سوالاتی دارااست. آیا عموم درباره‌ی مواد مخدر میپرسند؟ آیا جراحت دیدگی کمر اساس سوال های عموم میباشد یا این که اشکال دیگر صدمات؟
 
تا هنگامی که محتوا باصرفه ‌سازی گردیده
 
و وب سایت معتبر کافی باشد گوگل می ‌تواند این محتوای سوال‌ های متداول را به ‌تیتر توضیحات کوتاه دو خطی در کاغذ اولیه اکران دهد.در اکثری از وبسایت ها همین محتوای سوال ها متداول به دو خط توضیحات کاغذ نخستین در گوگل تبدیل گردیده‌است.از جمله، در اینجا عبارت [پیگیری رسمی تصادفات رانندگی] سرچ گردیده‌است:
 

در طراحی اپلیکیشن یک راهنما پیدا کنید

 در‌حالتی که میخواهید به شایسته ترین توسعه طراحی سایت اختصاصی و گسترش‌دهنده در کمپانی خویش تبدیل گردید، مدتی وقت بگذارید تا فردی را پیدا نمائید که پیش از این در جایگاهی بوده میباشد که شما میخواهید باشید. درخصوص طرز اعمال این عمل و اشتباهاتی که مرتکب گردیده ارشاد بخواهید. بنابراین شما مشورت‌های شغلی ارزشمندی اخذ خواهید کرد و سرمایه اجتماعی خویش را ارتقا خواهید اعطا کرد، که مدام در هر محیطی موثر میباشد.

 
3. مهارت‌ها و علم خویش را تقویت فرمایید
 
عصر‌های آنلاین بخش اعظمی برای بسط‌دهندگان وجود دارااست که برای یادگیری تکنولوژی‌های تازه و افزایش شغلی بسیار اثرگذار می باشند. تنها یادتان باشد فراگیری های دارای اعتبار را تماشا نمائید. در غیر این شکل میتواند اتلاف وقت باشد.
 
در‌حالتی که مجال دارید تلاش فرمائید حرف‌های مرتبط با نرم افزار نویسی را در وبسایت‌های مربوطه نیز تماشا نمایید یا این که در شرایطی که میتوانید به کنفرانس‌ها بروید تا مستقیما از عده ای که می دانند پرسش بپرسید.
 
4. در جلسات و میتینگ‌ها حرف فرمائید
 
کمپانی درین بیانات هم برای گوینده و هم برای مستمع موثر میباشد. شما هم می توانید با نحوه تامل دیگرافراد آشنا گردید و هم به مهارت‌های سخنرانی و ارتباطی شما امداد می‌نماید. برای عده ای که درین میتینگ‌ها کمپانی می‌نمایند گوش دادن به ماجرا و نگرش دیگر افراد در زمینه‌ی بسط کلاً مدام دوست داشتنی میباشد.
 
توانگری شنیدن نظرها و ذهن ها گوناگون به شما امداد می‌نماید تا تجربیات بیشتری در فعالیت و ایده‌های خویش در خصوص طریق حل مشکلاتی که ممکن میباشد بعدا در حین فن خویش با آنها رو به رو گردید، به دست آورید. بدین ترتیب در شرایطی‌که در حوالی شما اینگونه جلسات و ملاقات‌هایی وجود داراست، چرا در آن ها کمپانی نمیکنید؟ با این عمل به خودتان لطف خواهید کرد.

نسخه 13 انگولار شروع به شکل گیری می کند

 ورژن 13 انگولار مشخصات و تجهیزات طراحی سایت اختصاصی متنوعی را به شما ارائه خواهد اعطا کرد، درین مقاله قصد داریم یه خرده بیشتر در رابطه ورژن 13 انگولار حرف کنیم.

 
 
ورژن 13 انگولار به شکلی سئو شد‌ه‌است تا بتواند شایسته ترین سعی را برای کادر ورک ذیل اینترنت و بر پایه ی تایپ اسکریپت گوگل ارائه دهد. این ورژن از کادر ورک انگولار اکنون در درحال حاضر تکوین میباشد و دو ورژن بتا از آن در تاریخ 4 آگوست و 11 آگوست منتشر شد‌ه‌است که شما می‌توانید از روش گیت ها به آنان دسترسی داشته باشید. در‌این دو ورژن بتا تغییرات نیز تماما به شما توضیح داده گردیده اند که میتوانید غایت به کار گیری را از آنان ببرید.
 
برای فرم ها ورژن 13 انگولار یک نوع نو Form Control Status را اضافه نموده است که که ترکیبی از کلیه فن های ممکن که برای نماد دادن شرایط گزینه استعمال قرار می‌گیرند میباشد و مزایای مختلفی را به شما ارائه می‌دهد. علاوه بر این یک خصوصیت Abstract Control.status نیز ارائه شد‌ه‌است که از Observable به Observable
میباشد. اکثر نرم افزار ها بایستی به صورت وسیع ای از این نوع نو استعمال نمایند.
 
ما درین مقاله قصد داریم مقداری بیشتر در رابطه ورژن 13 انگولار سخن کنیم و داده ها جامع و جامعی را در رابطه آن در چنگ شما در اختیار بگذاریم. به این ترتیب ما‌را درپی این مقاله ملازمت و همراهی نمایید.

قابلیت های معروف دیگر این نسخه

 

 
- قابلیت و امکان Shrink Empty Lines قابلیتی طراحی سایت اختصاصی میباشد که خطوطی از کد که خیر دارنده متن میباشند و نه تا را کوچکتر می نماید و همین برهان نیز منجر می گردد تا تعداد خطوط بیشتری در ویرایشگر به شما اکران داده شوند.
 
- با دو توشه کلیک کردن روی مورد Maximize هدر مرتبط با پنجره ای که در آن قرار دارید به حداکثر اندازه خویش میرسد.
 
- تب های مرتبط با Fix Mixed به شما امداد می نماید تا بتوانید به صورت بهتری بتوانید اسپیس ها و فضاهای خالی را در متن‌ها تشخیص دهید.
 
-  قابلیت و امکان Match Margin به توسعه و گسترش دهندگان اذن میدهد تا متن های گوناگون را در کدهایشان هایلایت کرده و همه محل هایی که‌این متن در کد آیتم استعمال قرار گرفته میباشد را مشاهده نمایند.
 
- Middle Click Scroll یکی از دیگر از قابلیت و امکان های دوستداشتنی ورژن 2022 ویژوال استودیو میباشد که به شما اذن میدهد تا با دکمه میانی موشواره خویش به راحتی بتوانید در کدها اسکرول فرمائید.
 

در مورد رقبای شما چطور؟

 شما به راحتی نمی توانید فارغ از مد طراحی سایت اختصاصی لحاظ قرار دادن رقبای تجاری خویش، یک استراتژی مطلوب تحقیق کلمه ها کلیدی را تدوین نمایید. اکثر وقت ها وقت ها، وبسایت ها برای اصطلاحاتی که به طبع شانسی برای درجه بندی ندارند، با صرفه میگردند. براین اساس شما می بایست درخصوص رقبای خویش تحقیق نمایید.

 
شما می‌توانید پا را از این بالاتر نهاده و درخصوص همه رقبای حوزه کاری خویش تجزیه و ارزیابی جامعی اعمال دهید و این مطمئناً میتواند پر ارزش باشد. در واقع تهیه نمودن یک روئت کرد کلی از رقبای seo خویش بسیار معمولی میباشد. صرفا بعضی از لغت ها کاوش را که میخواهید برای آن ها سکو بندی فرمایید، سرچ نمایید و ملاحظه کنید کدام موسسه ها ظواهر می‌شوند و آن‌ها‌را با سکو تارنما خویش مقایسه فرمائید. سه کمپانی حریف برتر برای هر واژه کلیدی چقدر بلندمرتبه می باشند؟ آیا کمپانی شما در‌این حاصل مکان میگیرد؟ انتخاب کلیه این مفاد تنها با به کارگیری از حاصل جستجوی گوگل به طور کاملً راحت میباشد.
 
ولی مطلع باشید! شما نمی توانید صرفا به نتیجه ها کاوش کورکورانه اتکا نمائید چون گوگل آن ها را مطابق باسابقه جستجوی فردی شما تهیه می نماید، این بدان معناست که وب سایت شما برای شما فراتر از بقیه افراد میباشد که به عبارتی کاوش را ایفا میدهند. پس خوب میباشد کاوش را در وضعیت ناشناس ایفا دهید. ولی شرایط ناشناس برخی جوابگو وجود ندارد و در برخی از مورد ها می بایست برای مخفی کردن جای خویش از VPN استعمال فرمایید.

Agile و devops برای انجام کارهای ترکیبی تکامل پیدا می کنند

عملیات های agile همچنان طراحی سایت اختصاصی پیشرفت پیدا خواهند کرد و این در حالی میباشد که پلتفرم های devops و امکان های مرتبط با آن ها، به مجموعه های تکنولوژی و مجموعه های IT امداد می نماید تا به صورت بهتری فضای ابری را خود کار سازی و سئو نمایند. از آنجایی که مراحل اجرا اکثری از امور از سال 2020 به دورکاری تبدیل شد و امروزه بیشتر اشخاص عشق و علاقه مند به اجرا شغل های ترکیبی میباشند مجال ها و بحران های جدیدی برای سازمان ها به وجود آمده میباشد تا به صورت بهتری از agile و devops به کار گیری نمایند.

 
 
نکاتی در رابطه گزارش agile
در گزارش مرتبط با agile آمده میباشد که فقط 16 درصد از جواب دهندگان داعیه کرده اند که پیش از تمامی گیری کووید 19 به طور دورکاری شغل داشته اند. با برداشته شدن محدودیت های مرتبط با همگی گیری کرونا 56 درصد از اشخاص عشق مند می باشند تا شغل های خویش را به طور ترکیبی اجرا دهند، 25 درصد عشق مند می باشند تا به طور دورکاری شغل داشته باشند و صرفا 3 درصد از اشخاص عشق مند می باشند تا به طور مجموع وقت به دفتر کار خویش بازگردند.
 
ابداع و همیاری با طریق های ترکیبی برای عمل کردن بسیار بی آلایش خیس گردیده‌است و به همین انگیزه میباشد که امروزه بیشتر رهبران سازمان ها و مجموعه های متفاوت عشق مند می باشند تا از ابزارهایی برای بهبود این طرز های همیاری از رویه بدور امداد بگیرند. شغل به طور ترکیبی مستلزم تغییراتی در شیوه سازماندهی کردن مجموعه ها و جریان های کاری میان ابزارهای agile و devops میباشد. علاوه بر این راه‌های ارتباطی نیز می بایست در‌این طرز ها بهبود پیدا نمایند.
 
صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 صفحه بعد